Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-06, 12:07
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
https://www.instagram.com/reel/CcrsJOMjKhe/?igshid=YTM0ZjI4ZDI=

Garvar ihjäl mig åt detta från rättegången. Blev ju nästan kär i JD
Citera
2022-05-06, 12:08
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det kanske hon har, men hon sitter inte och hittar på allt i sitt vittnesmål. Är hälften av det hon berättar sant så är han ett jävla svin och förtjänar att vara paria. Gravt alkohol- och drogmissbruk blandat med svartsjuka och att se sin karriär och forna status dala ner i ett svart hål är vad som ligger till grund till det hela.

Du vet detta för att?
Citera
2022-05-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej ingen kan utfärda någon diagnos av det slaget vad gäller Amber H..
Men man kan utesluta att hon är en borderline-narcissm person
det som kännetecknar dessa personlighets-störningar, stämmer istället in på Jonny Depp själv..
Hans lynnighet, missbruk, våldsamt uppträdande, gränslöst beteende och däremellan uppträda fint och stabilt, dr jekyll doktor hyde-
Amber däremot har ett välfungerande jag o överjag.
Jonny Depp har grav personlighets-störning, och ett gravt missbruk, det är en typisk Borderline personlighet som han visat upp.
Narcissister ljuger om allt om det innebär att dom själva framstår bra. Amber ljuger och har inte dålig samvete över det
Citera
2022-05-06, 12:11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskyladdare
Jo det har du nog rätt i.... Mindes själv att hon Dr Curry pratade bland annat om det jag och du skrev men att inte riktiga tester var gjorda så var nog bara vad hon antog med tanke på Depps historier! Undrar nu om hon döms vad för straff hon kan få, vet inte riktigt vad lagarna i USA säger men jag själv skulle säga 10 år låter rimligt. Men nu pratar vi ju om kändisar i USA så blir säkert något slutenpsykiatriskvård eller något fint rikemansfängelse. Dom där 50 miljoner $ lär nog förhandlas ner till 1-5 miljoner $.

Oavsett vad tyckte jag Johnnys livvakter gjorde det bästa jobbet när dom vittnade, finns inte så mycket annat att tillägga där, samt Heards advokater verkar in princip gett upp för länge sen.. Hon den där tanten verkar ju vara helt slut när hon ställer frågor

Det handlar väl enbart om skadestånd. Vem menar du ska i finkan och på vilka grunder 🤔
Citera
2022-05-06, 12:12
Medlem
Warmanes avatar
Många som konstigt nog ser ett missbruk som ett rättfärdigande till att bli misshandlad.

"Har du misshandlat den här personen?"
"Ja men han har ett missbruk."
"Okej, då är det lugnt."
Citera
2022-05-06, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej ingen kan utfärda någon diagnos av det slaget vad gäller Amber H..
Men man kan utesluta att hon är en borderline-narcissm person

Amber Heard har bland annat en histrionisk personlighetsstörning som är en extrem form av narcissism.
Citera
2022-05-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Många som konstigt nog ser ett missbruk som ett rättfärdigande till att bli misshandlad.

"Har du misshandlat den här personen?"
"Ja men han har ett missbruk."
"Okej, då är det lugnt."

Vem pratar du om?
Citera
2022-05-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Det handlar väl enbart om skadestånd. Vem menar du ska i finkan och på vilka grunder 🤔

Det fanns ett tag spekulationer om att Amber skulle kunna åka in i finkan för sina lögner om Johnny, men det var ett tag sedan och verkar inte längre vara aktuellt.
Citera
2022-05-06, 12:23
Medlem
zlpes avatar
Är det bara jag eller är inte svensk media väldigt pro-Amber? Känns som att de inte alls följt rättegången. Sen vet vi ju att media älskar att vinkla men varför till Ambers fördel när det finns tydliga grunder som pekar på att hon är helt psyk och ljuger.
Citera
2022-05-06, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlpe
Är det bara jag eller är inte svensk media väldigt pro-Amber? Känns som att de inte alls följt rättegången. Sen vet vi ju att media älskar att vinkla men varför till Ambers fördel när det finns tydliga grunder som pekar på att hon är helt psyk och ljuger.

De är lata och jag har samma intryck som du – att de inte brytt sig om att följa rättegången. Nu vågar de inte göra annat än both-sides-rapportering, eller till och med Amber-sympatisk sådan, för att de har noll.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-06 kl. 12:31.
Citera
2022-05-06, 12:31
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlpe
Upplever samma sak. Det känns väldigt vinklat till hennes fördel i svenska media. Jättemärkligt.
Citera
2022-05-06, 12:37
Medlem
[quote=Ekronwo|80130750]Haha det du tänker är helt tvärtom. Amber har inga bevis på att Johnny slagit henne, ändå så filmade hon honom i smyg så många gånger? Du verkar inte förstå hur en borderline, sjuk kvinna som henne fungerar. De hittar på lögner löpande utan problem, dessvärre så är hon en värdelös skådespelare och det syns på hennes vittnesmål. Tur att sådana som du är i minoritet i detta fall.
Amber tog droger, kokain, alkohol, adderall etc. Hon har bevisats ljugit vid flertal tillfällen angående grova saker, ändå så tror du henne? Fan Väx en hjärna.

Hon är en narcissister, sociopat och uppenbarligen ingen moral med tanke på hur hon framställer sig själv som perfekt kontra att Johnny slagit henne sedan 2012.
Hennes egna föredetta assistans vittnar om hur elak hon var, spottade henne i ansiktet etc. Finns flertal person som vittnar om hur Amber brukar våld mot de eller Johnny, hur fan kan du tro på henne? Helt sjukt[/QUOTE

]fel igen, jag har nämligen kunskaper och befogenhet att uttala mig om diagnoser.( nog om detta.)
men jag är ingen som brukar skriva o göra uttalanden ang diagnos-utdelningar på flashback
flashbackare verkar vara besatt i att utdela diagnoser lite lättvindigt,
däremot när följt ett fall som detta så kan man foga samman/sammanfatta den framkomna informationen om hur dessa två uppträtt och betett sig..
Det som är mest skrämmande är att Amber utsågs till att vara behandlare när Jonny skulle avgiftas
efter många års missbruk så borde Jonny Depp ha avgiftats på ett sjukhus, mental avdelningen, för alla vet att när gifterna försvinner ur kroppen så kommer reaktioner, Amber H saknade all kunskap om
avgiftning o reaktioner, och J.D borde ha avgiftats på klinik.
Jonny Depps gränslösa beteende och misslyckandena inom film de senaste tio åren är
väl känt.
Han är grav Missbrukare-periodare o hans filmkarriär var ett skämt redan då han träffade Amber H.
Det är trollfabriken Jonny Depp som lyckats rätt bra att vinkla sanningen, försöka polera upp ett trasigt Jonny
Depp kommer inte att vinna i slutänden
att utmåla Amber H som skuld till hans förfall är lika enfaldigt som vinklade sanningen i jonny depp- trollfabriken levererat.
Senast redigerad av moshes 2022-05-06 kl. 12:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in