2022-03-16, 15:22
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Mitt i blodflödet så är jag övertygad om att ryktena i branschen stämmer.

Anna är en av Masked Singer, men dock pratas det om två olika masker Karusellen och Nallen.

Men det är henne väl förtjänt att efter pandemin få tillfälle att arbeta och dra in lite egna fickpengar.

Nu hoppas jag att hon vinner detta så hon har råd att anlita hantverkare innan herrgården helt förfaller.
Säga vad man vill om henne men hon är en överlevnadskonstnär.

Onödigt vetande så heter det hartsfiol.

Det här hittade jag i tråden om "masked singer", där tror någon att Mats Wilander är astronauten.
Vidare står det att han avhållit sig från sociala medier sedan 26/1. När tog Anna en paus(e) från instagram?

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror också så. Många som gissar på sångare/sångerskor. Om man kikar på föregående års deltagare så var det bara 1 av 12 som var en renodlad sångare. Skulle tippa på att de gått efter samma måttstock även denna säsong.

Nu har det ju kommit en trailer där alla deltagarna sjunger och deras lyrics är "ledtrådar" om sig själva, astronauten sjunger "Slagit hårt" i videon och använder en boomerang som typ tennisrack i sin rörelse. Så troligen någon idrottare som varit nere i australien mycket med tanke på koala osv.

https://www.instagram.com/p/CbE4ai0uIr0/

Där är hela trailern där låten med ledtrådarna finns. Ska försöka luska lite i orden dom sjunger så får vi se.

Rösten stämmer inte på Astronauten, men med tanke på tennisrörelsen i videon och att det är en koala i astronautdräkt så skulle det kunna vara Mats Wilander, för han var första spelaren att vinna både på hårt underlag och gräs i australian open. Sedan så har han intervjuat en från NASA live uppe i rymden https://www.youtube.com/watch?v=iMhL9Pyjguw

Han har inte varit aktiv på sociala medier sedan 26 januari heller.
Citera
2022-03-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Inte Anna inte 😉
https://postimg.cc/gallery/L2McBbV

https://postimg.cc/gallery/1XJys6F
Men hur såg hon ut på begravningsfotot???
Citera
2022-03-16, 18:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har fullt upp med LIVET just nu.
Hade varit mycket intressant att veta vad hon menar med det.
Citera
2022-03-16, 19:45
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hade varit mycket intressant att veta vad hon menar med det.
Det är nog Antonios senaste bravader som hållit henne borta. Hon vill inte riskera att få frågor om sina kriminella barn igen. Hon försvann dagen innan han fick sin senaste dom, och fick en ny egen tråd här.
Citera
2022-03-16, 19:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är nog Antonios senaste bravader som hållit henne borta. Hon vill inte riskera att få frågor om sina kriminella barn igen. Hon försvann dagen innan han fick sin senaste dom, och fick en ny egen tråd här.
Ah bra poäng. Det kan mycket väl vara så att historien upprepar sig.
Citera
2022-03-16, 19:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nej, domen föll på en måndag och i helgen som följde hade Anna den där sång- och dansliven med Roberto. Jag skrev i ett inlägg att det var konstigt att dom var så uppåt och spralliga när sonen nyss dömts.
Citera
2022-03-16, 19:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Det här hittade jag i tråden om "masked singer", där tror någon att Mats Wilander är astronauten.
Vidare står det att han avhållit sig från sociala medier sedan 26/1. När tog Anna en paus(e) från instagram?

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror också så. Många som gissar på sångare/sångerskor. Om man kikar på föregående års deltagare så var det bara 1 av 12 som var en renodlad sångare. Skulle tippa på att de gått efter samma måttstock även denna säsong.

Nu har det ju kommit en trailer där alla deltagarna sjunger och deras lyrics är "ledtrådar" om sig själva, astronauten sjunger "Slagit hårt" i videon och använder en boomerang som typ tennisrack i sin rörelse. Så troligen någon idrottare som varit nere i australien mycket med tanke på koala osv.

https://www.instagram.com/p/CbE4ai0uIr0/

Där är hela trailern där låten med ledtrådarna finns. Ska försöka luska lite i orden dom sjunger så får vi se.

Rösten stämmer inte på Astronauten, men med tanke på tennisrörelsen i videon och att det är en koala i astronautdräkt så skulle det kunna vara Mats Wilander, för han var första spelaren att vinna både på hårt underlag och gräs i australian open. Sedan så har han intervjuat en från NASA live uppe i rymden https://www.youtube.com/watch?v=iMhL9Pyjguw

Han har inte varit aktiv på sociala medier sedan 26 januari heller.
Om man bara lyssnar, tycker jag att den där roboten (eller vad det är) med mustach låter mest som Anna; "Jag har en sida som ingen kan se".
Citera
2022-03-16, 23:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Inte Anna inte 😉
https://postimg.cc/gallery/L2McBbV

https://postimg.cc/gallery/1XJys6F

Hon är en sjuk människa. Om min sambo råkat ut för en olycka hade jag släppt allt och åkt till sjukhuset, inte lägga upp en bild på mig själv med darrande underläpp och skriva att jag var upptagen med det och det när jag fick beskedet. Sen ett "jag älskar dig" åk dit och säg det till honom.

Den enda Anna älskar och älskat är sig själv, möjligen sin mamma som lurade i henne att hon kunde bli en kändis
Citera
2022-03-17, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon är en sjuk människa. Om min sambo råkat ut för en olycka hade jag släppt allt och åkt till sjukhuset, inte lägga upp en bild på mig själv med darrande underläpp och skriva att jag var upptagen med det och det när jag fick beskedet. Sen ett "jag älskar dig" åk dit och säg det till honom.

Den enda Anna älskar och älskat är sig själv, möjligen sin mamma som lurade i henne att hon kunde bli en kändis

Med det lyckades hon ju mycket bra. Säga vad man vill om hennes artisteri, men som människa är hon ju otroligt populär och folkkär. Om hon ger sig in i politiken känns det inte alls osannolikt att hon inom några år har en ministerpost.
Citera
2022-03-17, 08:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Med det lyckades hon ju mycket bra. Säga vad man vill om hennes artisteri, men som människa är hon ju otroligt populär och folkkär. Om hon ger sig in i politiken känns det inte alls osannolikt att hon inom några år har en ministerpost.

Populär och folkkär vettefan snarare medias och vi vanliga döingars ständiga driftkucku. Ingen vill jobba med henne och de gånger hon fått vara med i något program har det gått åt helvete.

Fast jag fattar vad du menar att ha hållit sig "i branchen" och vara "närvarande" år efter år endast med en "hitlåt" i bagaget för ca 35 år sedan. En vettig människa hade ju skaffat sig ett riktigt jobb istället.
Citera
2022-03-17, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast är de vänner fortfarande? Har inte sett Anna på Mys Instagram på länge nu
Anna kommenterade 8 mars på ett inlägg som My svarade på iaf. Men inte syns hon mycket på Mys sida.
Citera
2022-03-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag är så besviken att Anna inte var på Oldsbergs begravning - jag satt och lyssnade igår på radion och till och med Patrik Sjöberg fick vara med på ett hörn. Jag känner att ett tal av Anna på Oldsbergs begravning är precis vad den urtrista föreställningen hade behövt.
Det är långt mellan Märsta och Mölnlycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in