Citat:
Ursprungligen postat av
eugodlbrnujn
DfS och NS har väl två helt olika målgrupper, vilket borde vara ganska tydligt. Och beträffande DfS:s slöseri med andras pengar, så verkar jag inte vara ensam om att tycka att det är ett problem. De enda som försvarar det, är enstaka NMR-trollkonton som hoppar in och skriker om NS från ingenstans. Om du tycker inköpen är rationella, så svara på det istället på hur, istället för att skrika NS.
Nej, det har ni inte.
Enligt er egen sida, så finns det något som kallas frände, vilket är ett system där folk ger bort sina pengar så klas kan få göra vad han vill med bidragen, precis som när folk skänker pengar/köper medlemskap hos DFS
Så där har ni visst samma målgrupp oavsett vad du hävdar.
Det jag ifrågasätter är varför du som är engagerad i en helt annan organisation sitter och gnäller över inköp som mange/dan gör för medlemspengar och du kan inte inbilla någon att du bryr dig om alla dessa människor som skänker dessa pengar utan du gör det i egenintresset av att underminera en annan nationell organisation.
Ett väldigt judiskt agerande om du frågar mig, men nordisk styrka kanske tycker det numera är ett framgångsrikt sätt att få in fler fränder?
Så då kan vi konstatera att du agerar efter två punkter av de tre som jag tidigare frågade dig om.
Synnerligen allvarligt att en påstått nationell företrädare sitter under anonymitetens flagg och underminerar andras arbete.