Vad lever hon av idag? Stimpengarna ger väl högst till en baginbox per år?
Anna har tur som har en man som försörjer henne så hon kan vara en lat hemmafru . Huset de bor i har Robertos pappa betalat och förra året fick de dessutom ett stort arv när pappan dog . Utan Roberto skulle Anna bo i en hyreslägenhet och få vända på varje krona för att överleva.
Tips! Bingo Rimér pratar om Anna idag i fördomspodden. Ca 23 min in berättar han om när Anna, uppenbart påverkad, skulle signera och ge honom sin bok. Ganska underhållande!
Anna har tur som har en man som försörjer henne så hon kan vara en lat hemmafru . Huset de bor i har Robertos pappa betalat och förra året fick de dessutom ett stort arv när pappan dog . Utan Roberto skulle Anna bo i en hyreslägenhet och få vända på varje krona för att överleva.
Ja hon hade kanske till och med fått vända sig till soc.
Har inte haft någon koll på priserna sen jag bodde i Torre men attan så de har dragit iväg. Inte något särskilt attraktivt läge men snyggt inredd till skillnad mot Toledanos.
Oj nu skall hon handskrivna ett viktigt brev. Vart skall det postas?
Spännande! Var snäll och håll koll...
Kan det vara till Skatteverket med anledning av fastighetstaxeringen? Kan det vara till PW för att få vara med i hennes nya show? Eller kan det vara hennes gamla granne kronprinsessan Viktoria?
Kan det vara till Skatteverket med anledning av fastighetstaxeringen? Kan det vara till PW för att få vara med i hennes nya show? Eller kan det vara hennes gamla granne kronprinsessan Viktoria?
Jag biter på naglarna av förväntan!
Absolut, jag sitter som på nålar. Men Anna har ju varit extra snäll i år så det är nog en lång lista till Tomten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!