Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Jag erkänner att jag är något provocerande
Tack för erkännandet, jag har kraftigt misstänkt ett tag nu att du delvis trollar.
Citat:
men jag är samtidigt uppriktigt häpen över hur många som på allvar verkar mena att de är experter som har en osviklig förmåga att bedöma personer och vad de säger som hör och häpna helt sammanfaller med vad de trodde från början redan innan de fick studera personen ifråga.
Det kräver inte direkt en "osviklig förmåga" att bedöma skuld när den anklagade personen själv i praktiken erkänner händelsen på en inspelning...för att inte nämna övriga omständigheter som bl.a. jag redogjort för och du inte verkar behaga bemöta.
Citat:
Jag tycker du och flera andra verkar ha noll självinsikt och vara offer för en kraftig övertro på er egen förmåga.
Sa den som påstod att kroppsspråksanalys hade samma träffprocent som häxprocesser.
Istället för att gnälla i allmänhet så får du gärna komma med specifik kritik kring specifika påståenden, iaf till mig, jag lovar att svara. Kanske kan ge mervärde?
Citat:
Det är en intressant metod de värda bedömarna i tråden använder. Man lyssnar inte på ett ord vittnena säger och bryr sig inte ett jota om det, men konstaterar att de är galna efter att ha bedömt deras utseende och hur de säger saker i rätten och kommer givetvis fram till att det blir en storseger för Depp då alla förstås delar den för Depps fangirls partiska men givna utgångspunkten att alla som vittnar för Heardsidan oavsett om de är experter eller vittnen är galna lögnare och att det bekräftas genom att bara titta på dem.
Det roliga är att du själv inte ser att du gör precis samma sak som det du anklagar andra för. Du bortser helt från en lång rad väldigt talande omständigheter, inklusive en mängd vittnesmål, till förmån för en läkare som Heard anlitat och som aldrig ens sett Depps skada i verkligheten. Men det är alltid andra som saknar objektivitet, aldrig du själv.
Kan vi övergå till att diskutera de faktiska omständigheterna kring Australienincidenten nu, så kanske vi kan komma överens om att Amber ljuger om våldtäkten och högst sannolikt orsakade Depps fingerskada?
(FB) Skvaller om Johnny Depp? (Sammanfogad /Mod)