2020-06-09, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Man fick inte säga att Myra inte är mest fuckable.

.

Fast rätt fin på hennes senaste Instagrambild ändå? Vet inte, är det här derailandet om N* och kompani någon slags taktik för att begrava diskussionen om Axels halsknullande av borderlinebrud?
Citera
2020-06-09, 20:53
Avslutad
Har hon samarbetat med någon?

Frågan är väl vad erat postande har för relevans då ni inte haft ett era belägg för något ni sagt, istället finns det hur mycket dumpar som helst på hur ni trakasserat den här personen. Det här visar bara på att CW precis som hon skriver i den dump du länkar till tror att människor kan förändras över tid och att hon är intresserad av föra samtal med människor om vad som får människor att våldta och hur man bearbetar det och det har hon ju också öppet redovisat i de tidigare dumpar som postats i den här tråden. Var ser du samarbetet nånstans utöver samtal om hur behandlingsprogram och kriminalvård fungerar?

Vad jag vet visste alla i Haveristerna om det faktumet, jag menar Axel var både övervakare och kund tydligen och det hindrade inte dem från att samarbeta på riktigt med den personen och de kände henne personligen till skillnad från CW.

Ert butthurt är rätt roligt. Och avslöjande. Det är en 13 år gammal dom och man fick inte säga att Myra inte var mest knullbar det blev fel på er berättelse då.
Citera
2020-06-09, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Fast rätt fin på hennes senaste Instagrambild ändå? Vet inte, är det här derailandet om N* och kompani någon slags taktik för att begrava diskussionen om Axels halsknullande av borderlinebrud?

Hon är jättefin och givetvis är det det. CW och Kringlan och Anna är vuxna människor precis som N* och de får prata med vem de vill, KKK eller AH själv det har inte Haveristerna med att göra och att hålla på och vinkla och hänga ut domar och skit handlar bara om att inte kunna ta ansvar till skillnad från N* då som uppenbarligen kan föra resonemang kring att hon våldtog sin tjej för 13 år sen på ett sätt som är konstruktivt och så att människor faktiskt lyssnar. Det är nog en väldig viktig komponent i arbetet mot våldtäkt.
Citera
2020-06-09, 21:04
Medlem
Citat:
Har hon samarbetat med någon?

Frågan är väl vad erat postande har för relevans då ni inte haft ett era belägg för något ni sagt, istället finns det hur mycket dumpar som helst på hur ni trakasserat den här personen. Det här visar bara på att CW precis som hon skriver i den dump du länkar till tror att människor kan förändras över tid och att hon är intresserad av föra samtal med människor om vad som får människor att våldta och hur man bearbetar det och det har hon ju också öppet redovisat i de tidigare dumpar som postats i den här tråden. Var ser du samarbetet nånstans utöver samtal om hur behandlingsprogram och kriminalvård fungerar?

Vad jag vet visste alla i Haveristerna om det faktumet, jag menar Axel var både övervakare och kund tydligen och det hindrade inte dem från att samarbeta på riktigt med den personen och de kände henne personligen till skillnad från CW.

Ert butthurt är rätt roligt. Och avslöjande. Det är en 13 år gammal dom och man fick inte säga att Myra inte var mest knullbar det blev fel på er berättelse då.

Så du tycker alltså att det är ok att Cissi samarbetat med en våldtäktsman? Vet Cissi ens om hur mycket skit den där personen fortsätter med? Bryr sig Cissi om att den här personen fortfarande är en stalker?
Citera
2020-06-09, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Så du tycker alltså att det är ok att Cissi samarbetat med en våldtäktsman? Vet Cissi ens om hur mycket skit den där personen fortsätter med? Bryr sig Cissi om att den här personen fortfarande är en stalker?

Tittar du tillbaka i tråden finns det dumpar där "någon" informerar henne om det efter att de haft kontakt.

Jag tycker det är utmärkt att CW informerat sig om mekanismerna bakom våldtäkt, hur de kan behandlas och följderna av dem ur ett gärningsmannaperspektiv. Det är ju information som verkligen saknas. Att det dessutom handlar om en transsexuell sexarbetare och hennes sexarbetande flickvän gör det ju extra ovanligt.

All the more power till CW som saknar beröringsskräck inför att prata med människor om allvarliga saker. Jag förstår att Myra hämtat mycket material från henne med, och Axel har ju vetat allt hela tiden men jag antar att det inte är ett problem?
Citera
2020-06-09, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

"N*" har inget med det här att göra enligt Bloggbevaknings senaste post. Haveristerna försöker avleda för att "nån" bekvämt nog öppnade käften och hånade dom och deras minions.
Citera
2020-06-09, 23:52
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz

Skillnaden på om A eller N och/eller är våldtäktsman i lagens ögon är en polisanmälan. En mot honom lär resultera i både åtal och fällande dom enligt nuvarande lagstiftning, och N nekande inte mot sin flickväns beskrivning, krävde inte tekniskt hållbar bevisning utan medgav brott.

Det är ganska jävla fantastiskt att det går bli så lojal mot en podcast så att två av medlemmarna kan kontakta en komiker på fyllan mitt i natten med subtila hot, för att hans fru jobbade med en tjej som postat en skärmdump på Twitter som mest består av en print som Myra själv ursprungligen läckt, på sin konversation med H där det framgår att de har en sexuell relation bakom ryggen på Hs sambo - en dump som dåvarande kollegan till Ks fru raderade inom en timma:

Komikerns brott är att han kommenterade i en konversation om detta på Twitter.

På något sätt blir det här enligt hjärntvättade fans att N är stalkern - inte A eller H som ringer komikern på fyllan efter flera mååååånader, eller H som glömde bocka i "dolt nummer" när H ringde N på fyllan på natten.

Och As tveksamma halsknull blir ett övergrepp från CW på tjejen i fråga.

Det här är då en podcast som är moralens väktare och har som tema att peka ut folk som är klandervärda.

Helt. Jävla. Fantastiskt.
Senast redigerad av Spritnota 2020-06-10 kl. 00:02.
Citera
2020-06-10, 00:29
Avslutad
"Kringlan vad tror är ditt sista ord spelar ingen roll. Du, Anna och Moa har gjort ert val. Ni trodde ni hade stor balle när ni sprang N*omis ärenden som de lättledda apor ni är, men jag är tveksam. Du har en svag haka, din fru är kass och Moa är dum. Ni är färdiga. Eller ska ni skryta om allt en dömd våldtäktsman som blev belagd med kontaktförbud mot sin son och sitt ex senast för två år sedan har skvallrat till er om? Det kommer säkert se jättebra ut för er del."

Enligt uppgift Axel Öhman på fyllan mitt i natten i mess för en månad sen. Det känns lite som om han har nån form av fixering och speciellt när han är påverkad. En verkligt obehaglig person och episoden tas upp i Dellas podd den 6 maj i år utan att gå närmre in på allt skit som skrevs den natten.

Kringlan är inte en person som golar privata konversationer så jag släpper ingen dump på detta, men det är under all kritik att ett år efter incidenten med Moas tweet inte klara av att släppa saker och försöka dra igång något med hot om att skvallra om vem och vilka olika människor väjer att tala med när man är alkoholpåverkad. Det är lätt att förstå hur tragiskt det faktiskt är med deras missbruk när man läser sånt där och också att ingen vettig människa vill ha med dem att göra eller allra minst låter sig definieras av dem. Speciellt inte när de drar upp gamla händelser och en privatpersons familjeförhållanden i syfte att svartmåla en poddare för att han bråkade med dem på Twitter.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-10 kl. 00:32.
Citera
2020-06-10, 00:35
Medlem
Citat:
"Kringlan vad tror är ditt sista ord spelar ingen roll. Du, Anna och Moa har gjort ert val. Ni trodde ni hade stor balle när ni sprang N*omis ärenden som de lättledda apor ni är, men jag är tveksam. Du har en svag haka, din fru är kass och Moa är dum. Ni är färdiga. Eller ska ni skryta om allt en dömd våldtäktsman som blev belagd med kontaktförbud mot sin son och sitt ex senast för två år sedan har skvallrat till er om? Det kommer säkert se jättebra ut för er del."

Hahahahaha låter som 110% Axel, kul ändå att Kringlas sms dyker upp här. Visar ju att även han hänger med våldtäktsmän som inte drar sig för att stalka sina barn. Sjukt ändå att Cissi och K Svensson har den typen av buddies gemensamt.
Citera
2020-06-10, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Hahahahaha låter som 110% Axel, kul ändå att Kringlas sms dyker upp här. Visar ju att även han hänger med våldtäktsmän som inte drar sig för att stalka sina barn. Sjukt ändå att Cissi och K Svensson har den typen av buddies gemensamt.

Ännu konstigare att Axel köper sex av den personen.
Citera
2020-06-10, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Värsta jag hört, polisanmäl saten omgående!

Det är nog preskriberat, varför polisanmäler inte du den här stalker då? Ni har ju haft en massa år på er?
Citera
2020-06-10, 00:56
Medlem
Citat:
Det är nog preskriberat, varför polisanmäler inte du den här stalker då? Ni har ju haft en massa år på er?

Varför skulle jag polisanmäla det? Det får väl Haveristerna göra om de känner för det. Läste förövrigt i hennes gnäll till JO efter hennes besöksförbud pga stalking av sin son att hon "erbjudit att komma förbi med sin mobil till polisen", skrattade så jag kiknade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in