2022-05-23, 23:10
Medlem
GormDenGamles avatar
Tatt i ännu en fadäs. Haha.
Citera
2022-05-23, 23:14
Medlem
Vittnet kommer inte ihåg mycket. Om jag hade fått 1000 kr för varje gång hon har sagt "I can't remember", så hade jag inte behövt jobba på några veckor.
Citera
2022-05-23, 23:15
Medlem
GormDenGamles avatar
Och en fadäs till.
Hon har tjatat om att Turd är populär enligt "Q-score", och att hon baserade Turds framtida löner på detta. Men Depps advokat synade detta, och sa att detta var lågt före allt detta hände.
Citera
2022-05-23, 23:22
Medlem
LeCastles avatar
Hoppas agenten förlorar klienter och får nobben av bolag när hon ska förhandla för sina s.k. talanger.

Eeey Elaine. Objection leading.

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
”The Danish Girl” skulle vara en film som gjorde att hon blev känd och fick vara med i Aquaman.
Jag har sett den. Och äger den. Men kan inte ens minnas henne alls i den filmen.

Man kan inte ens minnas henne i Aquaman. Lite som en barbiedocka. Själlös och gjord av plast.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-23 kl. 23:25.
Citera
2022-05-23, 23:25
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Vittnet kommer inte ihåg mycket. Om jag hade fått 1000 kr för varje gång hon har sagt "I can't remember", så hade jag inte behövt jobba på några veckor.

60 000$ under en treårsperiod och första gången hon mötte Heard irl var idag. Feta pengar.
Citera
Medlem
PerFnurts avatar
Hon har alltså fått $60.000 för sitt expertengagemang.

Väl investerade pengar.
Citera
Medlem
GormDenGamles avatar
Haha. Turds advokat kan inte ställa frågor rätt. Till och med domaren får berätta hur hon ska ställa frågorna.
Citera
2022-05-23, 23:26
Medlem
GormDenGamles avatar
Turd är en "role model" enligt slinkan.
Citera
2022-05-23, 23:30
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Hoppas agenten förlorar klienter och får nobben av bolag när hon ska förhandla för sina s.k. talanger.

Eeey Elaine. Objection leading.

Man kan inte ens minnas henne i Aquaman. Lite som en barbiedocka. Själlös och gjord av plast.

Satt själv och tänkte samma; hoppas hon förlorar klienter och jobb.
Citera
2022-05-23, 23:30
Medlem
Det stämmer att Aquaman drog in jättemycket box office. Den ligger på tjugofjärde plats på listan över de filmer som har dragit in mest box office. "Experten" påstår att det kanske till och med är den film som har dragit in mest box office någonsin. Bra expert. Det är inte ens nära att ligga topp tio.

Hjälper domaren AH:s advokat? Hon säger åt henne hur hon ska göra för att få fram frågorna, haha.
Citera
2022-05-23, 23:32
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Det stämmer att Aquaman drog in jättemycket box office. Den ligger på tjugofjärde plats på listan över de filmer som har dragit in mest box office. "Experten" påstår att det kanske till och med är den film som har dragit in mest box office någonsin. Bra expert. Det är inte ens nära att ligga topp tio.

Hjälper domaren AH:s advokat? Hon säger åt henne hur hon ska göra för att få fram frågan, haha.

Ja. Advokaten är så satans inkompetent, haha.

Slut för idag. Rottenborn kommer tillbaka imorgon
Citera
2022-05-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ja. Advokaten är så satans inkompetent, haha.

Slut för idag. Rottenborn kommer tillbaka imorgon

Han lär säkert göra objection på sina egna frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in