Citat:
Ursprungligen postat av
L-Y-F
Stämmer det som står om dig och din son?
Det vet väl du? Henko är trollad, detta vet vi stämmer. Henko kan ju först svara på om mina barn ser mig som mamma eller pappa. Han har ju redan påstått något om någon pappa? Han verkar väldigt intresserad av mina privata relationer, eftersom han är en bajssamlare.
Han vet väldigt mycket om mig. Varför gör han det tror du? Och varför refererar han till en person som han hängt ut med kvinnonamn och bild och dom som "hen"? Kan du förtälja detta om denna barnens hjälte.
Som svar på din fråga, min son är som sagt 18+ Henko får ringa honom och intervjua honom om hans trauma.
Nu ska du svara på varför Henko drar upp de sakerna. Varför postar han domar och bilder och snackar skit. Kan du berätta det?
Han framstår nämligen mest som en lögnare som försöker dreva för att slippa be Myra om ursäkt. En totalt misslyckad man.
Kul att trigga alla feministfittor med att påpeka vad horunge är för något och visa varför man föraktar den typen av män. Det är en del som fattas i dem. Man ser tydligt hur inkomplett Henko är som människa och man.
Han tar inte ner fötterna från sätet om det inte är någon som han tror sig kunna få något av eller någon som är starkare än honom. Det är den sorgliga sanningen om Henko.
I slutändan var det inte hur tight min fitta var, det var hur stor min klitoris är. You do the math about det här motbjudande mitt i all orenhet det är bara massa penisdyrkan och sånt där bögarna håller på med. Manskurser och skit. Ja herregud.