2022-05-16, 21:13
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Hon ljuger om bajset i sängen. Finns ljudklipp där hon säger att det var ett "practical joke gone wrong" gråtandes.

Att hon vänder om det där till att Depp skulle hotat och skrikit på en LBTQI+ person som Amber sa, är patetiskt!! Hon försöker klämma in att han hatar homos osv haha!! herregud.

Nej, det finns inget ljudklipp på att Amber Heard säger det. Det är ett vittnesmål från chauffören och livvakten Starling Jenkins III som uppger att hon sagt så till honom medan de var på Coachella-festivalen dagarna efter händelsen. Heard nekar till att det skulle vara ett practical joke så vitt jag vet och menar att det var en av hundarna som lämnade bajset i sängen. Att det skulle röra sig om mänsklig avföring är ett påstående från Depp-sidan och det är så vitt jag vet inte bekräftat.

https://www.courttv.com/title/4-28-2...nk-gone-wrong/
Citera
2022-05-16, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Hon sa i dagens utfrågning att hon inte har några diagnoser, om jag uppfattade det rätt. De rabblade upp en massa olika diagnoser och hon svarade nej på alla. Hon påpekade speciellt att hon aldrig blivit diagnostiserad med borderline.
Det hör ju inte direkt till vanligheterna att kluster B (histrionisk/narcissism + borderline) självmant söker sig till psykiatrin för att få en av de diagnoserna. Bland symptomen märks speciellt: att aldrig erkänna några egna fel och se sig själv som fulländad och ofelbar, samt omvärlden som elak och hotfull.

Domarens avrundning nu precis var ganska rolig:

1. Amber fejk-snyftar fram som sista replik: Why can't you just leave me alone?!
2. Domaren: so now would be a good time for a recess, based on that last statement 😆
Citera
2022-05-16, 21:15
Medlem
Hoppas att hon grillas hårt nu. Sku va kul om de nämnde hur hon vittnat annorlunda alla dagar hon suttit i båset. Har hon läst på internet månntro? Hmmm
Citera
2022-05-16, 21:20
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Där fick SNL fint material att jobba med, om de nu vågar vara så tuffa. Det känns nog mindre kontroversiellt att skoja om sängbajsandet.
Jag antar att hon kommer bli ordentligt utfrågad om det av Johnny Depps team.
Citera
2022-05-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Nej, det finns inget ljudklipp på att Amber Heard säger det. Det är ett vittnesmål från chauffören och livvakten Starling Jenkins III som uppger att hon sagt så till honom medan de var på Coachella-festivalen dagarna efter händelsen. Heard nekar till att det skulle vara ett practical joke så vitt jag vet och menar att det var en av hundarna som lämnade bajset i sängen. Att det skulle röra sig om mänsklig avföring är ett påstående från Depp-sidan och det är så vitt jag vet inte bekräftat.

Tur du kommer med din åsikt, så man ser vilka dumma idioter som faller för bullshit. Du har ju iq-50 i denna tråd. Du ber en skicka bevis så det kan diskuteras men ignorerar det helt sen. Du är en enabler och en vidrig person.
Citera
2022-05-16, 21:29
Medlem
Det var först nu jag noterade detta: När alla ställde sig upp före pausen och tittade rakt fram så ställde sig Johnny riktad 90 grader åt vänster, bort från Amber.
Citera
2022-05-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson

"Så vitt jag vet." Korrekt, ingen ljudupptagning som styrker det påståendet, endast vittnesmålet. Dock ingen ljudupptagning där AH nekar till att det var "a practical joke" eller hur, eller så vitt du vet? DNA på avföringen togs aldrig, så korrekt igen. Sett till det stora hela inte det viktigaste kanske?
Citera
2022-05-16, 21:47
Medlem
Foxan1977s avatar
Hon har verkligen suttit på sociala medier och tagit till sig av kritiken. Mycket mer samlad idag.
Men när de drar fram bilder på hennes "skador" drabbas jag av en sekundärskam som får mig att rysa!
Har precis läkt ut en blåtira, blev skallad av en hund. Skulle velat visa er en bild så skillnaden blir tydlig.
Nä jag är ledsen men köper inte hennes historia. Speciellt inte när man sett klipp från rättegången i UK.
Citera
2022-05-16, 21:48
Medlem
Foxan1977s avatar
Och nu är det korsförhör!!
Lagom till jag behöver lägga mig :/
Citera
2022-05-16, 21:58
Medlem
Amber: He can’t (look at me).
Johnny skrattar till åt att hon inte köper det föreslagna ordet won’t istället för can’t.
Citera
2022-05-16, 22:00
Medlem
okok1s avatar
Wow. Snacka om att bli överkörd av Camille.
Citera
2022-05-16, 22:06
Medlem
LeCastles avatar
Här är länken till LIVE: https://youtu.be/lIQJZRxG40Y
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!
#justiceforjohnnydepp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in