2022-05-28, 17:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Ja och jag har sett att det jublats åt att just en särskild jurymedlem fick stanna, eftersom denne har tolkats som att kunna argumentera väl för Johnny under juryöverläggningen. Be mig inte förklara hur man räknat ut det.
Är det bara jag som tycker det är jäkligt pantat att skriva ut sådana saker på nätet eller säga såna saker i livestreams?
Tror de inte att advokater/jurister/paralegals har nätåtkomst?
Citera
2022-05-28, 17:03
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiplomaticRealm
Det är väl ej bekräftat eller 100% fastställt? Enligt hennes terapeaut hade hon ju inte det? De har väl påstått lite olika.
BPD är INTE som psykopati. Helt olika diagnoser, finns inga likheter alls. Däremot NPD har vissa likheter med psykopati, som avsaknad av empati, eller ytterst lite.

BPD är oftast kombinerat med psykopati, därav kluster B. Djävulens diagnoser.

Hennes terapeut är en likasinnad hagga som gav uttalande om JD utan att träffa honom. Hon har bara representerat kvinnor i rätten. Aldrig en man. En mycket otäck människa.
Citera
2022-05-28, 17:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Helt klart en sådan som ljuger konstant. Som när hon la upp kameran i smyg när Jonny slog "sönder" några skåp, efter en stund noterade han att hon smygfilmade och hennes instinktiva lögnaktiga svar var "jag började precis filma", sen går han förbannad (utan att slå henne) och hon fnissar. Hon är sjuk.

Hon har säkerligen triggat varenda tråd hon kunde hos Jonny, psykat han något otroligt. Hon verkar helgalen.
Skriver under. Genomful människa. Elak, våldsam, t o m dålig skådespelerska. Har hon inga goda kvaliteter alls? Hon kan kanske börja med att jobba på sig själv.
Citera
2022-05-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Normalt sett är jag väldigt skeptisk när det gäller stora drev mot enskilda personer men det framgår väldigt tydligt att Amber Turd är en toxisk psykopat som tom. slår sin egen syster. Hennes kroppspråk skriker lögn och av forcerade försök att spela upp traumatiska minnen men krokodiltårarna är uppenbara. Hon försöker även misskreditera vittnen genom att antyda att de är kändiskåta och vill ha uppmärksamhet. Johnny Depp ska ha cred för att ha stått ut med en sån där jävla galning den tid han gjorde och vem fan hade inte druckit och knarkat när man lever ihop med något dylikt. Hon försökte göra en metoo och roffa åt sig pengar men nu slår karma till och hon får bokstavligen sin egen skit i nyllet x miljoner.

Man ser ju på systern vilket slagplank hon är, både ser dock riktigt bitchiga ut. Man ser ju hur Amber tycker hon är den snygga framgångsrika systern, medans hennes syter är den fula ankungen som ska slås ner.
Citera
2022-05-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Är det bara jag som tycker det är jäkligt pantat att skriva ut sådana saker på nätet eller säga såna saker i livestreams?
Tror de inte att advokater/jurister/paralegals har nätåtkomst?

Jag är ju inte säker men det verkar inte vara några regelbrott med sådana spekulationer om juryn(?) – annars kan jag inte tänka mig att det skulle finnas flera personer som helt öppet utsetts att analysera dem.

Och som jag förstår det är jurymedlemmarnas identiteter hemliga, även i snacket om dem.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-28 kl. 17:08.
Citera
2022-05-28, 17:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Tror inte det viktigaste här för honom är cashen, utan att få ut sin historia, och berätta om det han råkat ut för. Nämligen Ms Amber Turd..

Edit; trea på 🏐 gällande betydelsen av pengar
Snarare fyra femma sexa. Diskussion varit uppe förr.

Det sägs att JD sänkt sitt krav från 10 mille till $100 000, men det kunde lika gärna vara $1. (jag har skrivit detta förut).
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-05-28 kl. 17:09.
Citera
2022-05-28, 17:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag är ju inte säker men det verkar inte vara några regelbrott med sådana grejer(?) – annars kan jag inte tänka mig att det skulle finnas flera personer som helt öppet utsetts att analysera juryn.

Och som jag förstår det är jurymedlemmarnas identiteter hemliga, även i snacket om dem.
Jo men om en paralegal pro Amber får höra att t ex Jurymedlem 5 och 12 definitivt verkar vara pro JD så kan hennes team ju bli underrättat och då plädera för utbyte.
Citera
2022-05-28, 17:10
Medlem
Citat:
Skriver under. Genomful människa. Elak, våldsam, t o m dålig skådespelerska. Har hon inga goda kvaliteter alls? Hon kan kanske börja med att jobba på sig själv.

Människan kommer aldrig bli frisk, hon är genomrutten och har ljugit hela sitt liv och kommer fortsätta ljuga resten av sitt liv. Tyvärr finns det alltid rika mäktiga män som kommer falla för henne. Du ser ju bara ena advokaten hur kåt han är på henne, https://www.youtube.com/watch?v=onup1iJ2x20 advokaten där har hon runt sitt lillfinger. Han sneglar på henne konstant och skulle slicka hennes fötter om hon så bad.
Citera
2022-05-28, 17:12
Medlem
Citat:
Jo men om en paralegal pro Amber får höra att t ex Jurymedlem 5 och 12 definitivt verkar vara pro JD så kan hennes team ju bli underrättat och då plädera för utbyte.

Det är det jag har tolkat som tillåtet – alltså öppna spekulationer kring var jurymedlemmar står. Annars kan jag inte tänka mig att det skulle förekomma.
Citera
2022-05-28, 17:17
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Hearsay , ropar Depps team då
Citera
2022-05-28, 17:19
Medlem
Amber Heard är tagen direkt från Game of Thrones. Hon skulle passat i den serien.
Citera
2022-05-28, 17:30
Medlem
Citat:

Hon var snygg i 25-årsåldern.

Det var därför hon kunde slå sig fram. Hon är en medioker skådis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in