Citat:

Informativt inslag, bra på bollen och roligt att se att ändå en hel del verkar förstått vad det handlade om.
I inslaget 6.20 så täcker de att hon tänker fortsätta säga samma saker som nu avhandlats i rätten, och precis i slutet att det verkar som om hon tänker överklaga.
Fruktansvärt obehaglig människa, trots tillpiffad i det som visades från intervjun får jag fortsatt bara rysningar.
Hon talar mycket om bevismaterial som inte togs med i rätten och som skulle vara till hennes fördel. Nu i efterhand, har dessa ljud och filminspelningar kommit ut i sociala medier?Informativt inslag, bra på bollen och roligt att se att ändå en hel del verkar förstått vad det handlade om.
I inslaget 6.20 så täcker de att hon tänker fortsätta säga samma saker som nu avhandlats i rätten, och precis i slutet att det verkar som om hon tänker överklaga.
Fruktansvärt obehaglig människa, trots tillpiffad i det som visades från intervjun får jag fortsatt bara rysningar.
Det vore intressant att i så fall få ta del av materialet. Bland annat nämner Amber att ljudinspelningen (som spelades upp i rätten) - där hon erkänner att hon har slagit Depp - är ett klipp ur en längre inspelning som inte spelades upp i sin helhet i rätten. Hon menar att om juryn hade fått höra hela den ljudinspelningen så skulle de få en förklaring till varför Amber säger att hon slagit Depp vid det tillfället.
Nu har inte jag hängt med i slutet på denna cirkus men har uppdaterat mig i efterhand och vad jag känner till så verkar det inte existera någon längre ljudinspelning från denna händelse. Den som finns är ganska lång ändå, men om det finns en ännu längre kanske någon i tråden kan länka så att jag får ta del av den?