2022-03-18, 06:48
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Men hur såg hon ut på begravningsfotot???

Ett väl inövat ansiktsuttryck som ska få folk att tro att man är god och medkännande människa i sorg.
Citera
2022-03-18, 06:55
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Vore oerhört pinsamt för henne då hon skröt 2017 om sina nyfunna insikter och alla verktyg hon fått för ett hälsosammare liv. Nu skulle det bli andra bullar och aldrig skulle det bli som förr igen.

Tror det kan ha att göra med något så simpelt som att någon härinne skrev att de inte fattar hur My kan ha ”Sveriges mest otränade Fläskfia” på bild på sitt företags IG. Anna läser ju här. Sen hade hon ju samma fas i somras när My var på bootcamp i Spanien, hon gick på löpbandet ett tag och filmade sig själv svettig. My är 17 år yngre och snart den enda vän Anna har kvar. Inte så kul att vara 50+ och otränad i Mys bekantskapskrets av fitnessmänniskor…

Det var ju ett evigt tjat om hur smal hon blivit.
Pinsamt är bara förnamnet.

https://postimg.cc/gallery/jqHHGQL
Citera
2022-03-18, 18:26
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Populär och folkkär vettefan snarare medias och vi vanliga döingars ständiga driftkucku. Ingen vill jobba med henne och de gånger hon fått vara med i något program har det gått åt helvete.

Fast jag fattar vad du menar att ha hållit sig "i branchen" och vara "närvarande" år efter år endast med en "hitlåt" i bagaget för ca 35 år sedan. En vettig människa hade ju skaffat sig ett riktigt jobb istället.
Skulle nog säga dunderhit! Vad fan folk nynnar på den än idag. Generationer efter kan refrängen.
Citera
2022-03-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Skulle nog säga dunderhit! Vad fan folk nynnar på den än idag.

Du menar att "folk" låter dig ta del av deras nynnande?
Citera
2022-03-18, 18:53
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Du menar att "folk" låter dig ta del av deras nynnande?
Du menar på allvar du inte kan nynna refrängen?
Citera
2022-03-18, 19:48
Medlem
Citat:
Du menar på allvar du inte kan nynna refrängen?

Jag menar bara: hur vet du vad "folk" nynnar på?
Har du superhörsel typ Stålmannen?
Kan du, via hörseln, skanna av vilka ljud stora folksamlingar producerar?
Citera
2022-03-18, 19:52
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Jag menar bara: hur vet du vad "folk" nynnar på?
Har du superhörsel typ Stålmannen?
Kan du, via hörseln, skanna av vilka ljud stora folksamlingar producerar?
De få ggr jag åkt kollektivt hör man musiken genom deras headset. Man hör folk på bussar, tunnelbana torg osv.
Citera
2022-03-18, 19:54
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Med det lyckades hon ju mycket bra. Säga vad man vill om hennes artisteri, men som människa är hon ju otroligt populär och folkkär. Om hon ger sig in i politiken känns det inte alls osannolikt att hon inom några år har en ministerpost.

Absolut. Varför inte börja som idrottsminister? Anna är ju en riktig hurtbulle och dessutom en ryttare i världsklass! Jag misstänker att det inte slutar där, en så folkkär person med ett sånt djup och enorm visdom som hon uppvisar i sociala medier kommer ju snabbt att bli statsminister och föra vilket parti hon än behagar att välja till höjder som socialdemokraterna bara kunde drömma om under sin storhetstid!

Efter det är väl lämpligt att runda av med en tjänstgöring som FNs generalsekreterare och Nobels fredspris några gånger.
Citera
2022-03-18, 19:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Absolut. Varför inte börja som idrottsminister? Anna är ju en riktig hurtbulle och dessutom en ryttare i världsklass! Jag misstänker att det inte slutar där, en så folkkär person med ett sånt djup och enorm visdom som hon uppvisar i sociala medier kommer ju snabbt att bli statsminister och föra vilket parti hon än behagar att välja till höjder som socialdemokraterna bara kunde drömma om under sin storhetstid!

Efter det är väl lämpligt att runda av med en tjänstgöring som FNs generalsekreterare och Nobels fredspris några gånger.

Glöm inte att hon går 1,2 mil på under 60 minuter
Citera
2022-03-18, 19:58
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
De få ggr jag åkt kollektivt hör man musiken genom deras headset. Man hör folk på bussar, tunnelbana torg osv.

Och då är det mycket abc eller?
Citera
2022-03-18, 20:07
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Och då är det mycket abc eller?
Mest den, men även hört killsnack på flyget.

Annas låtar fungerar lite som Gessles, inget djup men de sätter sig omedvetet direkt.
Citera
2022-03-18, 20:34
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Mest den, men även hört killsnack på flyget.

Annas låtar fungerar lite som Gessles, inget djup men de sätter sig omedvetet direkt.
Finns den någon låt som i stort sett alla kan haka på så är det ABC, en episk hit låt.
Vem i Sverige kommer i närheten av det ?
Kan ni refrängen till någon av Carolas eller Tito Beltrans låtar?
Nä trodde inte det !
Nu får vi ju inte glömma att Gessle har skrivit låtar åt Anna, förvisso inget jag minns längre.
Anna är ju trots allt schlagerns moder.
Hon är kanske inte direkt världs stjärna, men större stjärna och intressant kändis i Sverige får man leta efter.
Tyvärr inget nytt skvaller i korridoren om Masked Singer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in