2022-06-05, 00:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Johnny Depp är en sönderdankad, knarkar! Som hatar kvinnor.. & slåss på barer och mer fans så fort han får möjlighet.. Gubbjäkel
Som jagar småflickor
Källa på att han hatar kvinnor och slåss på barer med fans?
Citera
2022-06-05, 00:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Det märks när man har sex. Tro mig
Jag har knullat ett par BDP-brudar som har varit döda fiskar. Men det var förmodligen mitt fel som inte var en sån Manic Pixie Dream Boy som dom trodde.
Citera
2022-06-05, 00:22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Har just fått en utskällning av en närstående som menar att domstolsutfallet förstör för alla kvinnor som misshandlas. Suck.

Bländande logik. "Det är domens fel. Inte Ambers".

Tråkigt för dig. Om du vill göra ett försök att övertala personen skulle jag rekommendera följande övertalningsstrategi:

1. Redogör för eller visa Depps systers vittnesmål om hur de blev slagna av sin mamma och hur Depps lösning alltid var att fly, aldrig slå tillbaks

2. Spela upp inspelningen med Amber där säger "I didn't punch you, I hit you, you are such a baby".

(Redan efter dessa 2 steg hade jag mer eller mindre övertygat min fru om sanningen i detta mål. Sen är hon ju ifs en fantastisk kvinna som jag inte kan prisa nog.)

3. Redogör för eller visa Ambers vittnesmål om Australien

4. Spela upp inspelningen med Johnny där han säger att han flydde till 7 olika rum i Australien och att Amber bara följde efter, varpå Amber säger att han bara flyr undan när de bråkar och de aldrig kan lösa något på det sättet. Förklara hur borderline-personer fungerar.

5. Visa bild på Depps finger från Australien och redogör för vad han säger hände

6. Spela upp inspelningen kort efter "våldtäkten" i Australien där Amber säger
-"Poor Johnny ....I love him...I never meant to hurt him... I didn't do it on purpose... He needs me right now! He needs me!"
-"Johnny! I'm sorry! I didn't mean too!"
-"I don't want to go if he stays!"
-"I can't lose him...I don't wan't to leave!"

7. Spela upp klipp med uppenbara Amber-lögner. Pledge/Donate är en bra start. Visa sen bilden som husvagnen vägrar erkänna är photoshoppad och Ambers vittnesmål kring bilden. Visa TMZ-snubben.

Är personen någorlunda intelligent så borde polletten trillat ner nu.
Citera
2022-06-05, 00:23
Medlem
Citat:
Johnny Depp är en sönderdankad, knarkar! Som hatar kvinnor.. & slåss på barer och mer fans så fort han får möjlighet.. Gubbjäkel
Som jagar småflickor
Haha äcklig du är din tönt! Amber heard är et jävla svin med en rad psykiska sjukdomar, hon är inte frisk och absolut inte en kvinna som representerar andra kvinnor inom metoo.
Men du är en jävla beta-hane som inte har ett uns testosteron i kroppen, så du förstår inte varför folk slåss. För du bor i en äcklig jävla bubbla av feminism och bögerier.

Tur att idioter som du tillhör msm-töntar som tror er veta bäst av allt. Hade ni fått bestämma hade varenda man blivit dömd så fort en kvinna vickar på lilltån.
Men lika barn leka bäst och du identifierar dig med amber, säger fett mycket om dig ditt svin

Hatar kvinnor, var har du fått det ifrån?
Slåss på barer? Det har hänt alla jag känner och många random jag mött, så vad är din poäng? Finns mycket svin som drar på krogen och vissa förtjänar en smäll! Men gissar på att du gråter och vänder räven till för att bli tagen bakifrån som den jävla pussy du är.
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-05 kl. 00:30.
Citera
2022-06-05, 00:38
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Bländande logik. "Det är domens fel. Inte Ambers".

Tråkigt för dig. Om du vill göra ett försök att övertala personen skulle jag rekommendera följande övertalningsstrategi:

1. Redogör för eller visa Depps systers vittnesmål om hur de blev slagna av sin mamma och hur Depps lösning alltid var att fly, aldrig slå tillbaks

2. Spela upp inspelningen med Amber där säger "I didn't punch you, I hit you, you are such a baby".

(Redan efter dessa 2 steg hade jag mer eller mindre övertygat min fru om sanningen i detta mål. Sen är hon ju ifs en fantastisk kvinna som jag inte kan prisa nog.)

3. Redogör för eller visa Ambers vittnesmål om Australien

4. Spela upp inspelningen med Johnny där han säger att han flydde till 7 olika rum i Australien och att Amber bara följde efter, varpå Amber säger att han bara flyr undan när de bråkar och de aldrig kan lösa något på det sättet. Förklara hur borderline-personer fungerar.

5. Visa bild på Depps finger från Australien och redogör för vad han säger hände

6. Spela upp inspelningen kort efter "våldtäkten" i Australien där Amber säger
-"Poor Johnny ....I love him...I never meant to hurt him... I didn't do it on purpose... He needs me right now! He needs me!"
-"Johnny! I'm sorry! I didn't mean too!"
-"I don't want to go if he stays!"
-"I can't lose him...I don't wan't to leave!"

7. Spela upp klipp med uppenbara Amber-lögner. Pledge/Donate är en bra start. Visa sen bilden som husvagnen vägrar erkänna är photoshoppad och Ambers vittnesmål kring bilden. Visa TMZ-snubben.

Är personen någorlunda intelligent så borde polletten trillat ner nu.

Personen vill absolut inte diskutera detta vidare eller lyssna till mina argument pga lever med person liknande Heard (vad jag anar). Väldigt känsligt läge.
Citera
2022-06-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Källa på att han hatar kvinnor och slåss på barer med fans?
Kolla på alla meddelande han skrivit till och om sina. Ex. Googla så får du upp nykter när han åkt dit flera gånger in fights. Också betalar sina ex att hålla käften om relationen.
Citera
2022-06-05, 00:41
Medlem
Citat:
Inte ens värt att besvara
Din åsikt är inte ens värd skiten i Johnnys säng Hur känns det att tillhöra den 1% som tror på Amber?

Btw hon kommer inte ha råd att göra en appeal. Hon är fucking körd nu och Johnny har vunnit. Inte via att vara en man, men att ha förberett i 6 år för att avslöja amber som den hon är.
Du tolkar sms som att det är bevis på något, han har skrivit det till sina kompisar och det värsta av smsen är ett jävla QUOTE från monthy python.
Finns it ett enda bevis på att han ngnsin slagit henne, hon fuckade för sig själv då hon överdrev som den narcissist hon är "han matade 10 slag i mitt ansikte med knuten näve", åsså har hon bara ett blåmärke på armen.
Du måste ju vara ett riksmongo som tror på henne, men jag ger dig ett tips, kolla på rhianna och jämför med heard
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-05 kl. 00:48.
Citera
2022-06-05, 00:42
Medlem
skoputss avatar
Är detta ett skämt? Saudier friar till Heard över instagram.
Citat:
“Amber… since all doors are closing on you, you have no one except me to take care of you. I’ve noticed that some people hate and bully you, therefore, I decided to marry you. May Allah bless us both. You are a blessing but people don’t appreciate that. I am better than that old man,” the he says in the voice note.
https://gulfnews.com/world/gulf/saud...epp-1.88359235
Citera
2022-06-05, 00:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Kolla på alla meddelande han skrivit till och om sina. Ex. Googla så får du upp nykter när han åkt dit flera gånger in fights. Också betalar sina ex att hålla käften om relationen.
Fast det fungerar inte så. Det är du som kommer med ett påstående, då är det du som får bevisa det. Eller har du lika bra bevis som Ms Turd?
Citera
2022-06-05, 00:49
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Sigge är ju helt jädra störd. Vad i helvete? Det är så uppenbart att han inte sett någonting av rättegången.

Det är intressant att Sigge Eklund gör samma observation som jag om det bisarra småflicksidoliserandet och identifikationen med Depp.

Han har givetvis helt rätt. Det handlar inte egentligen om uppfattningen i sakfrågan utan hur det yttrar sig och vilka proportioner det tagit. Och tvärsäkerheten om att man vet vad som hänt. Det finns något djupt osunt i denna besatthet.

Men ni som är argast vill inte se det och ser istället ställningstagande som mitt och Eklunds som något slags personligt påhopp och någon form av hot mot essentiella värden.

Ja, jag har varit väldigt ironisk i min kritik och Eklund är något elak mot Läckberg, men det gör inte reaktionerna mot kritiken mindre överdrivna och absurda. Det är tydligen svårt att förstå den öht.
Citera
2022-06-05, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är intressant att Sigge Eklund gör samma observation som jag om det bisarra småflicksidoliserandet och identifikationen med Depp.

Han har givetvis helt rätt. Det handlar inte egentligen om uppfattningen i sakfrågan utan hur det yttrar sig och vilka proportioner det tagit. Och tvärsäkerheten om att man vet vad som hänt. Det finns något djupt osunt i denna besatthet.

Men ni som är argast vill inte se det och ser istället ställningstagande som mitt och Eklunds som något slags personligt påhopp och någon form av hot mot essentiella värden.

Ja, jag har varit väldigt ironisk i min kritik och Eklund är något elak mot Läckberg, men det gör inte reaktionerna mot kritiken mindre överdrivna och absurda. Det är tydligen svårt att förstå den öht.
Våran observation av dig i denna tråd är att du gör en massa påståenden utan att ha sett hela bevisbördan, ungefär likadant som med Sigge.
Förstår som it varför du yttrar dig, har säkert varit 5+ meddelanden av dig där du erkänner att du inte vet men ändå spinner det till som att din åsikt och dina känslor betyder mer än bevisn som finns, du gillar ju dr Hughes förhelvete!

Du är patetisk och en jävla skam för flashback, hatar att du är moderator för du är fan inte smart nog att vara det!
Citera
2022-06-05, 00:54
Medlem
Citat:

Kate Moss som är väldigt privat av sig ställde upp under rättegången. Hon hade inte behövt göra det.

Både Winona Ryder och Vanessa Paradis har tidigare uttalat sig, vilket de inte heller behövde göra.

Vanessa Paradis
“I have known Johnny for 25 years. We have been partners for 14 years and we raised our two children together. Through all these years I’ve known Johnny to be a kind, attentive, generous and non-violent person and father.

"Paradis went on to describe Heard’s domestic violence allegations as “outrageous” and “really distressing”—not only for Depp’s career, but for their family as well. “I have seen that these outrageous statements have been really distressing and also caused damage to his career because unfortunately, people have gone on believing these false facts,” she concluded. “This is so upsetting as he has helped so many persons in his personal and professional life with kindness and generosity.”

Winona Ryder
“I can only speak from my own experience, which was wildly different than what is being said,” she said at the time. “He was never, never that way towards me. Never abusive at all towards me. I only know him as a really good, loving, caring guy who is very, very protective of the people that he loves.”

Så mycket för att hålla käften?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in