2022-05-28, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davowir
2 av 9 jurymedlemmar har fått gå, de lottades innan rättegången. De är alltså sju.

Ja och jag har sett att det jublats åt att just en särskild jurymedlem fick stanna, eftersom denne har tolkats som att kunna argumentera väl för Johnny under juryöverläggningen. Be mig inte förklara hur man räknat ut det.
Citera
2022-05-28, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Om jag minns rätt har hon borderline och histrionisk personlighetsstörning som jag tror kan beskrivas som en form av psykopati.

Det är väl ej bekräftat eller 100% fastställt? Enligt hennes terapeaut hade hon ju inte det? De har väl påstått lite olika.
BPD är INTE som psykopati. Helt olika diagnoser, finns inga likheter alls. Däremot NPD har vissa likheter med psykopati, som avsaknad av empati, eller ytterst lite.
Senast redigerad av DiplomaticRealm 2022-05-28 kl. 16:58.
Citera
2022-05-28, 16:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Heja Johnny! fantastisk skådespelare och person, har jag alltid tyckt.
Har Amber borderline?

Exakt diagnos är väl lite oklart, men hon har inte alla hästar hemma.
Citera
2022-05-28, 16:47
Medlem
Citat:
Ja och jag har sett att det jublats åt att just en särskild jurymedlem fick stanna, eftersom denne har tolkats som att kunna argumentera väl för Johnny under juryöverläggningen. Be mig inte förklara hur man räknat ut det.

Ian Runkle, Larry Forman och Rob från Law and Lumber har varit i rättssalen och närstuderat juryn.
Citera
2022-05-28, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Jaså hur har du följt honom? Att han tar droger är ingen nyhet, men han ha rinte slagit amber.
Så hur har du följt honom? Som en stalker vägg till vägg eller?

Jo jag har rest runt världen. En gång i London pratade jag med honom men han var väldigt full så svårt att riktigt hänga med.
Kokain till det så ändrar man hjärnan så inte alls konstigt om han är våldsam privat.
Missbruk under lång tid kan göra så.
Citera
2022-05-28, 16:57
Medlem
Giant Squids avatar
Bettingbolagens analyser verkar vara pro Depp.
Men det är inte säkert att han får skadeståndet han vill ha. Han kan vinna men gå lottlös utan pengar som jag förstått det hela.
Citera
2022-05-28, 16:57
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Jo jag har rest runt världen. En gång i London pratade jag med honom men han var väldigt full så svårt att riktigt hänga med.
Kokain till det så ändrar man hjärnan så inte alls konstigt om han är våldsam privat.
Missbruk under lång tid kan göra så.
Wow
Citera
2022-05-28, 17:00
Medlem
Citat:
Om jag minns rätt har hon borderline och histrionisk personlighetsstörning som jag tror kan beskrivas som en form av psykopati.

Helt klart en sådan som ljuger konstant. Som när hon la upp kameran i smyg när Jonny slog "sönder" några skåp, efter en stund noterade han att hon smygfilmade och hennes instinktiva lögnaktiga svar var "jag började precis filma", sen går han förbannad (utan att slå henne) och hon fnissar. Hon är sjuk.

Hon har säkerligen triggat varenda tråd hon kunde hos Jonny, psykat han något otroligt. Hon verkar helgalen.
Citera
2022-05-28, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Men det är inte säkert att han får skadeståndet han vill ha. Han kan vinna men gå lottlös utan pengar som jag förstått det hela.

Intressant, det här var nyheter för mig. Så det verkar kunna finnas en skala juryn kan döma efter – det är bra med oddsbolagen ibland för de har ofta en jäkla bra koll på spelobjekten.
Citera
Medlem
Citat:

Det skulle vara den största segern. Pengar är nog sekundärt (iaf enligt mig).
Citera
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Jag tror att han går med på det om hon lägger ner sin stämning. Han behöver inte pengarna.Han ville få ut sin version av det som hände och det har han fått. Med råge.
Citera
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Tror inte det viktigaste här för honom är cashen, utan att få ut sin historia, och berätta om det han råkat ut för. Nämligen Ms Amber Turd..

Edit; trea på 🏐 gällande betydelsen av pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in