2022-05-14, 16:58
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Jisses vad grundlurad du har blivit, det är på riktigt pinsamt för mig som hängt med och sett rättegången samt tagit del av bevisen att bevittna dina inlägg i ämnet (du är dessutom moderator på Flashback...🤦‍♀️).

Vet du vad, JD var from som ett lamm, tio gånger av tio lämnade han situationen när AH muckade gräl, han gick alltid iväg. AH slet sitt hår av ilska över det faktumet (röstinspelning där hon klagar sönder över att JD just ALLTID går iväg från en "diskussion").

AH har erkänt att hon skurit av JD:s fingertopp.
JD ritade inte med sin blodiga fingertopp på väggarna (han kördes i ilfart till sjukhus och fick fingret ihopsytt efter att de hittat fingertoppen). Det var alltså ett av AH:s alla lögner (och det är många lögner som har blivit motbevisade i rättegången hittills).

Bilden du visar på AH:s blåmärke är den absolut största lögnen av alla. Dagen efter att hon påstod att JD misshandlade henne, träffade hon flera personer (de har vittnat) och ingen såg något enda märke i AH:s ansikte. Man får se flera bilder på henne dagarna innan hon gjorde polisanmälan -vilket skedde en vecka efter den påstådda misshandeln. Det blåmärket du ser är max två dagar gammalt och är litet och rosa/rött (googla dig fram till hur ett blåmärke ser ut efter en vecka). JD var bortrest (inspelning) och träffade inte AH efter den påstådda misshandeln.
Dagen efter finns ett tydligt foto på en AH helt utan en enda skråma. Konstigt va?
Så var kommer märket ifrån?
1. Hon slog/skadade sig själv.
2. Botox. (populäraste teorin)
3. Någon annan slog henne.
4. Olycka.
5. Fejkblåmärke (ditsminkat).

AH avstod inte från att dokumentera någonting, tvärtom -hon var som besatt av att filma/fota JD i sårbara situationer (hon spelade tom in när hon skurit av hans fingertopp).
AH:s egna dokumenterade "skador" som märkligt nog aldrig är svullna, aldrig ändrar färg, plötsligt byter sida av ansiktet (ja, du läste rätt) och poff försvinner från en dag till en annan istället för att som riktiga blåmärken bli större och fulare är som du kanske förstår inga skador överhuvudtaget.

Det finns dokumentation (foton) och vittnesmål från flera oberoende vittnen under hela deras relation som visar att JD blev fysiskt (och psykiskt) misshandlad av AH. Hon slog honom, kastade flaskor, kannor och annat på honom (vittnen finns), hon slog en dörr i hans ansikte:
En av gångerna hon bröt sig in på den låsta toaletten (som han ofta låste in sig i vid deras bråk) när han stod i duchen, men höll ett öga på dörren ifall hon skulle göra som hon brukade och bryta sig in, vilket hon såklart gjorde. Han sprang då ut från duschen för att stoppa henne från att öppna dörren helt men då skrek hon till att han gjort illa hennes tår, han släppte då lite på dörren och börjde sig ner och tittade på hennes tår och då slog hon in dörren rakt i hans huvud och när han ställde sig upp gav hon honom en knytnäve rakt i ansiktet.

Det läskiga med er enprocentare som går på AH:s lögner är att ni inte alls verkar se det orimliga i dem.

Var god och LÄS PÅ, länk till youtubern Incredibly Average:https://youtu.be/Cg9SvQSMnoE

Om vi skall spalta upp det här lite så var Depps första version att han klämt fingret i en större dragspelsdörr. Sedermera har han istället påstått att han ljugit för att skydda Heard och att den avskurna fingertoppen berodde på att Heard kastat en flaska på honom.

https://amp.theguardian.com/film/202...trial-marriage

Det låter i mina öron betydligt mer sannolikt att en fingertopp går av för att den kläms i en dörr än att den går av för att någon kastar en flaska - hur går det till?

Det är vidare ingen tvekan om att du har fel om skriften i blod och att Depp själv berättat om att han gjort detta.

https://www.cinemablend.com/movies/j...phic-testimony

Han berättar själv om att han var det närmaste han varit ett nervöst sammanbrott. Det är högst troligt en avsevärd underdrift.

Jag är övertygad om att det är du som måste sluta att bara läsa Johnny Depp- fangirlsidor och börja kolla upp fakta. Det är inte nyttigt att basera en uppfattning om vad som verkligen hänt på att man vill försvara en idol.
Citera
2022-05-14, 17:18
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det låter i mina öron betydligt mer sannolikt att en fingertopp går av för att den kläms i en dörr än att den går av för att någon kastar en flaska - hur går det till?

Här berättar Johnny Depp hur det gick till: https://globalnews.ca/video/rd/c59ba...6/?jwsource=cl
Citera
2022-05-14, 17:28
Medlem
Citat:
Om vi skall spalta upp det här lite så var Depps första version att han klämt fingret i en större dragspelsdörr. Sedermera har han istället påstått att han ljugit för att skydda Heard och att den avskurna fingertoppen berodde på att Heard kastat en flaska på honom.

Det är vidare ingen tvekan om att du har fel om skriften i blod och att Depp själv berättat om att han gjort detta.

Han berättar själv om att han var det närmaste han varit ett nervöst sammanbrott. Det är högst troligt en avsevärd underdrift.

Jag är övertygad om att det är du som måste sluta att bara läsa Johnny Depp- fangirlsidor och börja kolla upp fakta. Det är inte nyttigt att basera en uppfattning om vad som verkligen hänt på att man vill försvara en idol.
Har du ens sett klippet jag hänvisade till? Annars så verkar du bara dum och fast i din åsikt.
Citera
2022-05-14, 18:45
Medlem
Citat:

Och nej till ditt påstående att det gått av då han klämt sig, har du ens sett skadan? Varför låtsas du veta shit när det är uppenbart att du bara är bias och killgissar även då det finns bevis? Har du sett elon musk då han var tillsammans med Amber? Full av blåmärken i facet etc. Du är en del av roten till att samhället spårar ur, för du dömer utan kunskap och tillåter skitkvinnor som Amber att kolla undan med hennes galenskaper.
Har hållt på att klyva ved idag och fuckade till det lite, då vedbiten var spräckt, så vred jag på den för att klyva på motsatt sida. Höll kvar fingret mitt emellan och den klämdes ihop över fingret brutalt hårt, inte gick mitt finger av för det. Har bara blodutgjutelser och ett blått finger.

Om fingret ska gå av i en dörr, så snackar vi en brutal järndörr om du fattar vad jag menar. Det går inte av på det sättet jds finger gick av, nageln är ju fan intakt. Och kom ihåg att Amber först påstod att han skar av sig fingret, snygg cut att lyckas missa nageln helt och hållet!
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-14 kl. 19:04.
Citera
2022-05-14, 22:44
Medlem
GormDenGamles avatar
Folk gör parodi av Heard.
https://www.instagram.com/reel/CdR8z...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-05-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo

Om fingret ska gå av i en dörr, så snackar vi en brutal järndörr om du fattar vad jag menar. Det går inte av på det sättet jds finger gick av, nageln är ju fan intakt. Och kom ihåg att Amber först påstod att han skar av sig fingret, snygg cut att lyckas missa nageln helt och hållet!

Glas är väldigt otäckt genom att de kan skära djupt och träffar det pulsådern så är det inte roligt. Och glas är väldigt olika. Det finns ju inte bara ett sorts glas.
Citera
2022-05-14, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Vi kan inte heller veta att Heard inte har haft trauman, bara för att hon säger det.

Lol, så bara för att Amber Heard mer än sällan ljuger. Så kan man lita på att hon inte skulle ha några trauman bara för att hon säger det?
Är det superviktigt för dig att fantisera om att hon måste blivit våldtagen för o kunna ursäkta hennes beteende eller?..

Det finns sjukt mycket som talar emot allt det du säger. Visst har Amber en diagnos, men allt det hon har gjort har hon däremot gjort mycket medvetet. Det ser man då hon inte kan hålla sig från att le lite varenda gång Depp förklarat hur hon har åsamkat honom trauma, eller dom gånger hon har gått ut för o förnedra honom lite. Vilket tyder på att hon njuter och att hennes beteende faktiskt har varit helt medvetet.

Att garva när den man påstår sig älska berättar om att den blivit utsatt för trauman, är inte nått normalt.

Lägg till sen att hon själv säger sen att hon inte varit med om något under uppväxten och hela ditt inlägg blir bara påhittat trams.

Det är ingen annan än du som tror eller skyller på att hon måste ha blivit våldtagen. Till o med dom som har råkat ut för våld och våldtäkter i nära relationer vet att så som hon beter sig är inte något normalt att bete sig.
Citera
2022-05-14, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
.
Det är ingen annan än du som tror eller skyller på
Ok, intressant, LOL. Jag kan också sabotage-citera. Nolla.
Citera
2022-05-14, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ok, intressant, LOL. Jag kan också sabotage-citera. Nolla.

Sabotage citera? Hela ditt inlägg skrek utav "Amber kan vara oskyldig! And here is why!"

Jag tog bara det du försökte göra mest kryptiskt utav allt. Och passade på att förklara hur jävla fel ute du är..

Gråt en skvätt. Inte mitt fel att hela ditt inlägg var fyllt till brimmen utav rent skitsnack..
Citera
2022-05-14, 23:26
Medlem
Citat:
Sabotage citera? Hela ditt inlägg skrek utav "Amber kan vara oskyldig! And here is why!"

Jag tog bara det du försökte göra mest kryptiskt utav allt. Och passade på att förklara hur jävla fel du har..

Gråt en skvätt. Inte mitt fel att hela ditt inlägg var fyllt utav rent skitsnack..
Jag har inte den åsikten som du tror. Vad det nu spelar för roll.
Citera
2022-05-14, 23:31
Bannlyst
Citat:
Jag har inte den åsikten som du tror. Vad det nu spelar för roll.

Återupprepar mig. Hela ditt inlägg skrek utav "Amber kan vara oskyldig! And here is why!".

Det var det du skrev där. Det var det jag ville diskutera.. Orkar inte leta efter din egentligen åsikt över 96 sida. Jag diskuterar helt enkelt hur du har fel där. Är det inte din åsikt att hon skulle kunna vara oskyldig pga diagnos, så får du väl ta o lära dig o skriva?

Det ser ut som att du snackade om att hon kan ha ett genetiskt fel pga trauma.. Det har hon inte.. Från alla bevis jag nyss drog upp och hur det verkar..

Diagnos ja.. En hemsk sådan.. Har hon det så borde hon låsas in, det är ingenting som man ska sitta o försöka ursäkta.
Citera
2022-05-14, 23:34
Medlem
Citat:
Återupprepar mig. Hela ditt inlägg skrek utav "Amber kan vara oskyldig! And here is why!".

Det var det du skrev där. Det var det jag ville diskutera.. Orkar inte leta efter din egentligen åsikt över 96 sida. Jag diskuterar helt enkelt hur du har fel där. Är det inte din åsikt att hon skulle kunna vara oskyldig pga diagnos, så får du väl ta o lära dig o skriva?

Det ser ut som att du snackade om att hon kan ha ett genetiskt fel pga trauma.. Det har hon inte.. Från alla bevis jag nyss drog upp och hur det verkar..

Diagnos ja.. En hemsk sådan.. Har hon det så borde hon låsas in, det är ingenting som man ska sitta o försöka ursäkta.
Genetiskt fel.. pga Trauma!? Du verkar ganska svårt efterbliven, sorry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in