2022-06-22, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Så vitt jag minns om Tommie Lindh så var han AfS-sympatisör, så att partimedlemmar närvarade vid hans minnesstund är inte så konstigt - om man inte är vänsterbliven. Huruvida han hade nassesympatier också kan jag inte uttala mig om. Det är ju många unga män som går lite vilse i det träsket. Att AFA däremot vill svärta ner så många nationella organisationer som möjligt är däremot ett obestridligt faktum.

Att de Tre Benen (aka Rundmagarna) var och är nazister är ett lika obestridligt faktum, även om de tonat ner retoriken på äldre da'r. Och blivit nationalkapitalister istället Eller står Magnus fortfarande och lajvar Hitler och skriker i sina tal till folket?

Jag är ganska säker på att Lindh dömdes för att ha klottrat swaztikor på kyrkan i Härnösand eller var det nu var han bodde.
Citera
2022-06-22, 11:52
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag är ganska säker på att Lindh dömdes för att ha klottrat swaztikor på kyrkan i Härnösand eller var det nu var han bodde.

OK det har gått mig förbi. Hur som helst, innan vi glider längre från ämnet, så visade han stort mod och fick betala för det med sitt liv. Så oavsett tidigare "synder" är han värd att hyllas för sitt ingripande.
Citera
2022-06-22, 18:24
Medlem
nytthuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
AFA Göteborg – Skinnskallarna i Göteborg
https://antifa.se/2022/05/19/afa-goteborg-skinnskallarna-i-goteborg/

DfS-koppling:
2020 deltog omkring 50-60 personer. Flera aktiva grupperingar samlades, Alternativ för Sverige (AFS), Det fria Sverige (DFS), Nordiska motståndsrörelsen (NMR) och Tommies vänner, skinnskallarna.
Minnesstund för nazisten Tommie Lindh.

Nazist som släpper in negrer i sitt hem.
Citera
2022-06-28, 17:14
Medlem
Batong8s avatar
Hur finansierade Dan sin flytt till Sverige denna gång tror ni? Jag minns mycket tydligt första gången Dan flyttade "hem" efter De Feta Svenskarnas bildande. Nakenyoga-gurun Magnus la en motion om att det låg i föreningens absoluta intresse att finansiera Herr Ordförandes hemflytt eftersom de var av yttersta vikt att ordförande var på plats, som man också bedyrat flertalet gånger i sina poddar. Motionen röstades igenom med bifall och Dan fick sin Sverigeflytt finansierad av medlemmarnas pengar. Dock cirka halvåret efteråt så flyttar ordförande tillbaka till Tyskland utan förklaring, tydligen var det ej så viktigt att vara på plats längre. Men gav Dan tillbaka dessa pengar - som bestod av medlemsavgifter och frivilliga donationer - till föreningen från sin Svegot-lön med tanke på att man kastat pengarna i sjön i att finansiera Dans hemflytt? Det tror jag icke. Någon med insyn i föreningen idag som kan ta reda på om Naken-Magnus återigen la en motion om att det låg i De Feta Svenskarnas intresse att finansiera Dans Sverigeflytt en andra gång?
Senast redigerad av Batong8 2022-06-28 kl. 17:19.
Citera
2022-06-29, 21:35
Medlem
Adonis.s avatar
Please, bröder. Kan ngn svara på mina frågor. Seriöst menade.

Anton Thulin aka bombmannen är väl en aktiv medlem i dfs väst? Nu är han terrorstämplad. Är det till fördel eller nackdel för dfs?

Är Dan Berner fortfarande boss över dfs väst. Vad omfattar dfs väst? Är det Borås & gbg? Är det en fördel eller en nackdel att Berner är dömd för dråp?

Svenskarnas Hus ligger mitt i en öde liten byhåla. Är det till fördel eller nackdel att huset ligger som det gör?

Är det till fördel eller nackdel att trion avlönas av medlemmarnas månadsavgifter. Eller snarare, är det rimligt? Åstadkommer föreningen så mycket så att dom behöver vara 3 avlönade arbetare?

Snälla, kan ngn representant från dfs Eller förespråkare svara seriöst?
Citera
2022-06-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
gäsp

Om du nu är så intresserad så varför inte testa att maila dem dina frågor, kontaktuppgifter lär nog finnas på deras hemsida.
Citera
2022-06-29, 22:57
Medlem
https://detfriasverige.se/ kan man se högst upp, alla de olika sätt att få kontakt med oss.
Där finns e-post, telefon nummer och besöksadress.

Har du ringt men inte fått svar?
Oroa dig inte ifall du inte får något svar, vi ringer upp
Senast redigerad av SH1 2022-06-29 kl. 23:03.
Citera
2022-07-02, 18:11
Medlem
nytthuss avatar
Vilken BMI krävs som lägst för att få gå med i DFS?
Citera
2022-07-03, 10:43
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjutdig
Om du nu är så intresserad så varför inte testa att maila dem dina frågor, kontaktuppgifter lär nog finnas på deras hemsida.

Mina frågor är av allmänintresse.

Vrf låter DFS en nu terrorklassad, tidigare dömd bombman, vara en aktiv del av sin intresseförening?

Vrf låter DFS en arbetslös & ekonomiskt skuldsatt dömd lustmördare ta rodret i Gbg, dvs DFS Väst? (Tidigare känd för att ha raserat nationella rörelser)

Är det verkligen motiverat med 3 st heltidsanställda i Svenskarnas Hus, med tanke på att så få aktiviteter erbjuds för medlemmar?

Vad gör föreningen för att aktivt förbättra svenskarnas villkor i älgarås? Just nu verkar det som det lokala SD bidrar till betydligt större förändringar i närområdet än vad DFS gör.

Vrf inte hitta på dagliga aktiviteter, bjuda lokalbefolkning på kafe, dryck & korv med bröd. Visa att dom finns ute på gataorna i töreboda, hova & älgarås. Info kampanjer, synas öppet etc. Istället för att gömma sig i sitt hus?

Vrf blanda in nakenyoga, asatro & samekultur etc. Väldigt få svenskar identifierar sig med detta. Storslagen svensk historia från medeltiden & framåt räcker med en viss hänvisning till förkristna lämningar etc. Aktivt utövande av hednisk tro blir bara löjligt.

Som du ser, bror. Mina frågor ÄR av allmänintresse & bör därför svaras på här & inte privat.
Senast redigerad av Adonis. 2022-07-03 kl. 10:47.
Citera
2022-07-03, 11:47
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Mina frågor är av allmänintresse.

Vrf låter DFS en nu terrorklassad, tidigare dömd bombman, vara en aktiv del av sin intresseförening?

Vrf låter DFS en arbetslös & ekonomiskt skuldsatt dömd lustmördare ta rodret i Gbg, dvs DFS Väst? (Tidigare känd för att ha raserat nationella rörelser)

Är det verkligen motiverat med 3 st heltidsanställda i Svenskarnas Hus, med tanke på att så få aktiviteter erbjuds för medlemmar?

Vad gör föreningen för att aktivt förbättra svenskarnas villkor i älgarås? Just nu verkar det som det lokala SD bidrar till betydligt större förändringar i närområdet än vad DFS gör.

Vrf inte hitta på dagliga aktiviteter, bjuda lokalbefolkning på kafe, dryck & korv med bröd. Visa att dom finns ute på gataorna i töreboda, hova & älgarås. Info kampanjer, synas öppet etc. Istället för att gömma sig i sitt hus?

Vrf blanda in nakenyoga, asatro & samekultur etc. Väldigt få svenskar identifierar sig med detta. Storslagen svensk historia från medeltiden & framåt räcker med en viss hänvisning till förkristna lämningar etc. Aktivt utövande av hednisk tro blir bara löjligt.

Som du ser, bror. Mina frågor ÄR av allmänintresse & bör därför svaras på här & inte privat.
Eller så mailar du och sedan publicerar svaren här...?

Seriöst. Orka trolla mer nu? Tråden är död. Samma två-tre personer som skriver här hela tiden.

Föreningen är död. Maxtaket är 2000 föreningsmedlemmar, och då är jag lite generös.

Gå vidare i livet nu.
Citera
2022-07-03, 21:18
Medlem
Citat:
gäsp

Maila dem och publicera svaret här om du tror att någon mer än du är intresserad av svaren.
Citera
2022-07-03, 22:01
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Eller så mailar du och sedan publicerar svaren här...?

Seriöst. Orka trolla mer nu? Tråden är död. Samma två-tre personer som skriver här hela tiden.

Föreningen är död. Maxtaket är 2000 föreningsmedlemmar, och då är jag lite generös.

Gå vidare i livet nu.

Vrf maila när man kan ha en ÖPPEN dialog här? Väx upp, bror. Wtf!

Citat:
Ursprungligen postat av skjutdig
Maila dem och publicera svaret här om du tror att någon mer än du är intresserad av svaren.

Jag tycker söt-Josef ska få jobba lite nu när han ändå är aktiv i tråden. Tycker inte du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in