2022-05-10, 22:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Se när Amber ska återberätta under ed: psykologer och experter på kroppsspråk säger alla och analyserar det som en inövad lögn och konfabulering. Det finns mycket spännande på Youtube om du har lust att se. Dr grande + Amber heard kan jag rekommendera.

Jag tror inte Depp har slagit eller gjort något speciellt dumt. Det finns ingenting som tyder på det.

Det har han inte heller.

Hon fick en uttalad diagnos i rättegång av professionella. Borderline och histrionisk personlighetsstörning.
https://youtu.be/9FuZgYhFe-U

Det är en stor förklaring till all skada hon har orsakat Johnny Depp och tidigare förhållanden.
Citera
2022-05-10, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Fibonaccy,

Har följt det ni skrivit i tråden ikväll. Det fetade i dit inlägg gjorde mig lite nyfiken. Skrev Johnny så? Var, när?

Tacksam för svar!

Mvh.
Absolut. Jag ämnar dock att lämna tråden nu.

https://www.google.com/amp/s/www.ind...828.html%3famp

Som du kan se skrev han tydligen först med blod och ritade en penis på en tavla och gick runt och skrev saker överallt. När blodet torkat så doppade han det skadade fingret i färg och fortsatte. Sedan skyller han på henne, att han var rädd att hon lämnat honom.

Ja jag vet inte med fingret. Var det han själv eller var det hon. Men vad har han gjort innan om han var rädd att lämnas. Sedan känns det riktigt ofräscht att skriva så när hon inte ens var kvar för att se det men går därifrån med en enligt honom påhittad historia om att han våldtagit henne med en flaska.

Jag är inte insatt, nej. Jag såg något klipp där hon verkade posera men sedan när jag kollade närmare på fler videor såg jag vad jag ansåg vara, tecken på trauman. Jag kände alltså inte till de här anklagelserna och till och med missade det med flaskan eftersom jag fokuserade på stressignaler jag tyckte mig se i hennes ansikte.

Jag har aldrig mött ett offer som framstår på något vis att deras sätt att prata innebär någon automatisk trovärdighet. Det innebär inte att majoriteten av dem inte talar sanning. Det är komplext, det med hur människor lär sig bära saker andra tror är omöjligt utan att ständigt bryta samman.

Jag lämnar iallafall tråden här.
Citera
2022-05-10, 23:15
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Magnus Sundholm påstår i en artikel på aftonbladet att supporten för Depp online och smutskastningen av Amber till viss del kommer från bottar? När jag läste det så tyckte jag det kändes som han bara drog det totalt ur luften.

1. Vad baserar han det påståendet på?
2. Varför är Aftonbladet och har från dag ett varit pro-Amber?
Han vill försöka bortförklara den allmänna opinionen. Media är desperata och hittar på allt möjligt.

All mainstreammedia är pro-Heard. Första rättegången var The Sun mot Depp, och medias kampanj mot honom fortgår.

Man har gått för långt för att vända om så media kör på samma spår in i kaklet.
Citera
2022-05-10, 23:15
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Dra åt helvete jävla kvinnohatare som dömer situationer där du själv inte närvarade. Fy fan för sådana som dig

Amber Turd är ingen riktig kvinna.

Gör dig tjänsten att förstå vad detta handlar om. Jag förstår om du är besviken på att du aldrig fick gifta dig med Johnny Depp, men brott och psykopati är inget kön. Det här är ett fruntimmer som ljuger och njuter av att förstöra andras liv. Det var hon som misshandlade honom. Både psykiskt och fysiskt.

Hon är definitionen av ondska och jag är så jävla trött på att ni radikala feminister tror att ni sätter reglerna. Nu börjar folk vakna.

Slutligen.
Hon hade posters av JD som tonåring.
Heards familj är på Johnnys sida.
Hon photoshopade en blåtira på sig själv.
Inblandade, vittnen har berättat att det är hon som ligger bakom allt. Hennes egna bevis är dessutom bevis på vad hon själv har gjort. Psykopati.

#JUSTICEFORJOHNNYDEPP
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-10 kl. 23:33.
Citera
2022-05-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Amber Turd är ingen riktig kvinna.

Gör dig tjänsten att förstå vad detta handlar om. Jag förstår om du är besviken på att du aldrig fick gifta dig med Johnny Depp, men brott och psykopati är inget kön. Det här är ett fruntimmer som ljuger och njuter av att förstöra andras liv. Det var hon som misshandlade honom. Både psykiskt och fysiskt.

Hon är definitionen av ondska och jag är så jävla trött på att ni radikala feminister tror att ni sätter reglerna. Nu börjar folk vakna.

Slutligen.
Hon hade posters av JD som tonåring.
Heards familj är Johnnys sida.
Hon photoshopade en blåtira på sig själv.
Inblandade, vittnen har berättat att det är hon som ligger bakom allt. Hennes egna bevis är dessutom bevis på vad hon själv har gjort. Psykopati.

#JUSTICEFORJOHNNYDEPP
Det är snarare picme's som grinar över att inte ha gift sig med honom. Jag är långsint misstänksam mot någon som kan varit mer än delaktig i min flickidol. Flicka, i benämning oskuldsfullt "kär" och liiite för liten för att vilja ingå en relation med någon av dem.

Oj, en groupie eller ett fan. För historien är ju inte full av alltför gamla män som träffar yngre kvinnor och ligger med enbart för att utnyttja positioner av makt deras kändisskap innebär. Med mig hade det dock varit pedofili om någon av männen varit något annat än filmansikten. Småtjejer kan faktiskt ha .manliga idoler utan att för den sakens skull vara besatta fans.

Vi är inte radikala för att vi erfarenheter av att män gör mer än vad de erkänner. Sedan är det helt knäppt att kalla mig radikal feminist och även se henne som en konkurrent till ett giftermål du menar att jag hellre ingått.

Jag vet inte hur det fungerar att sätta ihop saker så illa men citera inte mig igen. Jag är fullständigt övertygad om vad man sett gällande Johnny Depp att det är en kall jävel innerst inne och han är dessutom gammal nog för att kunna ha lite bättre omdöme om hon nu är så galen.

Du kan förövrigt glömma att jag någonsin kommer ställa mig emot en kvinna utan att känna mig väldigt säker på att hon ljuger. Helsjukt att ni män och fula kvinnor anser att man ska göra det automatiskt vid en såpass allvarlig historia baserat på att hon själv kanske inte är helt stabil liksom sin instabila fd make men såga henne hårdare för att hon ser bra ut. Sinnesjukt
Citera
2022-05-11, 07:07
Medlem
Skriv gärna under petitionerna för att ta bort AH från Aquaman 2 och återinstallera JD i Pirates

https://www.change.org/p/dc-entertai...from-aquaman-2

https://www.change.org/p/the-walt-di...0-726fcf1cb81a
Citera
2022-05-11, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det har han inte heller.

Hon fick en uttalad diagnos i rättegång av professionella. Borderline och histrionisk personlighetsstörning.
https://youtu.be/9FuZgYhFe-U

Det är en stor förklaring till all skada hon har orsakat Johnny Depp och tidigare förhållanden.
Wow!

Jag har missat det. Saken är klar, Johnny Depp är 50 miljoner dollar rikare.

Hon är sjuk stackars Amber, hon är automatiskt helt jävlig och försöker externalisera skuld. Borderline och histrionisk;

Depp ska vara glad att han kom undan med livet i behåll.
Citera
2022-05-11, 09:43
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Magnus Sundholm påstår i en artikel på aftonbladet att supporten för Depp online och smutskastningen av Amber till viss del kommer från bottar? När jag läste det så tyckte jag det kändes som han bara drog det totalt ur luften.

1. Vad baserar han det påståendet på?
2. Varför är Aftonbladet och har från dag ett varit pro-Amber?

Han baserar det på att alla som inte tycker som honom är bottar. Jag sysslar med maskininlärning och har arbetat med bottar och kan säga rakt ut: alla de som pratar om bottar som stödjer olika sidor ljuger. Datorer saknar kreativitet och man skulle se om bottar skrev.

För det andra, vem skulle skapa bottar som försvarar Johnny Depp? Det låter helt absurt.
Citera
2022-05-11, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Amber är borderline histrionisk och är väldigt sjuk.
Du är ett typiskt exempel på halmgubbe och mycket annat https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Halmdocka

När någon klarar av att leverera mycket goda argument och även vågar att offentligt berätta personliga erfarenheter så förekommer det att särskilt usla människor förvränger det och jag anmäler er för dessa påhopp som lindas in i något kort enbart för att manipulera såpass mycket att det inte ska synas

Jag har redan påpekat att hennes "diagnoser" inte är legitima eller några som förekommit innan en partisk, mycket möjligt köpt, psykolog "ställt" dem i rätten. Därför förekommer inga som helst skäl att använda dem igen då jag redan svarat. Det är därmed ämnat enbart för att tvinga in mig i tråden och utöva offentlig, psykisk misshandel för att själva framstå som vettiga meningsmotståndare. Ingen normal debattör attackerar någons person för att den inte kan hantera de argument som framläggs. Misshandlare och mobbare däremot.

Johnny Depp har tillräckligt mycket finansiella möjligheter att köpa utsagor och betala vittnen. Innan rättegången saknades dessa "diagnoser". Det är ett faktum. För att Johnny Depp vill framstå som oklanderlig och istället motparten som sjuk för att inte legitimera vad de berättar eller vad de argumenterar för, förstår du mycket väl som använder det som härskarteknik.

Johnny Depp köper sannolikt vittnen som kan komma med "påstådda" diagnoser. Dessa är inte ställda då Amber inte genomgått noggrann utredning INNAN rättegången vilket innebär att de inte är diagnoser hon har Mycket viktigt.

Ge fan i att fortsätta försöka tvinga in mig i tråden genom påhopp mot min privatperson.

Precis som Johnny Depp försöker människor här fantisera ihop misskrediterande påståenden och köra crazylabelling vilket expertis gällande rättegången uttalat sig emot då det inte är korrekt eller yrkesmässig professionellt beteende med att dra halmgubbe av "galen kvinna" som försvar mot våldsmän. Det är argumentationsfel vilket går att läsa om.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel

Beteendet är hur våldsman och misshandlande personer direkt mot den de försöker skada.
https://rokstjejjourer.se/tjejjouren...isk-misshandel

[b]Att muta vittnen är mer ekonomiskt billigt för en potentiell våldsman som Johnny Depp än om han förlorar rättegången.

Diagnoser som innan inte förekommit är därmed en härskarteknik och manipulation för att offentligheten ska se honom som "offret".

Detta är snarare ännu fler orsaker till att överväga hur skyldig han sannolikt är, oavsett hans egna förvrängningar av skeenden.

/B]
Senast redigerad av Fibonaccy 2022-05-11 kl. 10:08.
Citera
2022-05-11, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Du är ett typiskt exempel på halmgubbe och mycket annat https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Halmdocka

När någon klarar av att leverera mycket goda argument och även vågar att offentligt berätta personliga erfarenheter så förekommer det att särskilt usla människor förvränger det och jag anmäler er för dessa påhopp som lindas in i något kort enbart för att manipulera såpass mycket att det inte ska synas

Jag har redan påpekat att hennes "diagnoser" inte är legitima eller några som förekommit innan en partisk, mycket möjligt köpt, psykolog "ställt" dem i rätten. Därför förekommer inga som helst skäl att använda dem igen då jag redan svarat. Det är därmed ämnat enbart för att tvinga in mig i tråden och utöva offentlig, psykisk misshandel för att själva framstå som vettiga meningsmotståndare. Ingen normal debattör attackerar någons person för att den inte kan hantera de argument som framläggs. Misshandlare och mobbare däremot.

Johnny Depp har tillräckligt mycket finansiella möjligheter att köpa utsagor och betala vittnen. Innan rättegången saknades dessa "diagnoser". Det är ett faktum. För att Johnny Depp vill framstå som oklanderlig och istället motparten som sjuk för att inte legitimera vad de berättar eller vad de argumenterar för, förstår du mycket väl som använder det som härskarteknik.

Johnny Depp köper sannolikt vittnen som kan komma med "påstådda" diagnoser. Dessa är inte ställda då Amber inte genomgått noggrann utredning INNAN rättegången vilket innebär att de inte är diagnoser hon har Mycket viktigt.

Ge fan i att fortsätta försöka tvinga in mig i tråden genom påhopp mot min privatperson.

Precis som Johnny Depp försöker människor här fantisera ihop misskrediterande påståenden och köra crazylabelling vilket expertis gällande rättegången uttalat sig emot då det inte är korrekt eller yrkesmässig professionellt beteende med att dra halmgubbe av "galen kvinna" som försvar mot våldsmän. Det är argumentationsfel vilket går att läsa om.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel

Beteendet är hur våldsman och misshandlande personer direkt mot den de försöker skada.
https://rokstjejjourer.se/tjejjouren...isk-misshandel

[b]Att muta vittnen är mer ekonomiskt billigt för en potentiell våldsman som Johnny Depp än om han förlorar rättegången.

Diagnoser som innan inte förekommit är därmed en härskarteknik och manipulation för att offentligheten ska se honom som "offret".

Detta är snarare ännu fler orsaker till att överväga hur skyldig han sannolikt är, oavsett hans egna förvrängningar av skeenden.

/B]
Fortfarande bara bullshit du spyr ur dig och sjuka konspirationsteorier gentemot en man du tydligen har en vendetta emot. Rätt roligt faktiskt hur omoget det är.
Du har redan sagt varför du ens är i tråden och har ej någon trovärdighet alls. Du har 0 bevis för dina påståenden och 0 sunt förnuft.
Citera
2022-05-11, 12:15
Medlem
Lova33s avatar
För er som är verkligt intresserade av fallet kan jag rekommendera youtubekanalen Incredibly average. Där finns alla, för allmänheten, tillgängliga bevis på att Amber Heard är en riktigt rubbad psykopat som gjort allt för att krossa sitt offer Johnny Depp.

Länk (sms mellan JD och AH:s föräldrar): https://youtu.be/eWijmDzZeJU

Länk (röstinspelning mellan AH och JD)
https://youtu.be/Cg9SvQSMnoE

Länk (hela inspelningen på JD:s utbrott)
https://youtu.be/V7lg69VFSY8
Citera
2022-05-11, 13:48
Medlem
JD är definitivt den fulare fisken o denna soppa,han har störst makt och är gammal pundare. Förr kunde han leva på sitt utseende nu ser han för jävligt ut.

Har den sk bajskorven sänts på analys och bekräftats vara Ambers , om inte så är det ju bara påståenden det också.

Så oseriöst alltihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in