Citat:
Ursprungligen postat av
Bemp
Hehe. Har du lyckats få detta kanske inte så svårgenomskådade inlägg uppläst än?
Vet faktiskt inte. Jag har inte vågat lyssna sedan jag skrev inlägget, av rädsla att få höra sådant som urholkar den sexuella integriteten ytterligare. Jag tror det demoraliserar oss när (upphöjda) vuxna med så stor lyssnarskara pratar så ovärdigt om våra reproduktionsorgan.
Om de istället, som jag föreslog, pratade om forumets trevligare ämnen, såsom naturvetenskap, kvalitetslitteratur, odling, klassisk musik, friluftsliv mm, då skulle de återställa mycket av flashbacks (så efterlängtade) rättmätiga anseende, från det skamfilade rykte det har idag. På köpet skulle de också göra sig högst förtjänta av epitetet: Förebilder!
Det är en myt att det inte går att prata underhållande om de ämnen som nämns ovan. Det går att göra hur roligt som helst!
Om de nu måste prata om snusk och perversioner så kan de väl åtminstone undvika att referera till kuken och fittan? Vad är det för fel med oskyldiga ord som framstjärt och tissemann? Jag kan bara hoppas på att de åberopar lite av mina(våra?) önskemål i tråden för en gnutta mer anständighet.