2022-06-14, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Swinger är kanske inte hans game? Eller att svälja en annan mans sperma.

Pojkvännen kan vara labil, ha klankontakter och/eller vara typen som kommer på hembesök. Klokt att göra en noggrann bakgrundskontroll - med fördel ta utdrag ur brottsregistret - för att säkerställa att personen ifråga verkligen är en β-man av valfri kategori.
Du har en poäng i det där, samtidigt så är få tjejer otrogna mot någon som de vet skulle skada antingen henne eller någon annan. Såna typer brukar dessutom vara rätt toxic och manipulerande. Typ, typen många tjejer dras till. Förutsatt att dom inte lever i öppet, så har hon noll respekt jämte sin eventuella kille. Tjejer är inte trogna mot någon dom inte respekterar. I detta fall lär det vara så, så då är med största sannolikhet hennes kille en mes, eller saknar något som gör att hon använder tinder i förhållande. Uttråkad, dåligt sex, you name it. Checkar gräset.
Citera
2022-06-15, 20:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
174 är under medel, och närapå flicklängd..
Tog mig tid att kolla på bilderna, och du ser helt normal ut vad jag kan se bortsett från ovanligt lite hår.
Muskler?
Social status framgår ej.
Ekonomisk status framgår ej.
Så sammantaget är det typ max normie, eller hur tänker du?
Givet den vetskapen borde Tinder vara slöseri med tid, om du ej är i någon asiatisk eller sydamerikansk storstad, iom att kvinnorna här är kräsna långt över vad de själva motsvarar, pga hur appen samt spelet kring den fungerar och hur läget i sverige ser ut. Samt att män är villiga att dejta nedåt, särskilt för lösa hookups

Sa du inte i en annan tråd att kvinnor är slampiga. Hur ska du ha det? Eller du kanske menar att kvinnor är slampiga men att ingen har sex med dig, däremot har de sex med din kompis sa du.
Citera
2022-06-15, 20:50
Skulle ni fråga om dejt/fika på stan med en tjej som ni skriver med och gått vidare med på snap men som inte visar något större intresse? Vi har kontakt på appen men känner av ett ganska kallt intresse och hon ställer nästan aldrig frågor.
Citera
2022-06-15, 22:00
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Skulle ni fråga om dejt/fika på stan med en tjej som ni skriver med och gått vidare med på snap men som inte visar något större intresse? Vi har kontakt på appen men känner av ett ganska kallt intresse och hon ställer nästan aldrig frågor.
Absolut inte. Simpa inte.
Citera
2022-06-17, 14:12
Medlem
lakritcs avatar
Tycker att de flesta nuförtiden verkar på Tinder för att slösa tid (40-50%) eller hitta en vettig partner (25-30%).

Om man enbart söker ONS eller KK, vart tar man i så fall vägen? Om man verkligen inte pallar med Tinder.
Citera
2022-06-17, 16:46
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Tycker att de flesta nuförtiden verkar på Tinder för att slösa tid (40-50%) eller hitta en vettig partner (25-30%).

Om man enbart söker ONS eller KK, vart tar man i så fall vägen? Om man verkligen inte pallar med Tinder.

90% söker KK eller ONS under täckmantel ”söker seriöst”. De små hondjuren tror sig vara smarta.
Citera
2022-06-17, 17:11
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
90% söker KK eller ONS under täckmantel ”söker seriöst”. De små hondjuren tror sig vara smarta.
Måste vara ordentligt desperat om man hugger på någon av alla de där tråkmånsarna.

Ser fler swingerpar i Köpenhamn på en vecka än vad jag gör på ett år i Stockholm. Kvinnor som vill ha roligt och inte döljer det.
Citera
2022-06-17, 17:29
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Måste vara ordentligt desperat om man hugger på någon av alla de där tråkmånsarna.

Ser fler swingerpar i Köpenhamn på en vecka än vad jag gör på ett år i Stockholm. Kvinnor som vill ha roligt och inte döljer det.

Det är så tjejer fungerar. Vi män kan öppet stå för att vi är lösaktig.
Citera
2022-06-17, 17:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Lär kanske inte ge något bättre resultat, men testa någon sida för sexkontakter? Någon som fått gott omdöme av användare, och som inte kostar en massa pengar.
Där törs och vill dom flesta vara öppna med vad dom söker, så troligen lättare att veta vem eller vilka du kan vara intresserad av?
Citera
2022-06-17, 17:47
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Lär kanske inte ge något bättre resultat, men testa någon sida för sexkontakter? Någon som fått gott omdöme av användare, och som inte kostar en massa pengar.
Där törs och vill dom flesta vara öppna med vad dom söker, så troligen lättare att veta vem eller vilka du kan vara intresserad av?
Det är så många sidor som är fishy.

BC och Badoo - de mest kända - är trötta alternativ där man inte hittar vad man söker.

Tror faktiskt att nätet är svårarbetat - många med psykiska problem dessutom - och att man måste röra sig ute. Bara att passa på att festa under sommaren.
Citera
2022-06-17, 19:19
Medlem
Jag funderar på en sak jag råkat ut för på tinder. Jag har träffat en person några gånger, han sa efter att vi setts en gång att han "pausat tinder". Vi har inte pratat något om att inte träffa andra. Han har inte sagt något om vad han tycker om mig eller så. Jag har kvar tinder men är i princip inte aktiv längre. Nu har jag fått veta (säger inte hur, vill inte avslöja mig) att han haft ett fejkkonto sen han "pausade" tinder. Via det har han skrivit till mig. Jag har bara svarat ibland och med långa mellanrum.

I början mer, sen mindre och mindre eftersom jag ju allt eftersom börjat tycka mer och mer om killen som jag träffat några gånger nu. Jag tyckte att det var lite konstigt att "fejkkontot" ändå fortsatt höra av sig för att fråga vad jag gör/ska göra, om jag jobbar/är ledig, om jag inte vill ses någon gång osv, trots att jag svarat mer och mer sällan och fåordigt.

Varför gör man detta?!
Sjukt.
Senast redigerad av Kitty-Cat 2022-06-17 kl. 19:23.
Citera
2022-06-17, 19:43
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitty-Cat
Jag funderar på en sak jag råkat ut för på tinder. Jag har träffat en person några gånger, han sa efter att vi setts en gång att han "pausat tinder". Vi har inte pratat något om att inte träffa andra. Han har inte sagt något om vad han tycker om mig eller så. Jag har kvar tinder men är i princip inte aktiv längre. Nu har jag fått veta (säger inte hur, vill inte avslöja mig) att han haft ett fejkkonto sen han "pausade" tinder. Via det har han skrivit till mig. Jag har bara svarat ibland och med långa mellanrum.

I början mer, sen mindre och mindre eftersom jag ju allt eftersom börjat tycka mer och mer om killen som jag träffat några gånger nu. Jag tyckte att det var lite konstigt att "fejkkontot" ändå fortsatt höra av sig för att fråga vad jag gör/ska göra, om jag jobbar/är ledig, om jag inte vill ses någon gång osv, trots att jag svarat mer och mer sällan och fåordigt.

Varför gör man detta?!
Sjukt.

Tja, det är väl trots allt ganska uppenbart varför han gör det. Han gör det för att kolla om du fortfarande är på marknaden efter andra. Hade du gett noll respons/avvisat tydligt hade han antagligen blivit helnöjd och lagt ner projektet. Hade du givit mer entusiastisk respons och gått med på att ses el liknande hade han kanske konfronterat dig och tyckt sig ha "avslöjat" dig med något. Nu blev han väl hängande i limbo och kanske tänkt sig att han kollat av med jämna mellanrum om du verkar mer eller mindre intresserad av ngt nytt.

Det verkligt märkliga här är väl att du har fått veta detta. Hur kommer det sig? Jag kan förstå motivationen till att bete sig så, även om det såklart inte är helt rumsrent, men jag kan verkligen inte förstå varför man inte skulle hålla det 100% hemligt isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in