Citat:
Ursprungligen postat av
Andrealene
Jag tycker det är så fruktansvärt att en mamma till tre unga människor beter sig så här.
Tänker hon inte på sina barn?
Det är ju naturligtvis skämmigt för karln också ( tänker på hur min man skulle reagera om jag la ut självmordshot på Instagram) men nu är ju hennes man någon som antagligen bär vuxenbjöjor.
Men hursomhelst, vedervärdigt att göra så mot barnen
Anna har ju alltid haft huvudrollen i familjen.
Först under uppväxten, då Anna var den stora stjärnan enligt morsan och ALLT kretsade runt Anna, sedan i hennes vuxenliv där ALLT återigen kretsar runt Anna, under alla åren barnen växt upp har det till stora delar bara handlat om morsans välmående.
Offentligt har Anna detaljerat gått in på alla kroppsliga fysiska och estetiska besvär hon har haft ångest för.
Men däremot har Anna bara nämnt en mild bris av hennes mentala status.
Betänk då hur det är för hennes barn, som fått gilla läget.
De har lyssnat på morsan, farsan och mormor i hela livet, där de har fått acceptera att morsan är som hon är och att de fått sköta sig själva så gott som går när morsan återigen sviktat.
Barn behöver integritet, speciellt om det händer jobbiga grejer i familjen, så har det ju inte varit för Annas barn som har haft inte bara Anna utan övriga vuxna i familjen som pratat om Annas tillstånd i tidningarna.
Nu är barnen vuxna, de värderingar de har med sig, de copingstrategier de har sett hemifrån har ju gnuggats in rejält.Tragiskt.