2022-05-26, 23:26
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
du
bom igen.
Har aldrig sett en film med Amber, följer rättegången och studerar hennes ansikte, så nä jag behöver inga nakenscener av henne. Hon har ett mycket vackert fräscht ansikte, Texas-tjej utseende.
Naturlig. Och god klädsmak.Nästan inget smink,fina frisyrer ja jag gillar den typen av utseenden fräscha fina flickor.
Är inte intresserad av den sysselsättningen du föreslår-men
Genom sig själv känner man andra.

du får sluta att tro att alla är som dig.
Alla på mitt jobb gillar Amber och förstår också problematiken inom misshandelsoffren
hon är ett bra fall- exempel på misshandel i våldtäkt, ich utsatthet.
en äldre A-kändis som förför en relativt oskyldig jänta-
tokigt blwev det.
säger bara
justice för Amber.

Uppmärksamhetshoreri på hög nivå.
Ytlig och helt tom i skallen.
Amber har lyckats attrahera likasinnade men de bryr sig inte egentligen, utan gör och säger saker för att provocera.
#amberheardisanabuser
Citera
2022-05-26, 23:30
Medlem
Citat:
du
bom igen.
Har aldrig sett en film med Amber, följer rättegången och studerar hennes ansikte, så nä jag behöver inga nakenscener av henne. Hon har ett mycket vackert fräscht ansikte, Texas-tjej utseende.
Naturlig. Och god klädsmak.Nästan inget smink,fina frisyrer ja jag gillar den typen av utseenden fräscha fina flickor.
Är inte intresserad av den sysselsättningen du föreslår-men
Genom sig själv känner man andra.

du får sluta att tro att alla är som dig.
Alla på mitt jobb gillar Amber och förstår också problematiken inom misshandelsoffren
hon är ett bra fall- exempel på misshandel i våldtäkt, och utsatthet.
en äldre A-kändis som förför en relativt oskyldig jänta- händer ju ofta men inte alltid vi
allmänheten får inblick i sådana tragiska relationer.
tokigt blev det.
säger bara
justice för Amber.
Du är inte värd att fortsätta snacka med, du och cymbaltass är dåliga troll eller korkade människor. Sen tror jag inte på dig angående folk på ditt jobb, men kan hända att ni är nyttiga idioter allihopa som formar era åsikter efter rubriker på aftonbladet vilket 90% av svenskar gör. Vidriga får
Citera
2022-05-26, 23:35
Medlem
Man undrar ju bara hur många gånger Depp kan förlora innan han ger upp? Han känns som en vampyr som reser sig gång på gång efter avslutad förlust.

Man undrar ju också lite varför Depp konstant sökt nya kvinnliga relationer och inte mer byggt upp längre trygga relationer. Nu jagade han lammkött med AH och det blev katastrof för båda parter.
Citera
2022-05-26, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Något man lade märke till igår var att han höll på att explodera inombords när Heards advokat korsförhörde ett vittne angående bilderna. Shit där såg man hans läskiga sida. Hade de inte varit i en rättssal så... En väldigt obehaglig person som man helst inte vill se något utav men nu är det som det är och han filmas också.

Edit: är imorn sista dagen? Får kolla upp det... Sedan slipper hon åtminstone den här rättegången.
ja ögonen blev helt svarta och han andades häftigt, snudd på att han skulle börja veva runt o skrika och förståss tappa kontrollen....
även idag noterade jag att han andades häftigt.
Panikattacker har han enligt hans sjuksköterska o kronisk huvudvärrk
Nåväl det som han ursätter sig själv för
har han själv ställt till, men man förstår att han mår mycket
dåligt, han har verkligen förlorat allt hur än det går..
att han var så hämndlysten kunde man inte ana.
Att det finns sådana personer i den kändistoppen visste man, men denna rättegpng är verkligen bisarr
undrar vad han får för sorts medicin för orka med att sitta där hela dagen..
Senast redigerad av moshes 2022-05-27 kl. 00:17.
Citera
2022-05-26, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Man undrar ju bara hur många gånger Depp kan förlora innan han ger upp? Han känns som en vampyr som reser sig gång på gång efter avslutad förlust.

Man undrar ju också lite varför Depp konstant sökt nya kvinnliga relationer och inte mer byggt upp längre trygga relationer. Nu jagade han lammkött med AH och det blev katastrof för båda parter.
Det handlar om att avslöja amber och få ut sanningen om du inte har förstått det. Det är otroligt liten chans att vinna en sådan här rättegång, men han har vunnit The court of public opinion. Det är ju otroligt bra han kämpat för detta, man får bara hoppas att Amber förvissa till gatan och får sitt barn taget från sig tillslut.
Citera
2022-05-26, 23:46
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Man undrar ju också lite varför Depp konstant sökt nya kvinnliga relationer och inte mer byggt upp längre trygga relationer.

Han träffade en tjej vid namn Amber för över tio år sedan. Remember?

Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Det handlar om att avslöja amber och få ut sanningen om du inte har förstått det. Det är otroligt liten chans att vinna en sådan här rättegång, men han har vunnit The court of public opinion. Det är ju otroligt bra han kämpat för detta, man får bara hoppas att Amber förvissa till gatan och får sitt barn taget från sig tillslut.

Kunde inte ha sagt det bättre själv.
JD har fått rättelse. Det är väl 5 miljoner underskrifter idag på att få bort Turd från Aquaman 2. Jason Mamoa vill inte heller ha nåt med henne att göra.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-26 kl. 23:51.
Citera
2022-05-27, 00:02
Medlem
Det är riktigt kört för Turd hon har ljugit så mycket så hon kommer inte ens ihåg något av det hon har sagt
Dem som tror på henne är riktigt blåsta i huvudet fyfan för människor som henne
Citera
2022-05-27, 00:08
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Amber är ett praktexempel på en ung kvinna som under längre tid misshandlats.
Hon har hållit tyst och levt i förnekelse och har uppenbart beundrat o varit besatt av kärlek, hon har också varit hans behandlare, om man lyssnar op Doktor Kipper
-Depps läkare och hans sjuksköterska Debbie Loyd
så förstår man att när Depp skulle avgiftas så fick Amber i uppgift att kontrollera och dela ut medicinen som Depp skulle ta för att klara avgiftningen.
Detta var ett fel el misstag, att lägga ansvaret på denna Amber.
Dessuton borde Depp ha avgiftats på en klinik av proffs.
Han är förstörd av sitt missbruk o lär aldrig klara av att leva utan droger.

Vi ponerar att det är så. Finns det något i Ambers vittnesmål som du tycker verkar falskt?
Citera
2022-05-27, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Vi ponerar att det är så. Finns det något i Ambers vittnesmål som du tycker verkar falskt?
Du kan söka informationen på
youtube Daily Mail
där finns intervjun med doktir Kipper o sjuksköterskan Debbie Loyd.
När du lyssnat till innehållet så trillar förhoppningsvis poletten ner..
Citera
2022-05-27, 00:19
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Du kan söka informationen på
youtube Daily Mail
där finns intervjun med doktir Kipper o sjuksköterskan Debbie Loyd.
När du lyssnat till innehållet så trillar förhoppningsvis poletten ner..

Jo, men jag håller med dig.

Jag undrar bara om det är något i Heards vittnesmål som du anser är falskt?
Citera
2022-05-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Varför ljuger du och förvränger allt?
Man kan inte vara så sjuk och korkad.
Du måste ha missat gårdagens förhandling-
jag har sammanfattat vad som framkom under gårdagen.
Kallar du detta lögn, så förstår jag att du inte följer rättegången. jag lyssnar i tittar.
Allt jag skrev härrör från gårdagens sändning.
Hur kommer det sig att du ens angriper andra skribenter här i tråden på detta barnsliga sätt?
Jag bryr mig inte om sådana gnällspikar som dig, tråden ska handla om Jonny Depp
Citera
2022-05-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Edit 2: kollar på hennes slutplädering och den är spot on. Mycket bra av henne.

Tidsresenär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in