Citat:
Ursprungligen postat av
macranna
I vissa avsnitt tar hon väldigt lite plats. Överlag anser jag dock att hon är en väldigt värdefull haveriet i gänget. Hon är smart, kvicktänkt och inte rädd för att dela sin åsikt. Har följt gaberisterna sedan början. Var lite ledsen när Myra slutade men måste erkänna ser Sanna är många strån vassare. Axel är ju underbar trots sin ilska. Även Axel är smart. Henko är.. Henko. Tror att han är den mest ambitiösa gällande podden av de tre. Tyvärr räcker hans intellekt inte alltid till, men han har en vilja och det är fint att en ”vanlig” man också får synas och höras. Dock borde han överlåta läsningen till sina medhaverister då det känns som högläsning i mellanstadiet och gör fysiskt ont i öronen. Förlåt, Henko.. Uppskattar dig massa ändå😅
Jag håller med om att hon har en viktig del i podden, och tycker att den fick ett tydligt uppsving när Myra lämnade, åtminstone i dynamiken. Podden är betydligt mer lättsam nu. Dock tycker jag att Myra bidrog betydligt mycket mer, ofta med kloka inspel och nyansering mot Henko och Axel.
Rätt talande att Sanna inte visste vem Prigozhin var i det senaste avsnittet.