2022-06-21, 07:54
Medlem
Vad jag kan jag utan någon tolerans förvänta mig av 1.75 tabletter 7.5 mg imovane.. Jag vet att det är en konstig dos lol.. [insert tokglad emojjismiley]

Ej för att sova på! Fick tabletterna av en kompis. Han ville tydligen inte ge mig 2 hela tabletter åtminstonde lol =)
Senast redigerad av Flashbackwards 2022-06-21 kl. 08:03.
Citera
2022-06-21, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Vad jag kan jag utan någon tolerans förvänta mig av 1.75 tabletter 7.5 mg imovane.. Jag vet att det är en konstig dos lol.. [insert tokglad emojjismiley]

Ej för att sova på! Fick tabletterna av en kompis. Han ville tydligen inte ge mig 2 hela tabletter åtminstonde lol =)

Lugnande o ångestdämpande effekt i viss grad .. mindre grad men någorlunda.. som svar till mig själv.
Citera
2022-06-23, 18:00
Medlem
Nedomanskys avatar
Någon som har koll på Belbien 10 mg från Hemofarm? Håller de sina 10mg? Är de jämna o fina rakt igenom kartan?
Citera
2022-06-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Någon som har koll på Belbien 10 mg från Hemofarm? Håller de sina 10mg? Är de jämna o fina rakt igenom kartan?
Jag tycker de är bland de som håller bäst klass av det jag handlat. En kompis käkade en 10mg för att sova och han kände verkligen av lugn och trötthet. Dock märkte han av lite balansproblem när han skulle på toan innan han somnade. Sov även flertalet timmar i ett när han normalt vaknar varje timme.
Citera
2022-06-24, 07:29
Medlem
Muppetys avatar
En kompis "skojade" med mig när vi var ute på krogen, o la en Stilnoct i min öl. Jag började vråla om terrorister i parken efter att någon smällt av en smällare. Det var denna krog o innan denna händelse;
https://www.expressen.se/nyheter/qs/...-in-angelholm/ (varning för snyft-artikel)!

Hade det varit efter det, så hade jag nog blivit inplockad av SIG-gruppen eller vad den nu heter...
Citera
2022-06-24, 07:33
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
En kompis "skojade" med mig när vi var ute på krogen, o la en Stilnoct i min öl. Jag började vråla om terrorister i parken efter att någon smällt av en smällare. Det var denna krog o innan denna händelse;
https://www.expressen.se/nyheter/qs/...-in-angelholm/ (varning för snyft-artikel)!

Hade det varit efter det, så hade jag nog blivit inplockad av SIG-gruppen eller vad den nu heter...

Fy fan vad taskigt haha.

Jag hade antagligen blivit ännu värre. Jag behöver inte ens alkohol för att balla ur av en enda stilnoct.
Citera
2022-06-24, 07:35
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Fy fan vad taskigt haha.

Jag hade antagligen blivit ännu värre. Jag behöver inte ens alkohol för att balla ur av en enda stilnoct.
Jag minns inte själv men kompisarna berättade att jag hade vrålat om terror, samt hade jag raggat på nån 55+. (jag var då runt 25 år).

Men det var vårt sätt att skoja med varandra.
Citera
2022-06-26, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Ja, det går knappt att få tag på annat märke nuförtiden. Allt som säljs är Belbien.

Bra då att de håller bra kvalité!
Citera
2022-06-26, 05:12
Medlem
Snabb fråga, har 7.5 imovane. Har provat i nu 3 dagar och vaknat tamefan nästan direkt efter 2h sover sedan oroligt 4-5h till tills jag vaknar och inte kan sova längre. Finns det nåt starkare som klubbar ner en, en hel natt? förutom att öka dosen då.
Citera
2022-06-26, 05:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Snabb fråga, har 7.5 imovane. Har provat i nu 3 dagar och vaknat tamefan nästan direkt efter 2h sover sedan oroligt 4-5h till tills jag vaknar och inte kan sova längre. Finns det nåt starkare som klubbar ner en, en hel natt? förutom att öka dosen då.

Träna under dagen? De tyngre är väl halcion men där kan man också vaka efter någon timme igen då halveringstiden är så kort, eller rophynol som garanterat kommer hålla dig nere hela natten... men lycka till att få det utskrivet.

Börjar du förlita dig helt på piller för att somna under en längre tid så kommer du aldrig kunna somna normalt igen. Eller så kommer det ta åååår att återställa dig. Var försiktig.
Citera
2022-06-26, 05:22
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaser (old)
är det någon annan än jag som upplever ett härligt välbefinnande av stilnoct? tog det varje dag ett par månader, hade ett helvete att sluta. otroligt vad man gör för att uppleva något annat än vardagens gråhet. För de som inte vet är stilnoct ett diaboliskt sömnmedel, tar du för mycket flippar du ut och kommer inte ihåg ett skit senare. inget bra sömnmedel heller, inte att rekommendera mao.

Har aldrig trippat på Stilnoct men det är iallafall ett värdelöst sömnmedel.
Man försöker somna in lite skönt men kommer på sig själv med att ha trippade fantasier om typ en rosa buss eller nåt annat späjsigt som gör det helt omöjligt att sova..🙄😂
Kanske ska prova att ta den dagtid då om jag kommer över några..🧐
Citera
2022-06-26, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Träna under dagen? De tyngre är väl halcion men där kan man också vaka efter någon timme igen då halveringstiden är så kort, eller rophynol som garanterat kommer hålla dig nere hela natten... men lycka till att få det utskrivet.

Börjar du förlita dig helt på piller för att somna under en längre tid så kommer du aldrig kunna somna normalt igen. Eller så kommer det ta åååår att återställa dig. Var försiktig.

Jag förlita mig på dom i 15 år. Tills till en fittig läkare
utbrast "men heerreguud nahe så kan vi INTE ha de hörredudu, detta klaaarar du!" och slakta min journal fullständigt. Sen dess har jag fått engångs uttag jag förnyat hos 4 läkare på olika vårdcentraler.
Jag har en karta kvar, känns sådär att ha 10 nätter kvar, elller i bästa fall ååår? Så kan de ju inte göra,.
Du har inga idéer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in