2023-02-17, 22:20
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Hon var bjuden på galej ikväll men efter två dagars jobb med mycket människor passar en hemmakväll i soffan bättre.

Missar hon någon stor gala, kändisfest eller något med andra ord? Synd hon jobbat och behöver missa sånt 😞
Vet inte vilka galor som gick av stapeln ikväll. Trist att hon behövde tacka nej till vad som antagligen var ett super-vip-event.
Men det gäller ju att göra det som känns rätt för en själv!
Starkt av henne att iaf orka lägga upp ännu en ofiltrerad bild
https://postimg.cc/ppDD169Z
Citera
2023-02-17, 22:25
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vet inte vilka galor som gick av stapeln ikväll. Trist att hon behövde tacka nej till vad som antagligen var ett super-vip-event.

Man vet att man har ett problem när man även efter alla filter som finns fortfarande ser ut som en överkörd grävling med löständer.
Citera
2023-02-17, 22:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ofiltrerad? Ja, under ögonen sket det sig med filtret.
"Känns mer rätt för mig och maken..."
Sen när har han tillstånd att tycka nåt själv? Anna bestämmer vad som känns bäst även för maken. Var väl middag på stamkrogen hon (pizzabagaren) valde bort.
Senast redigerad av TPL 2023-02-17 kl. 22:31. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-02-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Man vet att man har ett problem när man även efter alla filter som finns fortfarande ser ut som en överkörd grävling med löständer.
Tack till er alla igår och så en emoji på en apa………..?
Citera
2023-02-17, 23:36
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ofiltrerad? Ja, under ögonen sket det sig med filtret.
"Känns mer rätt för mig och maken..."
Sen när har han tillstånd att tycka nåt själv? Anna bestämmer vad som känns bäst även för maken. Var väl middag på stamkrogen hon (pizzabagaren) valde bort.
Roberto hela veckan: Yes! På fredag ska vi gå ut och äntligen komma hemifrån en stund!
Anna på fredag: Nä, nu har jag ju faktiskt jobbat jättehårt i två halvdagar. Vad skönt det vore att bara ligga hemma i TV-soffan.
Roberto: Ok
Citera
2023-02-17, 23:41
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Roberto hela veckan: Yes! På fredag ska vi gå ut och äntligen komma hemifrån en stund!
Anna på fredag: Nä, nu har jag ju faktiskt jobbat jättehårt i två halvdagar. Vad skönt det vore att bara ligga hemma i TV-soffan.
Roberto: Ok

Uppenbarligen existerar de bara som ett vi.
Citera
2023-02-17, 23:47
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Tack till er alla igår och så en emoji på en apa………..?
Jag har aldrig förstått mig på dom där ap-emojierna. Men Anna är ju så ungdomlig, så jag antar att hon har koll?
Citera
2023-02-18, 00:15
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Jag har aldrig förstått mig på dom där ap-emojierna. Men Anna är ju så ungdomlig, så jag antar att hon har koll?

Hon e´cool me´kidsen!
Citera
2023-02-18, 00:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hon var bjuden på galej ikväll men efter två dagars jobb med mycket människor passar en hemmakväll i soffan bättre.

Missar hon någon stor gala, kändisfest eller något med andra ord? Synd hon jobbat och behöver missa sånt 😞

Det här med nätverkande på olika event är inget hon har lärt sig att förstå.
Å andra sidan ses hon väl som gossen Ruda i många läger men som sagt så krävs en hel del nätverkande på olika event om man ska ses som seriös i branschen.
Är man på hennes nivå måste man offra en hel massa timmar på nätverkande på olika event och "galejer".
Carola däremot har möjlighet tacka nej till olika event eftersom hon ligger på en högre nivå än husfrun i Suckunge herrgård.
Citera
2023-02-18, 15:52
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det här med nätverkande på olika event är inget hon har lärt sig att förstå.
Å andra sidan ses hon väl som gossen Ruda i många läger men som sagt så krävs en hel del nätverkande på olika event om man ska ses som seriös i branschen.
Är man på hennes nivå måste man offra en hel massa timmar på nätverkande på olika event och "galejer".
Carola däremot har möjlighet tacka nej till olika event eftersom hon ligger på en högre nivå än husfrun i Suckunge herrgård.
Nånstans djupt inom sig tror jag även Anna inser att hennes karriär som sångerska/artist är över.
Då är det nog inte lika lätt att orka pressa sig till att synas överallt. Vem vet, hon kanske t o m känner av kylan som uppstår när hon kliver in i en grupp som pratar och har trevligt?
Hennes plan är nog att ligga på sofflocket och fundera ut hur hon ska göra comeback. Förr eller senare kommer hon på idén som ingen annan tänkt på förut, och hon hamnar åter i allas fokus.
Annars då?
Morgon-TV, Bingolotto, Malou, Idol, Mello, På spåret, Vem vill bli miljonär... det finns ju så många program där Anna skulle passa bättre än dom som gör det nu
Citera
2023-02-18, 18:52
Medlem
Citat:

De flesta jobbar 5 dagar i veckan. Book 5 dagar per år.
Citera
2023-02-18, 20:00
Medlem
Chles avatar
https://www.instagram.com/reel/CozWe...d=YmMyMTA2M2Y=

Moder Teresa har talat 🙏🏼
Senast redigerad av Chle 2023-02-18 kl. 20:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in