2022-05-29, 13:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Ja Camille Vasquez lyckades få Amber att tydligt visa för världen att hon ljuger om allt, för det var så lätt att se att hon ljög, med bland annat återkommande torrgråt, inte en enda tår. En skådespelarinstruktör hade också vittnat om att Amber inte kunde få fram tårar när hon skådespelade.

Amber försökte kompensera tårbristen med hulkanden och kroppsvridningar – det bara förstärkte insikten att hela rasket var lögner.

Att jag pratar så mycket om torrgråten är för att det var Ambers sista lilla halmstrå – att med skådespeleri få juryn att tro att hon var ett offer, för hon hade inga riktiga bevis för det.
Just det!!!
Jag skämtade om det i tråden men tror inte att folk greppade det. Hon låter precis som Gresus Thunberg när hon ska låta upprörd.
"You *gasp* have *gasp* stolen *gasp* my CHILDHOOD!" *visk-skrik*

Likadant lät Heard på sista vittnesmålet. Torrgråt, flämt, försök till hulkningar...
"Why * won't * he * just * leave me alOOOne?"
Inte en tår, och sen sitter hon helt som vanligt med rak rygg och TOMT ansikte, svarar på nästa fråga. Grrr, fucking retarded and delusional! Det var ju som alla vet tvärtom, hon som inte lämnade honom i fred, 7 miljoner dollar, fuck you. Nä. Det var inte tillräckligt!

Alla har väl sett bilderna på hennes blodiga knogar vid det här laget?
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-05-29 kl. 14:00.
Citera
2022-05-29, 13:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Men hur hamnade Johnny Depp i denna mardröm? Jo för att alla trodde blint på Amber Heard. Det ska inte vara möjligt att lögnaktigt förstöra någons liv som hon gjort med Johnny.

Vi har ett allvarligt systemfel som måste åtgärdas i en ordentlig offentlig diskussion som många fortfarande vägrar ta – inte minst gäller det svensk media.

Det finns fortfarande år 2022 fördomar hos vanligtvis intelligenta människor om att en man inte kan vara ett renodlat offer för en fysiskt svagare kvinna, och det gör mig förtvivlad.
Nu citerar jag dig igen
Korrekt.
Det finns en kultur, inte minst i USA, som kallas "Believe all women".
Det är fel. Det borde vara "Believe all victims".
Citera
2022-05-29, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mey-mey
Någon som vet hur domen kommer att meddelas?
Kallas alla parter tillbaka till rättssalen då eller hur funkar det?
Kommer det med isf att sändas live tro?

Om jag inte missuppfattat det så kommer alla att vara på plats igen i rättssalen. Och så frågar domaren om juryn kommit fram till något. De svarar ja och så säger det vad det blev. Sen frågar domaren varje jurymedlem om det var vad de kom fram till och så säger de detta.

En intressant sak var att namnen på domarna inte kommer att bli offentligt förrän om ett år. Annars brukar de bli det omedelbart, i alla fall på alla rättegångar jag tittat på. Då får de vägra prata om fallet eller pratat om det om de hellre vill det.
Citera
2022-05-29, 13:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Hon hade inte betalt en enda dollar framgick ju.
Jo 350 000 väl. Men inget mer.
Citera
2022-05-29, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nu citerar jag dig igen
Korrekt.
Det finns en kultur, inte minst i USA, som kallas "Believe all women".
Det är fel. Det borde vara "Believe all victims".

Men i det här fallet så menar ju bägge två att de är offer. Vad ska man göra då? Båda kan ju inte ha rätt.
Citera
2022-05-29, 13:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
Hur fan tänkte Rottenborn med att försöka framställa Depp som ett monster i slutpläderingen? En jävla idiot hade varit mer realistiskt, men ett monster? Vill han förlora med flit?

Amber är helt jävla galen men jag har börjat tycka om henne för det. Skulle inte banga att bli ihop med henne
Du gillar att vara slagpåse? Bruttan blev uppfostrad som texas-pöjk. Hon slår inte som en brud, utan med hela knytnäven, mot båda sidor av ansiktet.
Citat: "I was the son my father never had".
Citera
2022-05-29, 14:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Men i det här fallet så menar ju bägge två att de är offer. Vad ska man göra då? Båda kan ju inte ha rätt.
Då använder man sunt förnuft.
Andemeningen är att man inte alltid ska utgå ifrån att kvinnor talar sanning för att de är just kvinnor.
Citera
2022-05-29, 14:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Om jag inte missuppfattat det så kommer alla att vara på plats igen i rättssalen. Och så frågar domaren om juryn kommit fram till något. De svarar ja och så säger det vad det blev. Sen frågar domaren varje jurymedlem om det var vad de kom fram till och så säger de detta.

En intressant sak var att namnen på domarna inte kommer att bli offentligt förrän om ett år. Annars brukar de bli det omedelbart, i alla fall på alla rättegångar jag tittat på. Då får de vägra prata om fallet eller pratat om det om de hellre vill det.
Namnen på jurymedlemmarna.
Det är Amber som bett om det. Oklart varför.

Kommer ni ihåg OJ-rättegången, den största kändis-dito någonsin? Även den "televised".
ALLA skrev en bok efteråt. OJ, vittnen, domaren, advokaterna, jurymedlemmarna. Varenda jäkel skrev en bok om sina erfarenheter efter rättegången.

Undrar om det kommer bli något liknande efter den här?
Citera
2022-05-29, 14:23
Medlem
Citat:
Jo 350 000 väl. Men inget mer.
Inte. En. Dollar.

Det är vad som framgick under rättegången. Har du nåt belägg för motsatsen så tittar jag gärna på det.
Citera
2022-05-29, 14:43
Medlem
Douloss avatar
Nu vinner Depp detta överlägset.
Om Amber hade ljugit bättre. Hållt sig till att Depp enbart verbalt misshandlat henne/kränkt och hotat om våld, (men aldrig slagit henne) men knuffat henne och skrikit att han kommer döda henne.
Och övat in en trovärdig historia där hon fryst till is under en våldtäkt.

Hon skulle även snortat mentholtabletter för att framkalla tårar under rättsalen och inte överspelat. Samt enbart tittat på den personen som ställer frågor när hon svarar.

Förstår inte hur man kan vara så fullblodskorkad när det gäller att ljuga och komma ihåg vad man sagt. Amber måste ha jättesvårt för att lära sig manus utantill.
Citera
2022-05-29, 14:44
Medlem
Citat:
Då använder man sunt förnuft.
Andemeningen är att man inte alltid ska utgå ifrån att kvinnor talar sanning för att de är just kvinnor.

Ja det håller jag till fyllo med om. Att låta bevis tala och följa rättegångar gör ju att man kan ha en mycket bättre uppfattning om hur det är en att bara läsa nån artikel hit eller dit.

Här en video på knarkande från hennes sida. Fast det är inget bevis på riktigt förstås. https://www.facebook.com/messenger_m...gjW2BD9KppCdxi

Eller ett sätt att få fram tårar.
Citera
2022-05-29, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Har inte följt detta men har det framkommit något om att depp blir inbjuden till nya storfilmer nu när den sjuka tokfian visade sig ha ljugit hela tiden? Man saknar å se honom i filmer

Tack på förhand

Vi som följt detta kan meddela du inte behöver vara orolig för JD. Hans karriär kommer fortsätta kanske än starkare, snarare än svagare, efter detta.

JD har enbart visat sig vara en jordnära artist men skön personlighet. Precis så som de flesta sett honom som tidigare.

Inte ens radikala sjuka Feminister i Sverige som håller på Amber kan påverka denna uppenbara sanningen i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in