2022-05-22, 14:39
Medlem
ETA2824-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matgreed
Sjukt att ingen tagit upp det väldigt roliga poddavsnittet om Hedberg som kom för ett par veckor sen: https://pod.space/bakomryggen/johan-...-pavlovs-hynda

En ren fest för alla som avskyr YouTubefenomenet "Matgeek" Johan Hedberg. Det är även roligt att Hedberg själv vägrar kommentera podden, känns som att han vet om att ifall han sprider den skulle den omvända några av hans dumma följare.

Har ni sett hans reply guys på twitter? Det är fan nattsvart vilken skock mongon han tillskansat sig.

Delar deras analys. Någon som vet vilket forum det är de pratar om i podden? Skulle vara kul att läsa Geekens usla förolämpningar där.
Citera
2022-05-22, 20:37
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Oerhört komiskt poddavsnitt! Dom kunde verkligen sätta ord på vad man känner inför denna man!
Både komiskt och pinsamt! Och den psyksjuka surfittan som inte kan låta bli att följa och stalka Matgeek ville självklart vara anonym.
Citera
2022-05-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Både komiskt och pinsamt! Och den psyksjuka surfittan som inte kan låta bli att följa och stalka Matgeek ville självklart vara anonym.

Ja den första halvan var bra när man var mer saklig sedan när det började bli politisk smörja inblandat stängde jag av.
Citera
2022-05-23, 11:41
Medlem
Citat:

Ja det var mycket träffande kritik där, men den där bruden som hängt så mycket på Twitter att hennes hjärna ruttnat var väldigt jobbig att lyssna på. Mycket kvasi-intellektuellt nonsens och fjortispolitik.
Citera
2022-05-24, 11:49
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matgreed
Sjukt att ingen tagit upp det väldigt roliga poddavsnittet om Hedberg som kom för ett par veckor sen: https://pod.space/bakomryggen/johan-...-pavlovs-hynda

En ren fest för alla som avskyr YouTubefenomenet "Matgeek" Johan Hedberg. Det är även roligt att Hedberg själv vägrar kommentera podden, känns som att han vet om att ifall han sprider den skulle den omvända några av hans dumma följare.

Har ni sett hans reply guys på twitter? Det är fan nattsvart vilken skock mongon han tillskansat sig.

Stort tack för detta tips. Pavlovs hynda är fan guld, när hon verkligen totalsågar honom och varvar lugna konstaterande om Jontes vedervärdiga personlighet med små välplacerade hånskratt.
Citera
2022-05-24, 14:54
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ja den första halvan var bra när man var mer saklig sedan när det började bli politisk smörja inblandat stängde jag av.

Helt enig med dig.

Kvalitén sjönk snabbt till en väldigt barnslig nivå och jag klarade inte heller av att sitta och lyssna på deras fjamserier i den senare halvan.

Jag hade förväntat mig ett avsnitt fyllt av saklig kritig mot Matgeek men det lös verkligen med sin frånvaro.
Citera
2022-05-24, 15:10
Medlem
Hamprs avatar
Citat:

Vad ska man förvänta sig när två vänstermiffon cirkelrunkar sitt hat mot en viss person?

Det är oerhört låg nivå och jag kan inte låta bli att tänka på mängder med människor som hänger i flertalet trådar här på flashback för att slänga sin dynga omkring sig som objektiv fakta.
Det som de där kvinnohålet också har gemensamt med flashback är att man lägger ner oerhört mycket tid och energi på någonting trivialt som man ogillar.

Matgeek sellout? Oj så revolutionerande, de flesta som jobbar med youtube ("influencers") är totala sellouts och fake.
Citera
2022-05-24, 20:49
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Vad ska man förvänta sig när två vänstermiffon cirkelrunkar sitt hat mot en viss person?

Det är oerhört låg nivå och jag kan inte låta bli att tänka på mängder med människor som hänger i flertalet trådar här på flashback för att slänga sin dynga omkring sig som objektiv fakta.
Det som de där kvinnohålet också har gemensamt med flashback är att man lägger ner oerhört mycket tid och energi på någonting trivialt som man ogillar.

Matgeek sellout? Oj så revolutionerande, de flesta som jobbar med youtube ("influencers") är totala sellouts och fake.

Fast nu låg väl inte fokus på att han är en sellout utan på hans pissiga personlighet och attityd mot tittarna.

"Matgeek, den fulaste geishan i horhuset"
Citera
2022-05-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr

Oerhört låg nivå på det här inlägget, skärp dig för fan
Citera
2022-05-26, 17:40
Medlem
Citat:

Om man hänger lite i Malmö & har lite kompisar från blandade politiska block är hon ganska lätt att veta vem hon är haha tycker det är lite komiskt att hon ska vara ””anonym””
Citera
2022-05-26, 23:48
Medlem
Youtube-kanalen "Klippta klipp" har gjort en rätt rolig parodivideo med matgeek och mannerström

https://youtu.be/efbQWEKkhH8
Citera
2022-05-28, 13:22
Medlem
Luftiss avatar
Dags för Monacos GP igen och givetvis är Jonte på plats och frotterar sig med grabbarna som faktiskt kan något om racing.

Som vanligt finansierat av mindre bemedlade följare som älskar att se Jonte sprätta runt på deras bekostnad.

På Instagram stoltserar han bredvid den sansade Rickard Rydell. Jonte är för dagen barfota, iklädd för små shorts och med kritvita ben. Ser ut precis som den svenneluffare han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in