Citat:
Mitt i blodflödet så är jag övertygad om att ryktena i branschen stämmer.
Anna är en av Masked Singer, men dock pratas det om två olika masker Karusellen och Nallen.
Men det är henne väl förtjänt att efter pandemin få tillfälle att arbeta och dra in lite egna fickpengar.
Nu hoppas jag att hon vinner detta så hon har råd att anlita hantverkare innan herrgården helt förfaller.
Säga vad man vill om henne men hon är en överlevnadskonstnär.
Onödigt vetande så heter det hartsfiol.
Anna är en av Masked Singer, men dock pratas det om två olika masker Karusellen och Nallen.
Men det är henne väl förtjänt att efter pandemin få tillfälle att arbeta och dra in lite egna fickpengar.
Nu hoppas jag att hon vinner detta så hon har råd att anlita hantverkare innan herrgården helt förfaller.
Säga vad man vill om henne men hon är en överlevnadskonstnär.
Onödigt vetande så heter det hartsfiol.
Det här hittade jag i tråden om "masked singer", där tror någon att Mats Wilander är astronauten.
Vidare står det att han avhållit sig från sociala medier sedan 26/1. När tog Anna en paus(e) från instagram?
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror också så. Många som gissar på sångare/sångerskor. Om man kikar på föregående års deltagare så var det bara 1 av 12 som var en renodlad sångare. Skulle tippa på att de gått efter samma måttstock även denna säsong.
Nu har det ju kommit en trailer där alla deltagarna sjunger och deras lyrics är "ledtrådar" om sig själva, astronauten sjunger "Slagit hårt" i videon och använder en boomerang som typ tennisrack i sin rörelse. Så troligen någon idrottare som varit nere i australien mycket med tanke på koala osv.
https://www.instagram.com/p/CbE4ai0uIr0/
Där är hela trailern där låten med ledtrådarna finns. Ska försöka luska lite i orden dom sjunger så får vi se.
Rösten stämmer inte på Astronauten, men med tanke på tennisrörelsen i videon och att det är en koala i astronautdräkt så skulle det kunna vara Mats Wilander, för han var första spelaren att vinna både på hårt underlag och gräs i australian open. Sedan så har han intervjuat en från NASA live uppe i rymden https://www.youtube.com/watch?v=iMhL9Pyjguw
Han har inte varit aktiv på sociala medier sedan 26 januari heller.