2022-06-04, 23:43
Medlem
skoputss avatar
Hur troligt är det att Heards överklagan tas upp i högre instans, eller tas den automatiskt upp?
Citera
2022-06-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag vete fan alltså. Antingen så är jag bra på cold reading, eller så har jag för stor erfarenhet av galna fruntimmer, men jag tycker att det går rätt snabbt att märka om nån är knäpp.
Är väl en del som är manuplativa, men jag tycker man brukar märka sånt fort.
Det går fort fram, överdrivet intresse och ber om saker.

Men å andra sidan så har jag aldrig haft något gruppbeteende utan alltid kört mitt eget race och märker väldigt fort om någon försöker styra över mig
Citera
2022-06-04, 23:51
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Har just fått en utskällning av en närstående som menar att domstolsutfallet förstör för alla kvinnor som misshandlas. Suck.

Men för helvete! Det är ju helt jävla ologiskt! Amber är ju för fan inget riktigt misshandelsoffer, och de skiter i det verkliga offret Johnny Depp. Jag blir fan galen.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-04 kl. 23:53.
Citera
2022-06-04, 23:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Är väl en del som är manuplativa, men jag tycker man brukar märka sånt fort.
Det går fort fram, överdrivet intresse och ber om saker.

Men å andra sidan så har jag aldrig haft något gruppbeteende utan alltid kört mitt eget race och märker väldigt fort om någon försöker styra över mig
Grejen är att i stort sett alla "psykotiska luder" jag har träffat, har haft ungefär likadana bakgrunder, beteenden och what nots. Om man som jag gillar att studera mänskligt beteende, så får man ju snabbt en databas av just beteenden. Så på tre minuters konversation kan jag avgöra om hon är normalt kvinnogalen eller om min kanin riskerar ett hett bad. Kluster B.

Sen är det som så att efter alla mina år hos soc, så har jag ju blivit en jävel på just manipulation och det heter ju att "Don't try to con a con-man".
Citera
2022-06-04, 23:57
Medlem
Det som jag tycker börjar bli obehagligt är att många som är en del av metoo tror att rörelsen är överordnad rättssystemen i olika länder Även massmedia inkluderas i det påståendet. Tydligen så har kvinnor rätt att hänga ut män i traditionell media eller sociala medier och anklaga dem för hemska brott som exempelvis misshandel, detta trots att bevisningen är väldigt tunn eller i vissa fall inte ens existerar. Det finns många oskyldiga män som inte ens fått en ärlig chans att försvara sig själva från grova anklagelser. De döms i folkdomstolen och avrättas offentligt. Det har gått för långt.
Citera
2022-06-05, 00:02
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Men för helvete! Det är ju helt jävla ologiskt! Amber är ju för fan inget riktigt misshandelsoffer, och de skiter i det verkliga offret Johnny Depp. Jag blir fan galen.

Du kan aldrig få rätt mot kvinnorättsaktivister , dom styr hela det här landet.
Depp är helylle hon är en vidrig råtta, golddigger 120% smuts.
Citera
2022-06-05, 00:05
Medlem
skoputss avatar
Citat:

Därför är det så sjukt av media att underblåsa lögnerna, det ger rabiata feminister (och deras närmaste omgivning) vatten på sina kvarnar. Helt obegripligt hur Heards advokat fortsätter med rena lögner och backas upp av media.
Citera
2022-06-05, 00:12
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Män har nog samma problem som kvinnor, att inte ta de röda flaggorna på allvar.

Multikriminiellt slödder saknar aldrig kvinnosällskap, t.o.m. massmördare hittar sin kvinnliga tvillingstjärna. Detta antagligen för att kvinnan lider av nåt Moder Theresakomplex och tror sig kunna ”reparera” den trasige.

Män gör samma typ av misstag. Trots att kvinnan bär på rödflaggor stora nog att svepa in riksdagshuset tror mannen att det inte gäller honom, han ”kommer att kunna flyga under radarn och få massor av härlig sex av denna gränslösa kvinna” trots att hela hennes liv verkar gå ut på att knuffa någon från perrongen.

Hur kvinnor ska lösa sina slödderproblem vet jag inte, men män bör förstå att de röda flaggorna symboliserar blod. Gå åt ett annat håll och ducka en kula. Det finns fantastiska kvinnor där ute. Dem hittar man om man inte faller för det lätta, att roffa åt sig av gratisgodiset som är ett lockpris menat åt alla. Jag förstår inte hur såna som Depp ens vågar dejta kvinnor med tanke på hans kändisskap, i flocken av potentiella ”livskamrater” måste ju andelen lyckosökande kaninkokerskor vara monumentalt.

Livet är som ett datorspel, minibossarna är inte slutmålet, men man kan fastna på den leveln och förlora oproportionerligt mycket resurser som behövs längre fram. Man kanske t.o.m. ragequittar spelet och därmed tappar sitt syfte helt.

Alltså man kan ju göra som Keanu Reeves, christian bale och andra reko kändisar och INTE dejta kvinnor som är 25 år yngre när man själv blivit en jävla gubbe. Välj en (ganska) jämnårig kvinna med omsorg istället.
Citera
2022-06-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Grejen är att i stort sett alla "psykotiska luder" jag har träffat, har haft ungefär likadana bakgrunder, beteenden och what nots. Om man som jag gillar att studera mänskligt beteende, så får man ju snabbt en databas av just beteenden. Så på tre minuters konversation kan jag avgöra om hon är normalt kvinnogalen eller om min kanin riskerar ett hett bad. Kluster B.

Sen är det som så att efter alla mina år hos soc, så har jag ju blivit en jävel på just manipulation och det heter ju att "Don't try to con a con-man".
Lika barn leka bäst eller vill man ha en mer normal brud även om man själv inte tillhör normen?
Citera
2022-06-05, 00:19
Medlem
Johnny Depp är en sönderdankad, knarkar! Som hatar kvinnor.. & slåss på barer och mer fans så fort han får möjlighet.. Gubbjäkel
Som jagar småflickor
Citera
2022-06-05, 00:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Lika barn leka bäst eller vill man ha en mer normal brud även om man själv inte tillhör normen?
Genom åren så har jag konstaterat att även om jag inte tillhör "vanligt folk", så är jag ändå som folk är mest. Som män är mest. Med galna brudar kommer alltid en massa oförutsägbarhet på ett sätt som inte alltid är charmigt. Plus att det inte går att ha kaosmänniskor i sitt liv när man försöker leva just kaosfritt och förutsägbart.
Citera
2022-06-05, 00:20
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Det kan nog vara svårt att upptäcka borderline. Jag tror det tog 1-2 år innan Johnny började känna att något var fel med Amber. Lägg till de varma känslor han samtidigt hade för henne. Jättesvår situation då att övertyga sig själv om nödvändigheten att dra sig ur.

Det märks när man har sex. Tro mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in