Citat:
Ursprungligen postat av
DayNite
tillbaka i det vanliga på Tinder, över 70 likes men matchar 0, får inte ihop det
Borde varit åtminstone 1 match per 10 likes. Totalt 7 likes. Fick 2-3 match i veckan när jag svepte gratis versionen sista tiden, är väl max 20 svep om dagen eller liknande. Som ny på tinder rassla det till med ett par likes per dag men då svepte jag rejält också eftersom jag var guldmedlem så det fanns ingen bortre gräns.
Lägg ner skiten istället. Funkar värdelöst att träffa en tjej där som är något att ha. Bara massa tidsfördriv där det bara går att hitta brudar som är är kul för stunden. Iaf min känsla som inte är en fotomodell, vilket verkar vara det enda som gäller för att kunna träffa en söt tjej under 30år som inte ser ut som en flodhäst, utan barn och utan diagnoser/psykiska problem.
Ser tjejen bra ut så är det barn vv. Ser tjejen bra ut och inte har barn så är hon lika rolig som en zombifierad mumie att snacka med. Och diagnoser så det står härliga till är mer vanligt än ovanligt.
Tröttnade och tar nya tag till hösten istället. Kunde nappat av ett par morsor till men orkar inte med dom. Barn vv, relativt långt bort, bara på repeat hela tiden. Lika ointressant och förutsägbart att det är som att jag vet det aldrig blir mer än knull så får vinballe när det är samma grej igen med ännu en morsa.
Var är alla normala, söta tjejer, utan barn som inte har psykiska problem? Redan upptagna?