Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Spelar ingen roll hur vacker och fint garnerad en tårta är på utsidan om den är en bajshög på insidan.
Tyvärr spelar utseende en stor roll och har gjort genom hela mänsklighetens historia.
Skulle Amber Heard gå ner på krogen skulle hon kunne snärja nästa rika man på minuter, oavsett vad han vet om henne. Hon är inte lika snygg nu som hon var, men hon har inga problem att snärja någon ny. Kanske blir svårare med högstatuspersoner, då menar jag 0.00001% som Elon, eller någon annan elit, men några miljadärer står säkert i kö.
Utseende spelar stor roll. Ytligheten finns konstant, det märke jag själv när jag var fet, fyfan vad svårt det var att få till det med någon snygg brud, direkt när jag nådde 9-10% bodyfat så stod de på rad och inte behövde jag ha en personlighet heller.
Är man fet behöver man långt över normal humor, är man 10% bodyfat + snygg då behöver man knappt en personlighet, det är nästan så det är positivt att vara en wifebeater och kriminell om man är högstatusman. Spelar ingen roll om man har pengar eller inte om man är 185+cm lång, manligt ansikte, 10% bodyfat och snygg. Inga problem om man bor i förorten och kör en Fiat Multipla 1998.