2021-06-05, 08:47
Medlem
snivlems avatar
efter att ha hört ca 15 avsnitt så börjar jag inse att den där ina är en kvinna ??

trodde det var en vanlig homogejj ..... eller är det så att hon bytt lag eller gått hos talpedag för att låta som en pöjk ??

vad jag förstår såhär långt menar iallafall alla tre att de inte själva hör till vänsterfacket, det låter hela tiden som att de anser sig själva vara above det ... vad fan skulle de annars va ??

börjar tröttna nu för samma tema uppenbarar sig hela tiden .... Allt bra är dåligt, allt som är dåligt tycker gänget är bra.

nån som vet hur dessa nihilister funkar i vardagen ?? mycket attarax och psykoterapisamtal ??
Citera
2021-06-05, 18:14
Medlem
Lyssnade nyss på KRYPTO!-avsnittet, episoden med frieriet påminde mig lite om den där danska radiojournalisten som blev påsatt i sändning. Märkligt kåt stämning.
Citera
2021-06-05, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Lyssnade nyss på KRYPTO!-avsnittet, episoden med frieriet påminde mig lite om den där danska radiojournalisten som blev påsatt i sändning. Märkligt kåt stämning.
Vilket lamt försök! Som att droppa en djupfryst kyckling i ljummet vatten.

Frieriet var bra! Punkt slut.
Om du blev "kåt" av det, så kanske du borde söka psykiatrisk hjälp. Podden har blivit såpass stor nu med hjälp av poddarnas vänner (ehmm) i olika media så att den kan ta ut svängarna lite utan att fallera.

Vad hände med Red Lion dock? Säg inte att de har kursat?
Citera
2021-06-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Frieriet var bra! Punkt slut.
Om du blev "kåt" av det, så kanske du borde söka psykiatrisk hjälp. Podden har blivit såpass stor nu med hjälp av poddarnas vänner (ehmm) i olika media så att den kan ta ut svängarna lite utan att fallera.
Frieriet var dåligt, att upplåta tid åt att någon bög från Patreon ska få ringa in och gulla inför sin framtida fru är slöseri med mina öron. Jag hoppas verkligen att det inte blir mer av sådant i framtiden, Patreons är till för att ge pengar utan motprestation så att vi resterande kan lyssna grattis.

Jag blir självklart inte kåt av sådana fjanterier.
Citera
2021-06-07, 16:12
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveombian
Har en teori på tal om något helt annat. Mia har ju under poddens levnad växt som poddare och har de senaste veckorna fått någon sjuk jävla energi.. kan det vara så att Ina haft så dåligt inflytande att Mia börjat ta tjack innan inspelningarna? Blir orolig. Tycker dem alla ska hålla sig till öl å groggar..
Hon födde ju barn för några veckor sedan. Hög på endorfin?
Citera
2021-06-08, 13:28
Medlem
IAmLikeYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Snarare så att hon ju slipper vara gravid och säkert är tillbaka i ett normalläge igen. Det är inte så jobbigt att ha en bebis om man är två mammor.
Citera
2021-06-08, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IAmLikeYou
Snarare så att hon ju slipper vara gravid och säkert är tillbaka i ett normalläge igen. Det är inte så jobbigt att ha en bebis om man är två mammor.
Vadå ska de ha halva var eller?? Idiot

Uselt avsnitt idag! Dessutom var det värdelös eq (för höga mids), eller så har de bytt mickar.

Börjar känna mig osårbar! 😁
Citera
2021-06-08, 14:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du som har insiderinfo, vet du om hon inseminerats i gluggen av en främmande dansk karls mjölke, eller lät hon en lycklig bögkompis sätta på? i ett mörkerrum.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-08 kl. 14:59.
Citera
2021-06-08, 15:37
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Du som har insiderinfo, vet du om hon inseminerats i gluggen av en främmande dansk karls mjölke, eller lät hon en lycklig bögkompis sätta på? i ett mörkerrum.
Insiderinfo? Nä, det har jag inte. Dom sa ju i podden för 2-3 veckor sedan att hon nyss fött.
Citera
2021-06-08, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Haha "insider" info inifrån Mia är det nog inte många som har! Troligen mest plast och sånt. Återvunnen PETT-flaska kanske! Välkommen té gôteborj.

Varför säger du mjölke? Är du torsk?
Citera
2021-06-08, 19:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Insiderinfo? Nä, det har jag inte. Dom sa ju i podden för 2-3 veckor sedan att hon nyss fött.
Kan hon inte bjussa på sig själv i kommande avsnitt, vi är många som vill veta mera....vem som varit & farit i henne
Citera
2021-06-08, 21:18
Medlem
Pratan om Danmark var rolig. Jag hade inte hört klippet från radioinslaget tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in