2022-07-03, 22:18
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vrf maila när man kan ha en ÖPPEN dialog här? Väx upp, bror. Wtf!

Jag tycker söt-Josef ska få jobba lite nu när han ändå är aktiv i tråden. Tycker inte du?
Men för helvete. Du får inget svar här, fattar du väl? Är du bäng eller bara allmänt förståndshandikappad?
Citera
2022-07-03, 23:08
Medlem
Citat:
Vrf maila när man kan ha en ÖPPEN dialog här? Väx upp, bror. Wtf!

Jag tycker söt-Josef ska få jobba lite nu när han ändå är aktiv i tråden. Tycker inte du?

Eftersom att det är så man får kontakt.
Vill du ha en seriös dialog så sker det via de sätt ovan beskrivet (telefon, mejl, fysiskt möte), det senare är dock att föredra
Sen kan du publicera den dialogen vart du vill.

Trevligt smeknamn, kan dessvärre inte ge dig densamma, då du är anonym.

Vågar man inte kontakta DFS officiella mejl så kan man kontakta mig,
josef@detfriasverige.se

Där kan jag svara på frågor, förutsatt att det inte bara är en massa trams.
Senast redigerad av SH1 2022-07-03 kl. 23:57.
Citera
2022-07-04, 10:44
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Men för helvete. Du får inget svar här, fattar du väl? Är du bäng eller bara allmänt förståndshandikappad?

... 💗 ...
Citera
2022-07-04, 16:40
Medlem
Citat:

Är Dan Berner fortfarande boss över dfs väst. Vad omfattar dfs väst? Är det Borås & gbg? Är det en fördel eller en nackdel att Berner är dömd för dråp?

Han heter ju inte Berner i efternamn längre.
Citera
2022-07-04, 22:05
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Han heter ju inte Berner i efternamn längre.

Helt riktigt, bror. Han heter Dan Lindberg nu.

Men det finns ingen som vet vem Dan Lindberg är, dvs det namn han går under nu. Man kan aldrig fly från sitt förflutna. Därför är & förblir han Dan Berner för ganska många som han en gng svek På många sätt, bla ekonomiskt i sthlm, den ende av sitt slag. That's for fucking sure.

Nya Tiders toppskribent & ledare för dfs väst, en rasideologisk lustmördare. Wtf?

Men är medlemmarna i dfs nöjda så är jag nöjd.

Over & out.

Edit: I fortsättningen får ni städa upp er skit själva. Please. No more PM for me, baby.
Senast redigerad av Adonis. 2022-07-04 kl. 22:44.
Citera
2022-07-05, 15:38
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Helt riktigt, bror. Han heter Dan Lindberg nu.

Men det finns ingen som vet vem Dan Lindberg är, dvs det namn han går under nu. Man kan aldrig fly från sitt förflutna. Därför är & förblir han Dan Berner för ganska många som han en gng svek På många sätt, bla ekonomiskt i sthlm, den ende av sitt slag. That's for fucking sure.

Nya Tiders toppskribent & ledare för dfs väst, en rasideologisk lustmördare. Wtf?

Men är medlemmarna i dfs nöjda så är jag nöjd.

Over & out.

Edit: I fortsättningen får ni städa upp er skit själva. Please. No more PM for me, baby.

Kan du informera oss liten om vem denna Dan Berner är? Känner ej till honom sedan tidigare. Vem är han? På vilket sätt har han förstört för nationella rörelser tidigare? Varför är han en lustmördare? Låter ju definitivt inte som något man vill ha som ansikte utåt för någonting.
Citera
2022-07-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Kan du informera oss liten om vem denna Dan Berner är? Känner ej till honom sedan tidigare. Vem är han? På vilket sätt har han förstört för nationella rörelser tidigare? Varför är han en lustmördare? Låter ju definitivt inte som något man vill ha som ansikte utåt för någonting.

Det finns en flashback-tråd om mordfallet här: (FB) Cold Case-fall (Dan Berner/Åke Sterner)

Tydligen var den Berner stack ihjäl ett riktigt äckel som hade fått gå fri bra länge. Ett gammalt inlägg här: (FB) Cold Case-fall (Dan Berner/Åke Sterner). Leif GW Persson var involverad!

Berner var en typisk nazist i sin ungdom. Dömdes för HMF. Det gamla vanliga nazistdravlet man ser än idag på t.ex.t nordfrost.se. Tydligen kickade han igång en ny nazistgrupp i Uppsala-området som 33-åring. Det blev inte mycket av det.

https://web.archive.org/web/20080414210556/http://www2.unt.se/avd/1%2C1786%2CMC%3D77-AV_ID%3D734992%2C00.html
Flera av Nordiska förbundets ledargestalter sitter för närvarande häktade misstänkta för grovt rån. Rånet riktades mot en avhoppad medlem och är en del i en pågående konflikt inom den svenska vit makt-miljön, där flera organisationer kämpar för att behålla sitt inflytande över sina aktivister.
Rena rama NMR-fasonerna.

Är Berner/"Lindberg" verkligen ansiktet utåt någonstans? I så fall, var?
Citera
2022-07-05, 21:12
Medlem
Suecotes avatar
Rundmagarna hade just en öppen Q&A där man fick ställa vilka frågor man ville. Är allas nyfikenhet stillad?
https://youtu.be/kbk1493Lf0A
Dan satt och bevakade chatten som en hök. Jag såg inte live, men chatten visas inte på Youtube i efterhand

Edit: Dan och Magnus "förklarar" varför Daniel och Ludvig försvann https://youtu.be/kbk1493Lf0A?t=1290
Senast redigerad av Suecote 2022-07-05 kl. 21:36.
Citera
2022-07-05, 21:26
Medlem
Citat:
... 💗 ...

Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Rundmagarna hade just en öppen Q&A där man fick ställa vilka frågor man ville. Är allas nyfikenhet stillad?
https://youtu.be/kbk1493Lf0A
Dan satt och bevakade chatten som en hök. Den sändes inte

Försökte du ställa frågor, Adonis?

Om inte så hade det väl ändå censurerats av personifieringen av mem:et "shut it down!" - Dan Eriksson.
Citera
2022-07-09, 11:53
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SH1
Eftersom att det är så man får kontakt.
Vill du ha en seriös dialog så sker det via de sätt ovan beskrivet (telefon, mejl, fysiskt möte), det senare är dock att föredra
Sen kan du publicera den dialogen vart du vill.

Trevligt smeknamn, kan dessvärre inte ge dig densamma, då du är anonym.

Vågar man inte kontakta DFS officiella mejl så kan man kontakta mig,
josef@detfriasverige.se

Där kan jag svara på frågor, förutsatt att det inte bara är en massa trams.
Tråden har varit kapad av oseriösa vänstertroll och autistjudar sedan flera år tillbaka. Det har funnits alla chanser att kontakta föreningen och/eller medverka i poddar kopplade till DfS men ingen har såklart velat ta steget att bli avslöjade. Lite tråkigt faktiskt. Dels med tanke på underhållningsvärde men och för de eventuella frågetecken omkring DfS som ändå kunnat redas ut, offentligt.

Lite märkligt dock att du ändå vänder dig hit med kontaktinformation när Dan Eriksson, och speciellt Magnus Söderman, är så pass antagonistiska mot detta forum. Är det någon slags policy som gäller att inte gå i diskussion med någon just på flashback?
Citera
2022-07-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Tråden har varit kapad av oseriösa vänstertroll och autistjudar sedan flera år tillbaka. Det har funnits alla chanser att kontakta föreningen och/eller medverka i poddar kopplade till DfS men ingen har såklart velat ta steget att bli avslöjade. Lite tråkigt faktiskt. Dels med tanke på underhållningsvärde men och för de eventuella frågetecken omkring DfS som ändå kunnat redas ut, offentligt.

Lite märkligt dock att du ändå vänder dig hit med kontaktinformation när Dan Eriksson, och speciellt Magnus Söderman, är så pass antagonistiska mot detta forum. Är det någon slags policy som gäller att inte gå i diskussion med någon just på flashback?

Visst är det så.

Att man blir anti den här typen av forum beror nog mest på att det är så mycket skitsnack. Du kan ju tänka dig att det kan kännas lite jobbigt efter 10+ år av sånt här, då kanske man inte riktigt är villig att diskutera längre. Det går knappt att föra diskussion när motparten bara sitter och hånar ens utseende, hälsoproblem, levnadssituation och rykte dag efter dag, år efter år.

Jag blandade mig mest i för att istället visa flashback folket och läsare av tråden att om man seriöst vill veta något, så finns det bättre sätt till att ta kontakt. Jag "outar" ingen med deras frågor heller, skriver man till mig/oss så kommer inte det ut. Så det är fritt fram.

Jag har läst en del i vad som skrivs här under en tid, tänkte att det vore dags stt någon sträcker ut en hand, trots alla vänstertroll och sånt skräp. Detta är alltså inte ett officiellt förenings konto, det är mitt och jag gjorde det här för att jag tyckte att det var dags.
Senast redigerad av SH1 2022-07-09 kl. 17:38. Anledning: Stavfel
Citera
2022-07-09, 22:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det finns en flashback-tråd om mordfallet här: (FB) Cold Case-fall (Dan Berner/Åke Sterner)

Tydligen var den Berner stack ihjäl ett riktigt äckel som hade fått gå fri bra länge. Ett gammalt inlägg här: (FB) Cold Case-fall (Dan Berner/Åke Sterner). Leif GW Persson var involverad!

Berner var en typisk nazist i sin ungdom. Dömdes för HMF. Det gamla vanliga nazistdravlet man ser än idag på t.ex.t nordfrost.se. Tydligen kickade han igång en ny nazistgrupp i Uppsala-området som 33-åring. Det blev inte mycket av det.

https://web.archive.org/web/20080414210556/http://www2.unt.se/avd/1%2C1786%2CMC%3D77-AV_ID%3D734992%2C00.html
Flera av Nordiska förbundets ledargestalter sitter för närvarande häktade misstänkta för grovt rån. Rånet riktades mot en avhoppad medlem och är en del i en pågående konflikt inom den svenska vit makt-miljön, där flera organisationer kämpar för att behålla sitt inflytande över sina aktivister.
Rena rama NMR-fasonerna.

Är Berner/"Lindberg" verkligen ansiktet utåt någonstans? I så fall, var?
Här kan du läsa mer av dAN bERNER https://www.google.com/search?q=dan+berner&client=opera&sxsrf=ALiCzsaW-lDSU10Kbaqt4PlIC6Qj_VxSng:1657397557553&tbm=isch&s ource=iu&ictx=1&vet=1&fir=BGWebTizS2Do2M%252Cy-9Jvfa_662eQM%252C_%253BVD9DRsb01XgF9M%252CcIaFyI0j rGDVDM%252C_%253BFdPHFadC k3bn8M%252CMagEiOTl9E4kiM%252C_%253BuJG5POumn2p0YM %252CVaGad4A2e241jM%252C_%253BvHmoH7JKD1yocM%252Cs CGnFtExiN9P2M%252C_%253Bjq0yjFWLMJbYPM%252C_UjJEII O7-JYtM%252C_%253BukcoP61nlleoSM%252CETpgBrgdro9mr M%252C_%253BEp5UkDMJQ5M3lM%252CzjgApQ-X2UwZRM%252C_%253BbJaw14O4acY3PM%252CvNxz8bb9hwb_1 M%252C_%253B NXWpkOXXFb9tjM%252Cyy2PAWD2FdQwDM%252C_&usg=AI4_-kT5ahs6J8sTspk7FufEvZOIUroxog&sa=X&ved=2ahUKEwivoq 2Fz-z4AhUeQPEDHUG4AqsQ9QF6BAgOEAE#imgrc=ukcoP61nlleoSM

Dan Eriksson är väldigt lik Dana Elcar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in