2022-05-23, 20:22
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Han ska säkert analysera att hustrumisshandlare klottrar exakt som Depp, tacksam att det finns så tung expertis på plats. Amber kan andas ut

Haha. Detta är komedi på hög nivå. Vart hittade de honom?
En riktig doktor? Eller mer som doktor Pepper?
Citera
2022-05-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ahh tack! Har jag missat något intressant?

Han gick in väldigt hårt direkt efter paus. Kommer inte ihåg exakt vad han sa, men han kallade Johnny Depp för avundsam. När det är uppenbart att det är han själv som är den svartsjuka!
Citera
2022-05-23, 20:23
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jag erkänner att jag är något provocerande

Tack för erkännandet, jag har kraftigt misstänkt ett tag nu att du delvis trollar.

Citat:
men jag är samtidigt uppriktigt häpen över hur många som på allvar verkar mena att de är experter som har en osviklig förmåga att bedöma personer och vad de säger som hör och häpna helt sammanfaller med vad de trodde från början redan innan de fick studera personen ifråga.

Det kräver inte direkt en "osviklig förmåga" att bedöma skuld när den anklagade personen själv i praktiken erkänner händelsen på en inspelning...för att inte nämna övriga omständigheter som bl.a. jag redogjort för och du inte verkar behaga bemöta.

Citat:
Jag tycker du och flera andra verkar ha noll självinsikt och vara offer för en kraftig övertro på er egen förmåga.

Sa den som påstod att kroppsspråksanalys hade samma träffprocent som häxprocesser.

Istället för att gnälla i allmänhet så får du gärna komma med specifik kritik kring specifika påståenden, iaf till mig, jag lovar att svara. Kanske kan ge mervärde?

Citat:
Det är en intressant metod de värda bedömarna i tråden använder. Man lyssnar inte på ett ord vittnena säger och bryr sig inte ett jota om det, men konstaterar att de är galna efter att ha bedömt deras utseende och hur de säger saker i rätten och kommer givetvis fram till att det blir en storseger för Depp då alla förstås delar den för Depps fangirls partiska men givna utgångspunkten att alla som vittnar för Heardsidan oavsett om de är experter eller vittnen är galna lögnare och att det bekräftas genom att bara titta på dem.

Det roliga är att du själv inte ser att du gör precis samma sak som det du anklagar andra för. Du bortser helt från en lång rad väldigt talande omständigheter, inklusive en mängd vittnesmål, till förmån för en läkare som Heard anlitat och som aldrig ens sett Depps skada i verkligheten. Men det är alltid andra som saknar objektivitet, aldrig du själv.

Kan vi övergå till att diskutera de faktiska omständigheterna kring Australienincidenten nu, så kanske vi kan komma överens om att Amber ljuger om våldtäkten och högst sannolikt orsakade Depps fingerskada?
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)
Citera
2022-05-23, 20:24
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag undrar om inte det här blir MSMs grav. Någon borde starta en tråd om medias hantering av JD i Medier och Journalistik. Det är glasklart att media skyddar sitt efterblivna narrativ "kvinnan talar alltid sanning". Men 99% av alla människor som följt fallet det minsta lilla hatar AH och sympatiserar med Depp och andra offer för partnervåld. MSM kan inte helt eliminera människornas inneboende rättskänsla, så nordkorea har vi ännu inte gått.

Det sjuka är ju att msm fortfarande tror att de rapporterar nyheter på 80-talet.
Då gick lögnerna hem, det var ju i princip omöjligt att motbevisa.
Att köra samma race idag är obegripligt naivt och korkat!
Citera
2022-05-23, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag följer via Asmongolds stream. Det är roligt att se hans reaktioner på det här.

Jag visste det

Älskar hur han alltid lyckas förklara vad deras nästa drag är.
Citera
2022-05-23, 20:25
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Min släkt och familj som inte har tid med att sitta och följa rättegången på youtube är fortfarande fast beslutna vid att det är Depp som är förövaren här. Även om Heard fälls och Depp frias så kommer det kvitta, då är det fel på rättssystemet som favoriserar Depp pga hans kön och ras.

Men om du och din familj hade haft tid att sitta och följa rättegången så hade ni ju inte tyckt så alls.

Kön och ras har inget med saken att göra utan vilket legal team du har. Och så bevis så klart.
Citera
2022-05-23, 20:27
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Han gick in väldigt hårt direkt efter paus. Kommer inte ihåg exakt vad han sa, men han kallade Johnny Depp för avundsam. När det är uppenbart att det är han själv som är den svartsjuka!

Doktor Spiegel var den ”bäste” som Ambers team kunde hitta som gick med på att säga de lögner om Johnny som teamet ville få sagt inför juryn. Ett bedrägeri.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 20:31.
Citera
2022-05-23, 20:28
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Men om du och din familj hade haft tid att sitta och följa rättegången så hade ni ju inte tyckt så alls.

Kön och ras har inget med saken att göra utan vilket legal team du har. Och så bevis så klart.

Nej, det är ju precis det som är min poäng. Vi som har satt oss in i rättegången har en helt annan förståelse och kunskap i målet och således en helt annan bild av vad som har hänt.
Senast redigerad av MakeIslamillegal 2022-05-23 kl. 20:32.
Citera
2022-05-23, 20:30
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle

Känns som doktorn/professorn i tillbaka till framtiden som återuppstått
Citera
2022-05-23, 20:32
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Doktor Spiegel var den ”bäste” som Ambers team kunde hitta som gick med på att säga de lögner om Johnny som teamet ville få sagt inför juryn. Ett bedrägeri.

Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Känns som doktorn/professorn i tillbaka till framtiden som återuppstått

Haha. Så tragisk, men sant.
Citera
2022-05-23, 20:34
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Han ska säkert analysera att hustrumisshandlare klottrar exakt som Depp, tacksam att det finns så tung expertis på plats. Amber kan andas ut

Samt påvisa att klottret är förekommande vanligt hos personer som spelat Edward Scissorhands.

Vem är kvinnan vittnesmålet? Smutskastningen fortsätter…
Citera
2022-05-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12

Jag såg någon skriva här i tråden att Amber satt och gav någon jävligt onda blickar? Kan det vara så att han blivit betald riktigt stora pengar?
Blicken kanske sa "Du ska inte tro att du kommer få några pengar efter att ha gjort bort dig sådär.."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in