2022-05-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Dags för Monacos GP igen och givetvis är Jonte på plats och frotterar sig med grabbarna som faktiskt kan något om racing.

Som vanligt finansierat av mindre bemedlade följare som älskar att se Jonte sprätta runt på deras bekostnad.

På Instagram stoltserar han bredvid den sansade Rickard Rydell. Jonte är för dagen barfota, iklädd för små shorts och med kritvita ben. Ser ut precis som den svenneluffare han är.

Smilfinken har alltså slickat i sig hos Janne B så han nu får synas i viaplays f1 sändningar

FYFAN
Citera
2022-05-28, 18:06
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Smilfinken har alltså slickat i sig hos Janne B så han nu får synas i viaplays f1 sändningar

FYFAN
Ja det måste göra ont i alla haters!
Citera
2022-06-05, 17:15
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Helt enig med dig.

Kvalitén sjönk snabbt till en väldigt barnslig nivå och jag klarade inte heller av att sitta och lyssna på deras fjamserier i den senare halvan.

Jag hade förväntat mig ett avsnitt fyllt av saklig kritig mot Matgeek men det lös verkligen med sin frånvaro.
Håller med.

Matgeek må vara vidrig men hon Pavlovs Hynda verkar ännu värre.
Citera
2022-06-05, 23:15
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matgreed
Sjukt att ingen tagit upp det väldigt roliga poddavsnittet om Hedberg som kom för ett par veckor sen: https://pod.space/bakomryggen/johan-...-pavlovs-hynda

En ren fest för alla som avskyr YouTubefenomenet "Matgeek" Johan Hedberg. Det är även roligt att Hedberg själv vägrar kommentera podden, känns som att han vet om att ifall han sprider den skulle den omvända några av hans dumma följare.

Har ni sett hans reply guys på twitter? Det är fan nattsvart vilken skock mongon han tillskansat sig.

Jag tror jag fick cancer av det där. Vad är det för rabiatfeminist som är med? Hon verkar ju vara en tokvidrig människa.
Citera
2022-06-06, 13:05
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Fast nu låg väl inte fokus på att han är en sellout utan på hans pissiga personlighet och attityd mot tittarna.

"Matgeek, den fulaste geishan i horhuset"

Smaken är som baken, delad.
Att vara en sellout är en del av vissa människors personlighet. Pengar är viktigare än att vara genuin.

Problemet blir när man lägger fram sitt eget tycke och smak som det enda rätta i ett universellt sammanhang.
Det är lite som att de sanktionerar sig själva att vara rövhål, men ingen annan tillåts vara ett rövhål.

Sedan lutar jag lite åt att det är knas att kolla på något som man inte gillar, samt att man stör sig på innehållet/personen som skapar innehållet. Det är liksom inte logiskt att ta del av underhållning som man inte åtnjuter.
En annan aspekt av det hela är folk som tar del av samma underhållning bara för att sprida sitt hat mot personen, behövs ju ingen vidare förklaring kring det hela men man måste vara en ganska trasig människa för att gå den vägen.
För er tröga personer så menar jag ju självklart folk som maniskt följer en viss influencer över tid trots att man hatar personen.
Citera
2022-06-06, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Jag tror jag fick cancer av det där. Vad är det för rabiatfeminist som är med? Hon verkar ju vara en tokvidrig människa.

Hon hänger med syndikalister vad jag vet, en småbarnsmorsa som vevar åt alla håll på twitter i brist på annat. Fattar inte varför man är så besatt av nåt man hatar så mycket, kolla inte på matgeek då bara. Men hon passar ju in i Malmö schablonen får man säga
Citera
2022-06-06, 19:48
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tartlette
Hon hänger med syndikalister vad jag vet, en småbarnsmorsa som vevar åt alla håll på twitter i brist på annat. Fattar inte varför man är så besatt av nåt man hatar så mycket, kolla inte på matgeek då bara. Men hon passar ju in i Malmö schablonen får man säga

Jag håller med dig. Dom jag inte gillar följer jag inte, jag trodde dom flesta gjorde så.

Radikalfeministen tyckte det var konstigt att matgeek blockade henne när hon kallade matgeek för fascist. Hur sjuka är dom här individerna egentligen?
Citera
2022-06-07, 09:19
Medlem
Det borde man väl ha räknat ut att på Flashback är det enda som kan provocera värre i en tråd om en röten 50-årig dammsugarförsäljarinfluencer är en kvinna, trist att det alltid ska vara så.
Citera
2022-06-07, 12:41
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Jag håller med dig. Dom jag inte gillar följer jag inte, jag trodde dom flesta gjorde så.

Radikalfeministen tyckte det var konstigt att matgeek blockade henne när hon kallade matgeek för fascist. Hur sjuka är dom här individerna egentligen?

Om man t ex tittar på tråden om rask så kan man rätt snabbt summera att det finns en samling av personer som gärna lägger ner mycket tid och energi på personer som de fullständigt hatar. Det är inte lönt att försöka argumentera med dessa personer heller eftersom ingenting går in i deras skallar, det finns inte tid för reflektion hos dessa människor utan deras världsbild är fast och har en stor brist på logik, sans och sunt förnuft.

Vänsterorienterade personer har ofta en känslobaserad retorik, man går gärna till personangrepp i brist på vettiga argument för sin sak. Att hon tydigen bor i Malmö säger ju en hel del, inga vettiga svenskar vill bo där..
Citera
2022-06-07, 13:26
Medlem
Citat:
Jag lyssnade bara på vad hon hade att säga och hennes argument var rätt korkade. Har inget att göra med att hon är kvinna. Mannen i podden var också en fjant.

Edit: Du skapade ditt konto bara för att posta poddlänken. Vem är du egentligen?

Har följt den här tråden lite sporadiskt, tycker det är kul att läsa skitsnack om en av rikets själsligt mest förruttnade människor. Lyssnar på podden sen tidigare, märkte att ingen pratat om den här, tänkte att det kunde vara av intresse, men irrationellt och känslomässigt kvinnohat trumfar väl alltid.

Vem är du själv? (du behöver inte svara, jag bryr mig inte)
Citera
2022-06-10, 23:52
Medlem
LoResas avatar
Vår allas lilla Matgeek får sig en känga för sitt lismande av krog- och matskribenten Anna Norström.

Citat:
Genom åren har jag ätit igenom det mesta som flygplatsen har att erbjuda i matväg. I ett stort test i Svenska Dagbladet 2018 så sågade jag i princip all mat minus Pontus in the Air. Då betalade Swedavia som svar en influencer som på film tokhyllade maten på Arlanda. Istället för att lyssna på kritiken så köpte de till sig en positiv recension.

https://www.winetable.se/artiklar/so...lamna-arlanda/
Citera
2022-06-14, 21:25
Medlem
peterZiipens avatar
Är Pavolvs Hyndas twitter borttagen? Letar men hittar ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in