Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Jsg drar mig tillbaka efter detta inlägg, du argumenterar extremt ohederligt och på så låg intelligensmässig nivå att man nog får mer ut av att prata med somalier.
Blev du nervös nu när du blev uppläxad med fakta ditt ljugande kräk.
Citat:
Nej, som jag skrivit flera gånger här är man inte sionist för att man tycker synd om civila dödsoffer. Man är sionist om man fördömer Hamas som terrorister och gråter ut till försvar för döda judar när många fler palestinier har dött. Jag har heller inte i ett enda inlägg skrivit satt jag tror stt massa civila judar har dött som du påstår, det är dina vänner på DfS som har skrivit om det.
Du har ta mig fan ingen heder i kroppen.
Det finns tydligt dokumenterat i flera inlägg att du i princip baserar alla dina lögner på är just den typen av påståenden "DfS står bakom Israel genom att gråta ut om stackars döda judar". Inte fan kan man samtidigt stå bakom israel i denna konflikt utan att vara sionist. Du verkar inte lite skruvad.
Som jag sa till dig tidigare. DfS säger öppet att Hamas attacker bör ses som resultatet av Israels övergrepp mot Palestinier, som ett försvar. Det enda man "gråter över" är det olämpliga i rasfrämlingars hyllningar över dödandet av civila. Bara för att man tycker det är en form av terror (vilket det enligt alla gällande definitioner isf skulle vara) så betyder det inte att man köper israels definition av Hamas och att allt de gör som oberättigat. Och som jag skrev tidigare tycker jag att det DfS skrev var lite för otydligt och något onyanserat och tar heller inte automatiskt parti för DfS i någon fråga.
Citat:
Jag har heller inte i ett enda inlägg skrivit satt jag tror stt massa civila judar har dött som du påstår, det är dina vänner på DfS som har skrivit om det.
Du blev uppläxad med fakta så du blev tvungen att ändra hela ditt resonemang. Intressant ändå eftersom NMR i någon podd nyligen satt och köpte detta judiska narrativ då de kallade de som dödats för legitima mål eftersom de var ockupanter. Hamas håller dock inte med, och jag instämmer

Citat:
Första steget för att bekämpa judisk makt är givetvis att informera om den. Med det sagt har NMR för övrigt ALDRIG viftat med Palestina-flaggor och kommer aldrig göra. Det är alltså du som är lögnaren här.
Ja, goddag yxskaft, och det gör NMR bra ibland. Frågeställningen nu handlar om hur man bäst bemöter situationen omkring denna konflikt och de judiska narrativ vi matas med i massmedia. Men då gäller det såklart att vara analytisk nog att inte tappa fattningen och bli palestinadåre.
Vifta med flaggor är menat som en eufemism. Men ok, jag tar tillbaka det vilket fall, fel av mig.
Citat:
Men en sak stämmer kanske som du skriver, att du inte är någon cuck - det förutsätter nämligen att man har eller i varje fall någon gång har haft en kvinna...
lägg ner flaskan eller nappen och kom in matchen istället.