2022-06-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag känner samma. Men Amber Turd borde låsas in på livstid, hon har gjort allt i sin makt för att förstöra en oskyldig mans liv.

Ja, hon fälldes helt korrekt anser jag med.
Det finns givetvis kvinnor som är onda och dåliga. Och i denna rättegång var utfallet helt korrekt anser jag med.
Citera
2022-06-02, 22:31
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det är ju fett stört hur media nu utan att ifrågasätta, tillåter elaine att åka runt till olika talkshows, morgonsoffor etc, för att sprida bullshit runt rättegången och komma med falska påståenden.

Sjukt hur hela mainstreammedian runt om i världen är enade i att rapportera på exakt samma sätt, PRO amber.

Fan hur folk ens kan ha en uns av respekt för massmedia är så sjukt!
Massmedia ägs av krafter som har sina planer.
Citera
2022-06-02, 22:38
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag var lyckligt omedveten om att jag ”skapat” Amber men du har säkert rätt….
Ditt skitnödiga försvar av alla kvinnor utan minsta lilla ifrågasättande borde ge en fingervisning men det är nog att hoppas på för mycket. Du är en relik från forna tider, Heard skulle dock kasta dig under bussen på två röda oavsett hur mycket AmberStan du agerar, detta gör dig till problemet för både män och kvinnor. Synd att du inte hängt med i utvecklingen, utan tror fortfarande att du kan sitta på din höga häst och moralisera tills kvinnorna slutligen ser dig som den fiiiina vita riddare du tror du är.

Låt oss släppa ämnet nu, jag orkar inte lyssna på dina fantasier längre. Ok?
Citera
2022-06-02, 22:38
Medlem
En som blev intervjuad på Law&Crime sa att Heard måste betala samma summa som hon är skyldig Depp + advokatkostnader om en överklagan ska bli aktuell. Det finns inte en chans att får fram de pengarna själv. Någon måste skänka henne de pengarna.
Citera
2022-06-02, 22:43
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Likväl anser jag att vid en katastrof är det kvinnor och barn som skall räddas först.
En kvinna som har släppt en atombomb över ett land ska alltså alltid räddas före en man som räddat miljoner judar av olika kön från att bli avrättade?
Citera
2022-06-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Anhölls för att ha förstört en lägenhet i New York 1994.

Anhölls 1999 för ett slagsmål med papparazzi:s vid en restaurang i London.

Varit tillsammans med b.la. Kate Mossk, Jennifer Grey Sherilyn Fenn, och Winona Ryder.

Har scenskräck.

Spelat in två låtar med oasis. Fade in out heter ena låten från Be here now-albumet (1997). Bandets ordinarie gitarrist var tydligen för full för att spela. Depp var huvudgitarrist i bandet Kids och flyttade 1983 till LA med bandet.

Gett Vanessa en vingård nära villan i Plan de la tour. Var för att fira hennes framgång med arbetet kring det senaste albumet.

Äger en ö i Bahamas dit han brukar åka med Vanessa och barnen.

Må väl
GaiN
Hans ekonomiske rådgivare som han senre sackade gjorde många fina inköp-
Depp äger en egen yacht.
En egen fransk by
och ett franskt slott-vingården.
fastigheter i Hollywood/Los Angeles
en ranch i Kentycky
Bahamas ön.
Någon typ av fastighet- egendom i England.
En musik-restaurang klubb i USA,Hollywood.

När drogerna och skandalerna ökade så minskade inkomsterna-och erbjudandena sinade. Ekonomiske rådgivaren gav honom ultimatum, Depp behövde sälja några av egendomarna..
det var då Depp sackade sin ekonom.
Helt klart har Depp störningar, missbruksproblem o andra svårigheter.
Han fortsätter att leta småflickor, purunga kvinnor -nu är han en sliskig gubbe
hittar ung flicka .. grooming
precis som kompisen Marilyn Manson.
Depp har en skicklig trolleriverkstad, som lyckats väl med propagandan-alltid andras fel
Depp,- det oskyldiga offret...fin o snäll och utnyttjas bara av "ondsinta hangarounds"

Men hans dubbelnatur kommer även i fortsättningen skapa rubriker och leda till nya rättegångar och skandaler.
Senast redigerad av moshes 2022-06-02 kl. 22:52.
Citera
2022-06-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Ditt skitnödiga försvar av alla kvinnor utan minsta lilla ifrågasättande borde ge en fingervisning men det är nog att hoppas på för mycket. Du är en relik från forna tider, Heard skulle dock kasta dig under bussen på två röda oavsett hur mycket AmberStan du agerar, detta gör dig till problemet för både män och kvinnor. Synd att du inte hängt med i utvecklingen, utan tror fortfarande att du kan sitta på din höga häst och moralisera tills kvinnorna slutligen ser dig som den fiiiina vita riddare du tror du är.

Låt oss släppa ämnet nu, jag orkar inte lyssna på dina fantasier längre. Ok?

Haha
Försök inte vara för bitter.
Det finns alla olika slags kvinnor. Du kanske bara träffat fel hittills.
Kram.🌹
Citera
2022-06-02, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
En kvinna som har släppt en atombomb över ett land ska alltså alltid räddas före en man som räddat miljoner judar av olika kön från att bli avrättade?

Ditt hypotetiska resonemang är uselt.
Med det resonemanget måste du ju kliva över barn vid en brand med. Eftersom du vet ju inte vad barnen i framtiden gör. De kan ju bli terrorister. Bäst du slår ner dem för att komma före dem vid en ev brand.
Citera
2022-06-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Hans ekonomiske rådgivare som han senre sackade gjorde många fina inköp-
Depp äger en egen yacht.
En egen fransk by
och ett franskt slott-vingården.
fastigheter i Hollywood/Los Angeles
en ranch i Kentycky
Bahamas ön.
Någon typ av fastighet- egendom i England.
En musik-restaurang klubb i USA,Hollywood.

När drogerna och skandalerna ökade så minskade inkomsterna-och erbjudandena sinade. Ekonomiske rådgivaren gav honom ultimatum, Depp behövde sälja några av egendomarna..
det var då Depp sackade sin ekonom.
Helt klart har Depp störningar, missbruksproblem o andra svårigheter.
Han fortsätter att leta småflickor, purunga kvinnor -nu är han en sliskig gubbe
hittar ung flicka .. grooming
precis som kompisen Marilyn Manson.
Depp har en skicklig trolleriverkstad, som lyckats väl med propagandan-alltid andras fel
Depp,- det oskyldiga offret...fin o snäll och utnyttjas bara av "ondsinta hangarounds"

Men hans dubbelnatur kommer även i fortsättningen skapa rubriker och leda till nya rättegångar och skandaler.
Haha salty much jävla tönt? Cool du är som sitter här och experttycker/känner Depp så bra att du kan sitta och säga vad du vill
Näfan vad cringe du är, gjorde väl otroligt ont i sparvhjärtat på dig så Depp vann?

Finns folk som är mycket fattigare än Depp, som köper långt mkt mer än pengarna de har, är alla de wifebeaters eller?
Tänk att ha så mycket pengar att du tror du kan köpa allt och samma problem, vad är det konstiga? Bara att han har råd med dyrare grejer!
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-02 kl. 22:59.
Citera
2022-06-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja, definitivt. Å andra sidan är bevisbördan för en berömd och offentlig person som Depp hög att bevisa förtal, på ett sätt det inte är om personen man anklagas för att förtala är okänd.

Sedan kan juryn i praktiken minska bevisbördan vilket jag menar de gjort här.
Depp vann för att man minskade bevisbördan.
Depp vann för att han är poppis.
Depp vann bara för att han hade bra advokater.
Depp vann för att vi har ett kvinnohatande förtryckarsamhälle.

När tar era lögner slut?
DEPP VANN FÖR ATT DET ÄR BEVISAT ATT HAN BLEV UTSATT FÖR BROTT!
Retarden och Turden.
Senast redigerad av AutusDidactus 2022-06-02 kl. 22:56.
Citera
2022-06-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Massmedia ägs av krafter som har sina planer.
Yep, fattar inte hur folk inte ser detta, varje gång ett drev sker, så sker det över hela den västliga världen i symbios.
Citera
2022-06-02, 23:02
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ditt hypotetiska resonemang är uselt.
Med det resonemanget måste du ju kliva över barn vid en brand med. Eftersom du vet ju inte vad barnen i framtiden gör. De kan ju bli terrorister. Bäst du slår ner dem för att komma före dem vid en ev brand.
Nej, det är inte uselt. Ditt svar talar snarare mest om vem du är. Du röstar förmodligen vänster och sitter på höga hästar. Om någon skulle ha haft de symptomen så tänkte jag att kandidaten för det vore Depp, men hans vittnen speglade hans personlighet - värme och omtanke. I ditt fall skulle jag kanske tänka i alla fall två gånger innan jag räddade dig, eftersom du är så infantil i ditt tänkande om kvinnor och barn först. Jag ser det mer som att män och kvinnor borde rädda barnen först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in