Citat:
Ursprungligen postat av
Friggis
Nej , men i detta fallet är jag mycket misstänksam, mycket pengar inblandade, kändisar med alla upptänkliga personlighetsstörningar och missbruk. Jag tror inte en sekund på JD. Men sanningen får vi aldrig veta.
Dock är det känt att den som misshandlar ofta uppträder lugnt och samlat medan offret ofta är hysterisk och obalanserad.
Alltså det du har missat är ju att det är vanligt folk som stöttar Johnny depp efter att bevis kommit fram, dels via rättegången, sen alla de videos med ljudklipp etc som grävts fram av diverse på youtube.
Därför tycker jag att din logik inte funkar i detta fall.
Det handlar om en kvinna som oprövat, i 5 års tid har fått stå för hela sidan av vad som hänt i detta äktenskap, där hon spelat oskyldig på alla fronter och påstått JD är ett monster.
Det enda underlag de haft till detta, är att han står och slår i sina köksluckor efter att hans mor har dött och Amber heard står och flinar och gaslightar honom i bakgrunden.
Gör en rädd kvinna på det sättet? Hetsar upp sin abuser varje tillfälle hon får?
Och det som bevisligen kommit fram, enligt amber själv i massa klipp, är att Johnny Alltid drar.
Men detta hamnar ju på tomma öron för sådana som du, som antar att droger alltid gör folk till monster.