Citat:
Ursprungligen postat av
Nitro74
Varför skulle osympatisk vara fel ord? Han är en genomfalsk lismare som är helt underdånig när han träffar folk som han ser upp till, samtidigt som han försöker mästra folk som han anser sig stå över. Han är totalt oförmögen att ta kritik och beter sig som en fjortisbrud så fort han blir ifrågasatt. Lägg till alla sponsrade "tester" där han höjer mediokra produkter till skyarna (ta till exempel en titt på hans "test" av rätter från Gooh, eller varför inte hans "test" av matutbudet på Arlanda och jämför gärna med andra youtubers betalda samarbeten) så kanske du förstår varför han upplevs som osympatisk.
Är du inte övertygad, ta då en titt på hans "coronadagbok". Handlade det något om att han hoppades att familj och vänner inte blivit smittade? Nej, det handlade bara om hu synd det var om honom (han hade ju tappat smaksinnet, stackarn!) och inte en tanke ägnades åt någon annan.
Och då har jag inte ens nämnt hans usla kunskaper när det gäller matlagning. Han påstår sig driva en "matkanal" men håller inte ens hemmakocknivå.
Eftersom jag slog upp en massa sysonymer och tycker inte atg det ärr rätt ord. Arrogant och en besserwisser passar mycket bättre. Men där får vi tycka annorlunda.
Att han inte håller en kocknivå vet alla som följer honom om, inget nytt om den saken.
Nu så äter jag knappt svensk/europeisk mat, men jag tycker inte det alls ser speciellt nice ut. Undantag är t ex när någon gäst har gästat och personen har bakat bullar och en gång princesstårta. Men, det var inte han som gjorde bakelsen, skitsamma! Det var en grymt bra video.
Vare sig han är sämst eller bäst är faktumet att det är en matkanal. Sen att han är en jobbig jävel, ja det är inte speciellt viktigt att tala om.