Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vem leder nu då mellan Johnny och Amber?

Jösses den här rättegången håller ju på ett helt jävla kvartal.

Du och många andra tycks helt strunta i att sätta sig in i fallet och konstaterar istället bara att det är något som pågår och att de inte vet vad de ska tro. Wtf?

Jag har nog aldrig tidigare sett ett rättsfall av den här typen där det varit så tydligt vem som är skurken, och de som inte vet vem jag syftar på får ta och skärpa sig.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-04-28 kl. 12:33.
Citera
2022-04-28, 12:45
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Du och många andra tycks helt strunta i att sätta sig in i fallet och konstaterar istället bara att det är något som pågår och att de inte vet vad de ska tro. Wtf?

Jag har nog aldrig tidigare sett ett rättsfall av den här typen där det varit så tydligt vem som är skurken, och de som inte vet vem jag syftar på får ta och skärpa sig.
Jamen det var ju inte vad jag frågade.. Det jag frågade hur det går i själva rättssalen. Lutar bevismaterialet och vittnen till Amber eller Johnnys fördel t.ex?

Såg det var någon video om att något vittne började prata om Elon Musk också.. Nu ska han in i leken också.

Vem fan orkar sitta och följa dessa rättegångar? De analyserar ju deras liv för fan.
Citera
2022-04-28, 12:54
Medlem
sb1231s avatar
Citat:
Vem leder nu då mellan Johnny och Amber?

Jösses den här rättegången håller ju på ett helt jävla kvartal.

De kmr hålla på i 6 veckor
Citera
2022-04-28, 13:56
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Rekommenderar att se Dag 2 där Depp berättar bakgrunden till varför han tar det upp i rätten. Law & crime har sänt rättegången i sin helhet på Youtube, alla dagar. Dagarna är i sin tur uppdelade i flera avsnitt. Finner ej Dag 2, del 1, men här är del 2 samma dag: https://www.youtube.com/watch?v=yJYewSkAg7Q

E. Dag 2, del 3 https://www.youtube.com/watch?v=MnrEaaAqqCU
Dag 2, del 4 https://www.youtube.com/watch?v=gFDw2a-Ydf0

Idag är det dag 10.

Fann del 1 nu där Depp beskriver bakgrunden, första utfrågningen, börja där https://www.youtube.com/watch?v=YIRXsgDZP1o
Tack!

Lite småtragiskt att höra honom prata. Han måste nästan leta efter vartenda ord han vill få ur sig. Inte en enda mening klarar han av att säga i ett svep. Väldigt underligt minspel också, smått förvirrad verkar han vara.
Citera
2022-04-28, 14:02
Medlem
Citat:
Jamen det var ju inte vad jag frågade.. Det jag frågade hur det går i själva rättssalen. Lutar bevismaterialet och vittnen till Amber eller Johnnys fördel t.ex?

Såg det var någon video om att något vittne började prata om Elon Musk också.. Nu ska han in i leken också.

Vem fan orkar sitta och följa dessa rättegångar? De analyserar ju deras liv för fan.

Min poäng är att det här är ett okomplicerat fall. Man behöver inte älta timme efter timme med det som händer i rättssalen.

PS: Amber var otrogen mot Johnny med Elon så jag gissar att det var kopplat till det.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-04-28 kl. 14:13.
Citera
2022-04-28, 14:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Min poäng är att det här är ett okomplicerat fall. Man behöver inte älta timme efter timme med det som händer i rättssalen.

PS: Amber var otrogen mot Johnny med Elon så jag gissar att det var kopplat till det.

Det var också så att hon var otrogen med Elon och det var dagen efter som hon hade blåmärken. De hon skyllde Deep orsakat fastän han bevisligen inte var hemma i bostaden natten hon knullade Elon.
Citera
2022-04-28, 17:10
Medlem
pillifjongs avatar
Cissi Wallin sade i 30 minuter att kvinnor aldrig ljuger för det har hon läst i någon FBI rapport som är helt omöjlig att hitta eller referera till för gemene man. Sanning med total modifikation?

Jag hoppas hon tittar på rättegången och lär sig något nu........ Eller snarare att vanligt folk tittar på rättegången och slutar följa dessa kvinnaböske med regnbågsfärgat hår på instagram som far med osanningar för att hämta klicks.

Heja Deppen....
Citera
2022-04-28, 17:12
Medlem
cerns avatar
Citat:

Ja exakt, handlar ju bara om ett stormigt förhållande där den ena har mera problem än den andre i grund och botten.

PS: Elon kanske köpte Twitter för att dölja konversationerna med Amber?
Citera
2022-04-28, 19:12
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Tack!

Lite småtragiskt att höra honom prata. Han måste nästan leta efter vartenda ord han vill få ur sig. Inte en enda mening klarar han av att säga i ett svep. Väldigt underligt minspel också, smått förvirrad verkar han vara.

Jag tycker snarare det är fängslande att lyssna på honom. Han tänker och svarar ärligt och begrundande. Sen är det självklart djupt förnedrande för en människa med sådan integritet att tvingas stå ut med denna fars.
Citera
2022-04-28, 19:20
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Jag tycker snarare det är fängslande att lyssna på honom. Han tänker och svarar ärligt och begrundande. Sen är det självklart djupt förnedrande för en människa med sådan integritet att tvingas stå ut med denna fars.
Visst är det fängslande, men samtidigt drygt att höra. Jag har aldrig hört någon tala så långsamt tidigare, så det blir automatiskt att jag sitter och stör mig på det.

Minspelet känns inte äkta i alla lägen, mycket upprepade ansiktsuttryck, så det är svårt att få grepp om vem han egentligen är. Blandar han skådespeleri med sitt äkta jag i rätten? Väldigt förvirrande som sagt.

Men det är bara de saker jag stör mig på och menar absolut inte att det betyder att jag finner honom mindre trovärdig.
Citera
2022-04-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
Psykologen sa att hon har borderline o någon annan personlighets störning. Vilket make sense, hoppas juryn säger att hon e skyldig o Johnny Depp vinner hela skiten nu.

Stackars hennes barn, som hon fick genom surrogat .
Citera
2022-04-28, 20:00
Medlem
cerns avatar
Breaking: Elon Musk tänker inte ställa upp på att bli hörd under rättegången. Oväntat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in