Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
.
Det stämmer inte. Det finns ingen automatik i vilka skador som måste uppkomma till följd av våld eller ringar eller någonting annat heller.
Det är en typisk bortförklaring som utgår från att Depp är oskyldig och att frånvaron av bevis man själv efterlyser för att han är skyldig är bevis på att han är oskyldig. Så fungerar det inte.
Amber Heard visar foton på sina skador och då är invändningen att skadorna inte duger för att man menar att de borde vara ännu mer omfattande. Alla borde se de uppenbara bristerna i den bakvända logiken.
Nej, jag personligen har varit i rättegång mot en kvinna med diagnoserad psykopati som efter ett år av terror anmälde mig för kvinnomisshandel när jag till slut dumpade henne. Det slutade med att hon blev dömd till ett års fängelse för grov fridskränkning. Jag vet personligen vad personer med grova personlighetsstörning så som borderline eller psykopati är kapabla till. En vanlig människa skulle inte ljuga om sånt här, men kvinnliga psykopater och liknande har mer eller mindre systematiserat anklagelser om våldtäkt och kvinnomisshandel då de vet att det fungerar som metod.
Amber Heard har borderline, kvinnor som är psykopater misdiagnoseras ofta med borderline då personlighetsstörningarna är väldigt lika och för att kvinnlig psykopati skiljer sig mot manlig dito. Historier från män som varit tillsammans med kvinnor med borderline är i princip identiska med historier från män som varit tillsammans med kvinnor med psykopati.
Citat:
Several prior investigations have reported a significant correlation between psychopathy and borderline personality disorder, a disorder thought to represent the phenotypical expression of psychopathy in women … Whereas in males psychopathy is associated with antisocial personality disorder, in females psychopathy is associated with borderline personality disorder.
http://jaapl.org/content/46/2/171
Man måste ta i betänkande att psykopater ljuger om allt, alltid, jämt. Talar de någonsin sanning är det en del av ett spel.