Citat:
Ursprungligen postat av
Magica-Lazio
Brudar bor i mobilen, det är deras andra hem. Klart hon inte är intresserad. Enda vettiga anledningen till uteblivet svar inom ett dygn är att hon ligger på sjukhus eller att en nära anhörig gör de. På den nivån ligger det.
Om hon inte hört av sig efter träffen samma dag eller dagen efter vi setts så brukar jag dra iväg ett sms (förutsatt att jag vill ses igen). Får jag inget svar samma dag så raderar jag henne och går vidare med livet. Effektivt och enkelt. Fast med det sagt blir det knull första träffen som det ofta blir så kommer bruden hänga på dig som en igel efter träffen. Inte alltid så förstås men det händer oftare att det är på det viset än att det inte är det.
En riktigt intresserad tjej hör av sig samma dag för att småsnacka över sms/telefon efter träffen. För att kolla upp om du är lika intresserad. Känna sig för. Men visst kan hon sitta och vänta på att killen hör av sig, bra göra det dagen efter som sagt för att inte verka desperat. Svarar hon snabbt då så är hon intresserad. Inget svar inom 12-24 timmar noll intresse.
Yes, ungefär den erfarenheten jag också har. Ses man på en träff och inte hör något efter trots att man messat så är det dead-end. Bara att jaga vidare även om det känns surt.
Hade en träff med en vrålsnygg tjej, typ 165 cm, blond, petite med stora tuttar och en röv att dö för. Flickvänsmaterial, helt klart.
Tyvärr hade jag ett äckligt munsår under träffen och kunde inte ge mitt bästa, gillar att slicka och hångla men av förklarliga skäl gick inte det. Dejten gick hur bra som helst men sexet var katastrof, jag fick inte upp den, kunde inte gå ner på henne, inget hångel eller någonting. Efter var kemin som bortblåst.
Skrev till henne dagen efter och tackade för senast, tog väl 3-4 timmar innan jag fick svar och hon tackade också. Skrev lite allmänt under dagen men fick vänta ungefär 5-6 timmar innan hon bemödade sig att svara trots att hon var aktiv på snap och innan träffen svarade hon direkt.
Ställde frågan rätt ut hur hon tyckte att dejten gick, jodå det var trevligt men inget "klick" som alla efterfrågar. Frågade dock om en andra träff och hon skulle höra av sig när hon fick tid

. Har räknat bort henne ändå nu.
Skapade ett nytt tinderkonto och har samlat ihop typ 30-40 matchningar, dock bor de flesta för långt bort eller så är dom skitfula. Försöker ändå att hålla modet uppe och kanske hitta prinsessan i mitt liv, svårt som fan dock.
Känns som att de flesta tjejerna vill ha kärlek vid första ögonkastet, som i film. Får dom inte det så är det bye,bye. De har 100 andra killar som står på kö.
Jag har alltid levt i devisen att tjejer är den parten som vill ha förhållande med mys, kärlek och omtanke. Men det verkar som att killar är mer benägna att inleda ett förhållande med en tjej än tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rorschach
Att hon gillar att knulla.

Allvarligt?
Var kan man läsa detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
i-can-fly
Vad betyder det när tjejerna har "Jag älskar filmen Råttatouille (2007)" i sin bio?
Den presentationen har jag också sett, men bara på en tjej om jag minns rätt. Säkert något internt "skämt" från en podcast. Typ "Höhöh, skriv att ni gillar filmen råttatouille i er bio för att hitta någon som lyssnar på samma podcast"
Ungefär som när man skulle skriva vilken färg man hade på sina underkläder för att förvirra killarna på facebook.