2022-10-15, 03:08
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Jag är inte särskilt intresserad av svaren, nej. Dessa två horungar har tillsammans med en bunt andra spenderat FLERA ÅR med att sitta bland annat i den här tråden och sprida sina fantasier om oss. Det är ju inte direkt många sidor av nästan 500 här som faktiskt handlar om podden, eller hur?

Vi släppte ett avsnitt om din kompis 43dz för nästan precis två år sen. Då blev hon rädd och stängde käften. Tydligen räckte inte det, för nu är hon ju igång och skovar igen. Då kan hon knappast bli förvånad om vi börjar prata om henne igen, eller hur?

Samma sak gäller torsken. Vem fan vill ens tänka på att han existerar? Så länge han håller käften stängd är det ingen som bryr sig om att han sakta ruttnar bort.

Magstarkt att kalla mig feg när du drar lans för folk som sitter och gömmer sig bakom 100 anonyma konton. Jag blockade dig för att jag tröttnade på ditt eviga ursäktande av de här människornas psykotiska beteende.

Du vet mer än väl det där kom långt senare, och att jag aldrig ever pratat ever med eller ens det 50 senast du menar. Jag ser när nån testar hänga ut mig.
Senast redigerad av Spritnota 2022-10-15 kl. 03:17.
Citera
2022-10-15, 07:28
Medlem
MannenGbgs avatar
Hahaha fegisen Axel vågade inte prata med PlainviewLegacy igår

https://twitter.com/PlainviewLegacy/status/1581050158615531520
https://twitter.com/PlainviewLegacy/status/1581052468796223488
Citera
2022-10-15, 07:39
Medlem
sofieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Kul avsnitt nu senast! Mest för att Anna Björklund lyckades med konststycket att bekräfta delar av vad det ryktats om ett tag nu. Att Haveristerna har en stalker på halsen.

Enligt de uppgifter jag kunnat skrapa fram från personer runt båda parter så ska stalkern heta Na*m*, tidigare C*a*s. Han/hon/hen har varit bekant med Myra och Henrik mestadels via nätet. Axel i sin tur har han/hon känt längre då Axel varit hennes lekmannaövervakare.

(Blablabla skitsnack skitsnack)

Det är alltså ett beteende som återfinns i han/hennes agerande mot Haveristerna. Och som bekräftas av Anna Björklund när hon skriver att flera personer kontaktar dem med information om vem Myra ligger med.

Enligt vad jag kan förstå så har händelseförloppet varit som sådant att någonstans runt 2016 så skär det sig mellan Myra och han/hon. Detta följs snart upp med att han/hon även blir osams med Axel. Vad exakt som hänt är lite oklart men enligt han/hon så kan man skönja att det handlar om någon slags utebliven credd som personen verkar anse sig vara berättigad.

Sedan dess har personen sökt kontakt med främst Myra och Axel med en mängd olika konton i olika forum och på sociala medier. För det mesta verkar de bara ha ignorerat han/hon men ibland har man svarat.

Uppgifterna som han/hon haft har varit att Henrik varit otrogen, och kommer från en konversation mellan han/hon och Myra, men han/hon har också påstått att Myra är en hora och att hon utpressat Henrik på ett arbete. Den första delen stämmer men resten är såklart bara hittepå. Dessa uppgifter har personen valsat runt med till Nyheter idag, Bloggbevakningen, alt-högern osv men ingen verkar velat ta i dem.

Först ut att nappa på uppgifterna var Della Q som, via Moa Wallin, postade en dump på twitter som bevis för otroheten. Dumpen togs snabbt bort men K Svensson la sig då i bråket: "Myra va visst inte den enda som hade screen dumps när det ”eskalerade” men dom va visst lite mycket för Henrik (dom finns naturligtvis kvar o alla är inte lika hyggliga som Moa)" Alltså ett tydligt hot för att tysta Haveristerna när de lackade på att Della Q-gänget hela tiden kallade Myra för en hora.
https://twitter.com/Kattlund81/status/1154667451168305158

Det är denna episod som återges i senaste avsnittet.

Efter detta landade uppgifterna hos Cissi Wallin som även hon använt informationen för att pressa Haveristerna via Henrik att hålla käften. Men där fick Henrik nog och berättade som det var för sin sambo.

Dessa uppgifter går att bekräfta om man är lite frågvis och har koll på de inblandade parterna och vilka forum som använts. Exakt varför inte Haveristerna polisanmält sin stalker ännu är oklart men det kanske kommer.

Det ryktas även att flera av de personer som hängt kring han/hon börjat tröttna på han/hons tjat om Haveristerna. Men också att han/hon håller på och läcker bilder som gör att man kan knyta han/hon till dem själva. Att de bara söker en utväg för att slippa få en psykopatisk stalker i knät att deala med....

Alla i Haveristerna har samarbetat med den för 16 år sedan dömda personen, med total insyn i ärendet. Primärt Axel som blev något av BF med personen.

Du tycker det är världens grej att CW chattat med den här människan.

Det är din usla dubbelmoral och din grej, jag tänker inte lägga ut orden om vad jag tycker om det i den här tråden. Jag föraktar dig djupt, och nöjer mig med att stå för det.

Vad som inte är din ensak är det förtal du håller på med i den här tråden. På hörsägen, som du erkänner, slår du fast att en namngiven person är en psykopat och en stalker men varje gång någon frågar om bevis ignorerar du det.

Eller kan man få de där bevisen nån gång? Kan man någonsin få bevis för något du påstår?

PS. En kul detalj är att man i din länkade tweet nu ser att Myra har blockat:
https://twitter.com/mrhenko123/status/1154391769880125440

Det räckte tydligen inte med det här för att bli av med trakasserierna:
https://twitter.com/Myrannosaurus/status/1353383096381550592
Senast redigerad av sofiero 2022-10-15 kl. 08:31.
Citera
2022-10-15, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Ingen kommer bry sig att en nazist blivit kallad mördad för att han mördat någon 🤠

Jag har till och från följt denna tågkrasch på lite avstånd. Jag undrar lite stilla hur det gick med det här?
Btw. ditt kontonamn känns bekant, du är en slags "trådkändis" eller har jag förstått fel?
Citera
2022-10-15, 12:32
Medlem
extravaganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenGbg
Hahaha fegisen Axel vågade inte prata med PlainviewLegacy igår

https://twitter.com/PlainviewLegacy/status/1581050158615531520
https://twitter.com/PlainviewLegacy/status/1581052468796223488

Exakt24-journalisten överväger att bjuda in Axels pappa Albin*s Any*l Odad* till sin studio
https://twitter.com/AssarChristian/status/1581221924696297472
Får väl se om han är lika feg som Axel och låser in sig på toalett
Senast redigerad av extravaganja 2022-10-15 kl. 12:39.
Citera
2022-10-15, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
Hoppas biologiska fadern gett sitt OK för annars är Henko värre svin än man tidigare föreställt sig

Barnens biologiska är väl orsaken till att familjen har skyddade personuppgifter, så skulle inte tro att han har fått ge sin syn på något kring barnens tillvaro.
Citera
2022-10-15, 13:13
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Du vet mer än väl det där kom långt senare, och att jag aldrig ever pratat ever med eller ens det 50 senast du menar. Jag ser när nån testar hänga ut mig.

Det här är obegripligt. Är jag intresserad av att "hänga ut någon" har jag en publik på +10k att göra det inför.
Citera
2022-10-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easedrop
Märkligt det där att det som står om någons son ska vara ett intresse för Martin, Henko, Wåg et al.
Spelar det någon roll? Varför twittrar man om det? Börja fundera på det istället för att leda i bevis att det sjuka i att det som twittras om är sant eller inte. Du är inte frisk.

Alltså wow, jag försöker förstå vad du vill ha sagt. Har du något slags problem som du helst vill prata om med någon om? Och snacket om Ciss* Wall*n, berör det det här?
https://imgur.com/a/8weFF6H

Om du inte har märkt det redan så twittrar och förvränger Axel och Henko allting mest hela tiden så varför göra undantag för någons son som de inte känner eller har något att göra med?

Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Cissi är en vanlig brud som snackar så in i helvete mycket att man vet att hon har ADHD direkt. Hon brukar vandra runt på Södermalm. Det var ju verkligt dumt att vi försökte ha ett samtal. Jag tar givetvis på mig det kontaktförsöket med Cissi för tre år sen måste det nog ha varit ja så slipper hon drabbas av konstig ryktesspridning om att hon skulle ha fräckheten att tala med mig.

Hon försökte vänligt men bestämt avvisa mig, men jag lät mig som en våldtäktsstalker inte avskräckas av denna rödhåriga kommandora utan gick till attack med min allra mest lismande och inställsamma övergreppsröst att presentera mig som sexualbrottsdömd och sen berätta hur och på vilka grunder jag drog på mig den domen.

Det var givetvis Henkos angelägenhet att vråla ut denna stora nyhet. Cissi talar med en våldtäktsman!!!!! det var vad han tog till bordet i en rätt allvarlig diskussion.

Det är så de här människorna jobbar. Rädsla. Hela tiden massa rädsla. DDR-kommunister. De är mörkret.

Skitsamma. Jag tar helt på mig rubbet så Cissi går fri från denna mycket allvarliga anklagelse.

Alltså fatta hur störda dessa människor faktiskt är i sin bubbla? De fattar inte att vuxna människor pratar med varandra hela tiden. Är det något i uppväxten som spökar där tror du?

Vet inte vem du är och varför du har pratat med Cissi men vem som pratar med vem är oerhört viktigt för störda människor som Axel och Henko.
Citera
2022-10-15, 14:35
Medlem
moralhoras avatar
Denna tråd (och alla relaterade) är så dramatisk(a) - jag och ett par andra sitter och kommenterar på denna tråd off-site.

Meta-tråd ftw.
Citera
2022-10-15, 19:22
Medlem
Hej, Crackjack här! Efter att ha legat lågt ett par år är jag nu finally tillbaka. Knulla er röda bör ni göra för nu ska ni få höra: Jonas berättar något intressant på Twiiter:
Om du hade varit på rättegången hade du kunnat höra Magnus försvarsadvokats argumentation, som jag stödjer: det går lätt att koppla ”tjackpundaren” och ”Oidipus” till Magnus. Det rör sig om hatkampanj mot Magnus som pågått i flera år.
Och så var det med det - mycket har jag läst i dag men denna lilla anekdot får bli utvald av mig att dela vidare hit till denna hörna.
Citera
2022-10-16, 14:19
Medlem
MannenGbgs avatar
Axel grinar om att PlainviewLegacy inte vill vara med i Haveristerna
deltog med @mrhenko123 i ett otroligt cringe twitter space hostat av @PlainviewLegacy igår. den senare har gnölat ett tag om att det bara är att komma in i dessa styggelser som hanverkar köra varenda jävla kväll inför de närmast sörjande (70'ish närvarande).

jag har flera gånger försökt få med honom i podden, antingen i ett vanligt avsnitt eller med bara mig, med bara henrik eller med bara sanna. han vägrar förstås, och igår blev det tydligt varför.

han sa ingenting av värde, istället var det bara gnäll om "vad tjänar jag på att vara med i er podd". han har förstås helt rätt, han tjänar ingenting på det. oavsett konstellation så skulle han bli mosad, precis som hans kompis nassehaggan blev.

två saker var dock roande med gårdagen. dels hur obrydda som vanligtvis tjurar om att jag kallar folk för horungar var när diverse slödder drog olika skämt där punchlinen var "neger", och dels att jag och henrik med vår blotta närvaro dubblade deltagarantalet.

vid närmare eftertanke är det väl det som @PlainviewLegacy har att tjäna. om han nu är så jävla smart och duktig och har så jävla rätt borde han inte ha några problem med att krossa oss med fakta och logik och på så vis sno åt sig av våra lyssnare till sin egen plattform.

antar att han har självinsikt nog att veta att det skulle gå åt helvete för honom och att han därför låter bli. detta är något han har gemensamt med riksfegisarna @aronflam och @Bardissimo. tre fega små horungar som inte vågar röra sig utanför sina trygga rum.

och ska du vara uppkäftig om det här, @PlainviewLegacy, då får du svara i den här tråden. retweetar du något av det här med en korkad kommentar för att söka styrkekramar hos dina simps så blockar jag dig, din fega jävla råtta.
Roger Sahlström publicerade idag en artikel, Den digitala kampen mot vänstern – digitala medborgargardet, inkl. en intervju med PlainviewLegacy, där han bland annat säger
-Du har har ett gäng avslöjanden och gräv bakom dig. Kan du berätta lite om vad du har gjort och varför.

-Jag har spårat papperslösa, avslöjat Swish-bedragare, påvisat nepotism i media, sexskandaler, jäv i myndigheter och allsköns korruption, skatteslöseri och svineri. Den som vill kan söka upp @PlainviewLegacy på Twitter. Jag ska försöka göra en sammanställning med alla mina gräv och pinna under min profil.
Jag gissar att han inte är särskilt intresserad av att slösa av sin tid på att ösa Ad Hominem på varandra i Haveristerna
Citera
2022-10-16, 14:45
Medlem
HAHA så tragiskt att Axel och Henko sitter och nagelfar någon twitter-spaces-inspelning och går igång på att någon Selander har klickat på en skrattsmiley när någon annan frågade Axel hur han har blivit som han har blivit?

Alltså det är roligt att fråga Axel om det beror på något trauma i hans uppväxt, jag förstår inte varför Henko inte ser det roliga? Jag log också när Axel blev tillfrågad varför han "är som han är" - det är en relevant fråga att ställa. Jag skulle också ha klickat på smiley-knappen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in