Citat:
Jag tror ju aldrig Anna kan överträffa sig själv, men det här var bland de mest bisarra och sjuka jag har läst. Jag ska försöka transkribera och ge ett referat. Anna har gått igång på tre A4-sidor som rätt enkelt kan kokas ner till några rader. https://ibb.co/2vMXC5c
https://ibb.co/jRqrLLm
https://ibb.co/YjVBySf
Nu jäklar är det svar på tal!
Som vanligt kan Anna inte stå och ta ansvar för något utan allt är alla andras fel och hon blir utsatt för massa skit, som hon blivit under hela hennes yrkesliv.
https://ibb.co/jRqrLLm
https://ibb.co/YjVBySf
Nu jäklar är det svar på tal!
Som vanligt kan Anna inte stå och ta ansvar för något utan allt är alla andras fel och hon blir utsatt för massa skit, som hon blivit under hela hennes yrkesliv.
"Jag har tänkt och känt så vansinnigt många gånger att jag verkligen inte orkar EN endaste gång till. Fast lika snabbt och på något vis har jag ändå bestämt mig för att livet ändå måste rulla på hur det än är och"
Hon inleder med att berätta att hon funderar på att ta sitt liv i princip varje morgon. Men så bestämmer hon sig för att göra det en annan dag. Här får man hoppas att någon anhörig ringer psyket så hon får vila upp sig ett tag och äta lite mediciner.
"Har jag rapporteringsskyldigheter 24/7 i precis allt jag gör? "
Nej, det har du ju inte. Det är ju det som är grejen. Varför rapporterar du allt du gör 24/7? Ingen vill veta var du köpt din tröja och ingen vill heller veta vilken brödrost du köpt. Ingen annan rapporterar om sådana saker så det är ju därför det blir ofrivillig komik. En fantastisk humor som antagligen ger dig mängder av följare som skrattar så de gråter. Du är lite som den där körtjejen bakom Elvis som börjar yla i en helt egen bubbla så Elvis till slut skrattar så han måste avbryta.
"Får jag egentligen inte vara precis som alla andra som "(yada yada)... här försöker hon förklara att det är helt ok att stjäla andras artiklar och publicera som sina egna. Men det kanske är på gymnasiet man får lära sig att det är fel och stöld. Jag undrar hur Anna skulle reagera om jag gjorde en låt som hette BCD, jag kopierar dina tankar? Ah, just det. Det var ju inte hon som skrev den...
"Självklart INTE!!!!"
Hon avslutar alltså stycket med att erkänna att hon inte får kopiera andras texter. Fast hon menade såklart tvärtom.
"VAD VILL NI? Ska jag göra mitt Instagram privat? Ska jag sluta med stories? Ska jag sluta att vara LIVE?"
Ja, ja, ja. Det har gått för långt. Du behöver hjälp.
"Allvarligt!?" Får jag inte laga mat som alla andra? Får inte jag kopiera/inspireras/plocka russinen ur kakan som alla andra?"
Lilla fina Anna. Det är helt ok att laga kyckling dränkta i fett och grädde. Det är bara det att när du hittar på att någon hört av sig om receptet, så låtsas du som det är ditt recept och lägger ut ett som du har snott från någon annan. Det är ingen annan som gör så. För att döpa receptet efter sig själv krävs det liksom mer än att addera lite chili flakes för den påstådda hetta du tror att du har. Tro det eller ej, men det finns faktiskt någon kock som var först med att tillaga mat på ett visst sätt. Du kan naturligtvis publicera andras recept, men ange för i helvete källan då. Det gör alla andra.
Men du tänker såklart nu på att du inte får sno en halv artikel från Aftonbladet och publicera den som om det vore dina tankar? Nej Anna. Gör man så på universitetet blir man avstängd och utkastad. Man får läsa, förstå, tänka efter och formulera sin egen tolkning av någons text. Men man kan inte sno hela meningar. Det vet ju till och med barn om. Vilket gör dig till en driftkucku (googla gärna).
Hur jag än gör så är det fel och några av er har absolut för mycket fritid för att det ska vara hälsosamt allvarligt!!!!!
Det är liksom det som är grejen. Hur fan lyckas man göra fel av allt man tar sig för? Du kanske har hört talas om idiomet "Den som gapar över mycket tappar oftast hela stycket"? Ditt liv är en orgie i oärlighet, dekadens och kitsch. Du flashar omkring på resor i stulna resväskor från Versace (eller vad det var). Du låtas ha vänner, men kan inte behålla dina vänner. Eller så är de människor du vill ha som vänner inga bra människor. Men det är ju DU som gör fel som kastar in människor i vad du tror är en värmande kram men som vi utifrån tydligt ser att de uppfattar som ett fängelse. Du behöver verkligen lära dig att förhålla dig till andra. Du saknar gränser som "alla andra" har. Det kallass för gränslöshet. Vilket på engelska betyder Borderline. Det är ett tillstånd du kan få hjälp med.
Sedan kommer en lång harang som upprepar att man är störd om man kollar på hennes Insta fast man tycker hon är en galning.
"Jag hade inte levt idag om jag inte hade haft Roberto och mina barn - Förstår ni den meningen?"
Att använda självmord som ett hot är bland det sjukaste man kan göra. Det är ett aggressivt hot mot hennes fiender. Det vill säga oss. Tusentals följare som skrattas och förfasas åt henne, inte med henne. Hon har hotat om självmord så många gånger att ingen bryr sig längre. Och ärligt talat... jag skulle definitivt inte ta åt mig. Det finns alldeles för många i den här tråden som fokuserar på att hon är fet och har fula tänder och patetiska frisyrer från 80-talet. Det är att mobba någon. Själv skulle jag nog hellre ta livet av mig än att leva med sockerbitar som framtänder, men smaken är ju olika. Anna, du får gärna bleka dina tänder till döds, men alla andra gör inte det. Du sticker ut... och inte på ett bra sätt. Men om du mår bra av det så kör. Men ingen vill veta var du köpt dina tänder, ok? Och hota aldrig mer med att ta livet av dig. För om du menar allvar någon dag så är det ingen som kommer att rädda dig.
Sedan kommer en lång patetisk harang om att hon egentligen borde ha tagit livet av sig för att det är så synd om henne och att människor i alla år ljugit om henne.
"Jag har aldrig bett om det sk Kändisskapet, men jag har försökt acceptera det och göra mitt bästa genom allt i snart 37 år som offentlig. Och det har jag inte bara gjort för mig själv, utan även för alla runt omkring mig. "
Snälla, du har tigg dig till varenda sekund av "kändisskap". Som du själv skrev, du har inte haft en hit på 36 år och det är uppenbart för alla att du klamrar dig fast via tramsprogram till vilket pris som helst. Du gjorde verkligen ditt bästa för alla runtomkring dig när du lekte Fångarna på fortet i Hallenius. Ett ögonblick av självrespekt? Men var det verkligen sant att du erbjöd GES att du ville vara förband till dem? Det kanske bara är ett rykte, men det är så snacket går.
"Jag är bara en person som älskar att stå på en scen och sjunga, spela teater och bjuda på mig själv... men detta... "
Vi kan väl bara konstatera att du inte ens var mycket till artist för 37 år sedan? Du sjöng en trudelutt som blev en sommarhit. Sedan blev det inget mer. Din vulgära outfit och märkliga karriär gjorde dig och ABC många år senare till ett så kallat gay anthem. Alltså en hit på homo-klubbar. Perfekt för lite knubbigare drag-artister att imitera. Och ska vi vara ärliga så blev det inte så mycket mer efter det. Tvärtom mot vad du skriver faktiskt, så har du ju ställt in alla förfrågningar. Det tyder ju inte på att du direkt älskar att stå på scener längre. Nej, då sitter du hellre hos Malou och pratar om magoperationer. I egenskap av ... före detta kändis.
"Kommer jag att ändra på mig? NEJ absolut inte för jag är ingen elak person. "
Livet är inte rättvist. Lär dig det. Du är en elak människa som gjort andra människor illa, men det förstår du nog inte själv. Om man köper en matta och inte betalar för den, ja då är man elak. Att de skulle gått med på att betala den via annonser på ditt instagram är det bara du själv som tror på. Att skälla ut barn är elakt. Det händer faktiskt skit i alla människors liv. Det finns många som skäms över saker som deras barn har gjort. Men det får faktiskt att erkänna det. Då mår man bättre. I den här tråden är vi många som önskar att din man och dina barn fick ett eget liv. Det beror på att du har framställt ditt och deras liv på ett så märkligt sätt att vi faktiskt tror det vore bäst för dem. Och ja, det finns en hel del störda personer på Flashback, men de flesta är faktiskt vanliga sunda människor. Precis som du önskar du vore. Men då måste du förändra ditt liv. Skaffa dig ett vanligt jobb på Konsum för i helvete. Det är ingen jävel som kommer känna igen dig ändå, för du kan inte ta med dig filtret i verkligheten.
Sedan avslutar hon med att lämpa över ansvaret för hennes liv på Roberta och barnen. Tackar för att de håller henne vid liv. Snyggt jobbat.
Senast redigerad av Coolvid19 2022-01-09 kl. 19:12.
Senast redigerad av Coolvid19 2022-01-09 kl. 19:12.