2021-12-08, 00:11
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Mia är kul att lyssna på eftersom hon når sin högsta potential i sina prator. Märks att hon lägger ner mycket tid och tanke på podden, hon är nog närmast en perfektionist. Det är därför man känner att hon har "flow" när hon kör sina segment. Mer Mia åt folket!
Citera
2021-12-09, 16:41
Medlem
peder_asts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallhytta
Har ett minne av att man tackade forumet i ett av "sponsor"-segmenten i julkalendern. Någon mer som minns eller har jag drömt detta?

Norrländskan uppmanade väl i nåt avsnitt av kalendern folk att stänga av sin annonsblockerare när de gick in på FB för att läsa inläggen som QR-koden ledde till?
Citera
2021-12-10, 09:21
Medlem
TheKhurgans avatar
Hur kommer det gå för showen nu, när restriktionerna skärps?
Eller räcker vaccinpass tro?
Citera
2021-12-13, 11:24
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
Lyssnade på första avsnittet och Ina hade aldrig varit på Flashback, Emma registrerade sig i samband med podden och Mia har visserligen varit registrerad i flera år men aldrig skrivit något.
Känns ju lite som att dom lika gärna hade kunnat skapa Familjeliv Forever.

Grejen när de startade podden var väl att Mia och Ina hade snackat om att de tillbringade väldigt mycket tid på flashback. Därav idén till podden. Knyckare har jag för mig och också känslan att hon knappt hade varit inne på flashback
Citera
2021-12-13, 11:39
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Hur kommer det gå för showen nu, när restriktionerna skärps?
Eller räcker vaccinpass tro?

Ja varför skulle det krävas nåt mer just nu? Sen finns det väl några foliehattar som inte vaccinerat sig men svårt att tro det är en giltig orsak till att återköpa biljetter.

Möjligen om det skulle komma värre restriktioner i vinter men svårt att se att man ska komma med så mycket hårdare restriktioner till oss som redan är vaxade.
Citera
2021-12-13, 11:44
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Ja varför skulle det krävas nåt mer just nu? Sen finns det väl några foliehattar som inte vaccinerat sig men svårt att tro det är en giltig orsak till att återköpa biljetter.

Möjligen om det skulle komma värre restriktioner i vinter men svårt att se att man ska komma med så mycket hårdare restriktioner till oss som redan är vaxade.

Ja, jag tycker också det borde räcka.
Ska bli jäkligt kul att se vad de har kokat ihop
Citera
2021-12-13, 11:45
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Mia är kul att lyssna på eftersom hon når sin högsta potential i sina prator. Märks att hon lägger ner mycket tid och tanke på podden, hon är nog närmast en perfektionist. Det är därför man känner att hon har "flow" när hon kör sina segment. Mer Mia åt folket!

Klart mest genomtänkta pratorna. Dock får man lite känslan att hon läser ur manus lite väl mycket medans de andra tjejerna är duktigare på att improvisera. Tror det har mycket att göra med att Emma är komiker sedan länge och Ina är proffs på tjöta som den goa gubben hon är.
Citera
2021-12-15, 00:55
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag sa ju det; norr om Gävle.

Du kunde lika gärna ha sagt norr om Medelhavet.
Citera
2021-12-15, 06:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Du kunde lika gärna ha sagt norr om Medelhavet.

Verkligen inte. Märkligt påstående. Norr om Gävle, dvs Norrland är betydligt mer precist
Citera
2021-12-15, 06:57
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Verkligen inte. Märkligt påstående. Norr om Gävle, dvs Norrland är betydligt mer precist

Gävle ligger i Norrland.
Norr om Skutskär kanske vore mer lämpligt då?
Citera
2021-12-15, 07:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Gävle ligger i Norrland.
Norr om Skutskär kanske vore mer lämpligt då?

Vad håller du på med? Hur noga är det? ’Norr om Gävle’ är ju i så fall ännu mer precist än Norrland. Norr om medelhavet är ju bara idiotiskt.
Citera
2021-12-15, 07:09
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Vad håller du på med? Hur noga är det? ’Norr om Gävle’ är ju i så fall ännu mer precist än Norrland. Norr om medelhavet är ju bara idiotiskt.

Det stör mig att du hänger dig åt landsdelsnivå när Mia kommer från landskapet Lappland i Västerbottens län.

Säger du ofta "Götaland" när något händer utanför Malmö?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in