Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Ja, jag tror de hämtar sin sanning från tidningsartiklar rörande uppmärksammade våldsbrott i missbrukarmiljö och sedan tror att det är så livet ser ut för alla missbrukare.
Yep. Jag har mina erfarenheter, min brorsa tog överdos tillslut av fentanyl etc. Men man ser på de som brukar om de är chill eller inte, Johnny ger mig bara vibbar av att vara en chill missbrukare som aldrig går över en viss gräns. Men det är min personliga åsikt. Vet folk som fick damp eller spårade, men det handlade oftast om benzo, inte fucking kokain och weed. Alkohol kan ju göra en aggressiv, men aldrig jag skulle slå en tjej. Som mest slå sönder saker runt omkring mig men aldrig en person och jag har ändå hållt på med mma och diverse hela livet.
Tycker dock det är töntig av moderatorn i denna tråd att skylla på att vi är fan Boys etc. Bara det uttrycket visar hur okunnig och korkad denna person är. Det är så många kvinnor som hamnat i trubbel iförhållanden samt män, som står på Johnnys sida. Tror seriöst det handlar om 95% PRO Johnny sen 5% amber +massmedia. Tycker dessa personer ska säga annat än alkohol och droger, annarss ser de ut som jävla idioter i mina ögon. Jag har gjort minresesrch, sett så många experter av olika slag. Sett vittnesmålen flera gånger, sett folk utvärdera de också. Men då kommer nyttiga idioter som tror sig veta efter några artiklar från feministmedia, kan bara skratta åt dessa.