2022-05-27, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Vi ponerar att det är så. Finns det något i Ambers vittnesmål som du tycker verkar falskt?
Som du förstått så är majoriteten av skrverierna här Hatpropaganda mot en kvinna
som ingen av oss känner personligen.
Du själv verkar också avsky Amber Heard, jag ställer mig frågan hur det kommer sig att
en hop svensktalande/ svenskspråkiga personer följer med i ett drev som egentligen är
en hatkampanj som inte borde beröra el uppmuntra hat mot en helt okänd amerikansk kvinna.
Jag följer rättegången för att jag drivs av nyfikenhet att se hur en sådan märklig rättegång
går till därborta i stora äpplet.
Har också föLjt Johnny Depps karriär o kändisskap under många år,
läst böcker som skrivits om honom o trott att han var en helt vanlig vänlig person.
Men - hans missbruk, rättegångar, våld -OCH hans val av fräscha yngre kvinnor
visar nu att han är en riktig sopa.
Kolla avsnitten så förstår även du
Citera
2022-05-27, 00:49
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Som du förstått så är majoriteten av skrverierna här Hatpropaganda mot en kvinna
som ingen av oss känner personligen.
Du själv verkar också avsky Amber Heard, jag ställer mig frågan hur det kommer sig att
en hop svensktalande/ svenskspråkiga personer följer med i ett drev som egentligen är
en hatkampanj som inte borde beröra el uppmuntra hat mot en helt okänd amerikansk kvinna.
Jag följer rättegången för att jag drivs av nyfikenhet att se hur en sådan märklig rättegång
går till därborta i stora äpplet.
Har också föLjt Johnny Depps karriär o kändisskap under många år,
läst böcker som skrivits om honom o trott att han var en helt vanlig vänlig person.
Men - hans missbruk, rättegångar, våld -OCH hans val av fräscha yngre kvinnor
visar nu att han är en riktig sopa.
Kolla avsnitten så förstår även du

Så du vill inte svara på min fråga?
Citera
2022-05-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Något man lade märke till igår var att han höll på att explodera inombords när Heards advokat korsförhörde ett vittne angående bilderna. Shit där såg man hans läskiga sida. Hade de inte varit i en rättssal så... En väldigt obehaglig person som man helst inte vill se något utav men nu är det som det är och han filmas också.

Edit: är imorn sista dagen? Får kolla upp det... Sedan slipper hon åtminstone den här rättegången & vi slipper se gubben. Win/win.

Edit 2: kollar på hennes slutplädering och den är spot on. Mycket bra av henne.
måste kolla
vad..nämen det fortsätter med heldag på måndag väl..
Citera
2022-05-27, 00:57
Medlem
xcoms avatar
Ja oavsett utgången på rättegången, kan man med säkerhet säga Amber inte kommer få många filmroller i framtiden, får nog gå över till porrbranchen och spela in bondage filmer vilket hon passar perfekt till, söt och elak.
Citera
2022-05-27, 00:57
Medlem
Citat:
ja ögonen blev helt svarta och han andades häftigt, snudd på att han skulle börja veva runt o skrika och förståss tappa kontrollen....
även idag noterade jag att han andades häftigt.
Panikattacker har han enligt hans sjuksköterska o kronisk huvudvärrk
Nåväl det som han ursätter sig själv för
har han själv ställt till, men man förstår att han mår mycket
dåligt, han har verkligen förlorat allt hur än det går..
att han var så hämndlysten kunde man inte ana.
Att det finns sådana personer i den kändistoppen visste man, men denna rättegpng är verkligen bisarr
undrar vad han får för sorts medicin för orka med att sitta där hela dagen..

Citat:
Kump pressed on, arguing that “Depp has also spent millions to employ an army of attorneys” – in addition to his longtime personal attorney Bloom – “to bail him out of numerous legal crises” and pay “hush money.” Some of the charges seem like cheap shots. TMG offered no specifics about the hush money and legal crises. His taxes? The suit alleges that they were paid late because Depp was chronically cash poor.
Vanessa Paradis fick väl 70 milj. dollar som hush och divorce money och sedan kallade han henne för en "Fransk utpressande fitta". Som en riktig gentleman, misogyna incels bör ta anteckningar. hihi

Minns det om filmreplikerna från rättegången.
Citat:
According to the suit, Depp kept a sound engineer on the payroll so he could feed him lines through an earpiece while filming. This Depp does not deny, saying the sounds fed to him made him act with just his eyes.
https://www.rollingstone.com/feature...y-depp-666010/
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-27 kl. 01:00.
Citera
2022-05-27, 00:58
Medlem
[quote=LuluBrooksie|80374675]Ni märkte att bilderna var samma, va? Samma fläckar på golvet. Tror att AH redan vittnat att den ena är hennes bild.

Olika versioner av samma bild. Varför?[/QUOTE]
För att då kan lögnaren påstå att bilden är värre för den har hon inte sminkat sig på/är inte lika färsk/inte samma bra ljus bla bla bla den är tagen vid ett annat tillfälle och kooolllaa vad Johnny skadat mig här. Inte den där originaöbilden som är så tråkig och inte alls samma.
Citera
2022-05-27, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Så du vill inte svara på min fråga?
du får ge exempel på exakt vad du menar-
vad anser du hon ljugit om..
jag blev själv nyss anklagad för att ljuga nyss -av en radarstyrd varelse..
när jag endast återgav vad som framkom i sändningen..
hur kan du begära att jag ska bedöma när du inte ger mig en tydlig fråga/påstående

rent allmänt bedömer jag att Amber är uppriktig o trovärdig.
Citera
2022-05-27, 01:22
Medlem
Citat:
ja ögonen blev helt svarta och han andades häftigt, snudd på att han skulle börja veva runt o skrika och förståss tappa kontrollen....
även idag noterade jag att han andades häftigt.
Panikattacker har han enligt hans sjuksköterska o kronisk huvudvärrk
Nåväl det som han ursätter sig själv för
har han själv ställt till, men man förstår att han mår mycket
dåligt, han har verkligen förlorat allt hur än det går..
att han var så hämndlysten kunde man inte ana.
Att det finns sådana personer i den kändistoppen visste man, men denna rättegpng är verkligen bisarr
undrar vad han får för sorts medicin för orka med att sitta där hela dagen..

Vid mån av tid ska se om man kan hitta källan till de här smsen som jag sett på flera ställen på twitter.

https://twitter.com/murderousiren/st...59869272571907
https://twitter.com/Ego_death18/stat...92773159219208
https://twitter.com/nickwallis/statu...95683499876366

Bla "He´s done this many times before, Tokyo, The Island, London (Remember?!), and I always stay. Always believe he's going to get better... And then every 3 or so month, I'm in the exact same position."

En google sökning visar att gubben indeed varit i Tokyo och London i början av deras förhållande dvs både år 2012 och 2013. Kolla en bild från Tokyo, ser det inte ut som 1-2 stora blåmärken nära hennes vänstra fot? Ser nästan ut som det. https://www.usmagazine.com/celebrity...tures-2013167/
Citera
2022-05-27, 01:22
Medlem
[quote=Cymbaltazzz|80380252]Vanessa Paradis fick väl 70 milj. dollar som hush och divorce money och sedan kallade han henne för en "Fransk utpressande fitta". Som en riktig gentleman, misogyna incels bör ta anteckningar. hihi

Minns det om filmreplikerna från rättegången.
https://www.rollingstone.com/feature...y-depp-666010/[/Q
Han hittar alltid yngre flickor, Wiona Ryder 16 år, Kate Moss 20 år- själv var han 30plus och gift,skild
och redan då nersupen
nu är han 50 och totalt nergången. Hans maffialiv är en parodi.
Undrar om hans lojala högt betalda undersåtar sover gott efter att de trots ed-försäkran inte vågar tala ur skägget..
vidrigt hur kändisskap förstör människors moral.
Vanessa såg sliten o slocknad ut, självklart har han hanterat henne illa.
Svartsjuk, aggressivo kontrollerande sexsadist
sådant brukar till sist sluta riktigt illa, Amber o hennes föregångare lever iallafall.
Citera
2022-05-27, 01:26
Medlem
Är det någon annan som tänkt på att hon gör samma sak mot Johnny som hon påstår att han gör mot henne?
Han stämmer henne för 50 miljoner dollar, nämen då ska hon ge tillbakakaka och stämma för 100 miljoner. Han anklagar henne för defamation, hon anklagar tillbaka. Hon sitter och säger "i just wanted him to leave me alone!" när det var han som ville fly ifrån henne.
Så jävla sneaky fyfan
Citera
2022-05-27, 01:32
Medlem
Citat:
Du måste ha missat gårdagens förhandling-
jag har sammanfattat vad som framkom under gårdagen.
Kallar du detta lögn, så förstår jag att du inte följer rättegången. jag lyssnar i tittar.
Allt jag skrev härrör från gårdagens sändning.
Hur kommer det sig att du ens angriper andra skribenter här i tråden på detta barnsliga sätt?
Jag bryr mig inte om sådana gnällspikar som dig, tråden ska handla om Jonny Depp
Du bryr dig inte, ändå handlade hela ditt inlägg om att du bryr dig vad personen skrev. Vilket fail.
Men det förstod vi ju redan, att det va fail å din sida.

Camilla är förövrigt lagom aggressiv och engagerad, som Fiffi skrev nåt om: autencitet. Lovet it. Bulldozer
Citera
2022-05-27, 01:37
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jason Momoa, vars fd chef på filmbolaget vittnat om att JM hade dålig kemi med AH i Aquaman-filmen, flyttar blixtsnabbt bort när AH kommer för nära honom, fångat på video.
Visst har de bra kemi? Lol.

Finns på Facebook, tyvärr vägrar min platta kopiera just nu. Får se om jag hittar länken imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in