2021-12-28, 22:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Tack!
Roligt att hon sitter och skryter om sin rosa smeg-brödrost och smeg-vattenkokare. Hon har ju tidigare visat upp sin kära rosa vattenkokare och sin rosa brödrost i minst en live och sagt att de är från Lidl. 😂😂😂
Fast de nya från Smeg fick hon av My. My hade nåt samarbete och hade en rabattkod. I samma veva dök guldgärgade Smegprodukter upp hos My, och dessa knallrosa hos Anna, så inget hon betalat själv.

EDIT: såg början av liven just nu där hon berättar om att hon gått över till VITA Smeg-varor. Vilket sammanträffande att Mys gamla är just vita. Hon skrev i sin blogg att hon packat undan alla sina vita Smeg-varor. Nu vet vi var de hamnat 😆

Undrar om Jojobert var där och "köpte" dem som julklapp till Anna. My skrev att de var som nya och att hon hade kartongerna kvar.

EDIT2: fortsätter kolla på liven, och givetvis har Anna "tackat nej" till FLERA STOORA nyårskalas 🤣
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-12-28 kl. 22:44.
Citera
2021-12-28, 22:49
Medlem
[quote=Flor-Ida|78488170]Fast de nya från Smeg fick hon av My. My hade nåt samarbete och hade en rabattkod. I samma veva dök guldgärgade Smegprodukter upp hos My, och dessa knallrosa hos Anna, så inget hon betalat själv.

EDIT: såg början av liven just nu där hon berättar om att hon gått över till VITA Smeg-varor. Vilket sammanträffande att Mys gamla är just vita. Hon skrev i sin blogg att hon packat undan alla sina vita Smeg-varor. Nu vet vi var de hamnat

Har haft dålig koll i julhelgen märker jag 😲 Tur att hon måste nämna en massa gånger att det är SMEG 😂
Senast redigerad av Puckelipuck 2021-12-28 kl. 22:53. Anledning: Felsänt
Citera
2021-12-29, 01:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fast de nya från Smeg fick hon av My. My hade nåt samarbete och hade en rabattkod. I samma veva dök guldgärgade Smegprodukter upp hos My, och dessa knallrosa hos Anna, så inget hon betalat själv.

EDIT: såg början av liven just nu där hon berättar om att hon gått över till VITA Smeg-varor. Vilket sammanträffande att Mys gamla är just vita. Hon skrev i sin blogg att hon packat undan alla sina vita Smeg-varor. Nu vet vi var de hamnat 😆

Undrar om Jojobert var där och "köpte" dem som julklapp till Anna. My skrev att de var som nya och att hon hade kartongerna kvar.

EDIT2: fortsätter kolla på liven, och givetvis har Anna "tackat nej" till FLERA STOORA nyårskalas 🤣

Anna nämner inte My vid namn men hoppas fira nyår med My annars blir det i slutänden bara Robetto och Anna, för barnen kanske äntligen kan stå på egna ben nu.
Vilket uppenbarligen får Anna att deppa ihop..

"Nya traditioner, jag kan fixa det själv" angående julpyntandet. Låter inte överlycklig.
Inte undra på att det är synd om Anna..
Hon får vara alldeles ensam ute på vischan, bortglömd.
Okej, då hon har Robetto.. Men han räknas inte.

För Anna är det vikt igt med märkesprylar, fastän hon inte alltid har råd med det.
Det har två av barnen löst tidigare på eget sätt...

Anna har sagt till sonen att det är fult att skryta, det blir uppenbart att sonens ärlighet om farfars hyresbostäder blev för mycket för Anna.
Anna sitter och skryter om hur mycket deras kyl /frys kostat samt att den har inbyggd wifi.
Tantbeundrarna vill ha likadan och tror att det är en inbyggd padda i kylen.
De lär inte ha råd, då de inte har en svärfar som betalar.
Motsägelsefulla Anna är på G igen..
Citera
2021-12-29, 01:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den där har lossnat flera gånger tidigare. Nu väntar jag på att resten ska falla. Åh, vad roligt det ska bli. Hon glömde jourhavande tandläkare på listan över viktiga telefonnummer. 😁
Skål Anna!!! 🥂

Hoppas hon har bunkrat mycket tonfisk och bajs nu då till tandläkarräkningarna!

Citat:
Ursprungligen postat av cece123

För Anna är det vikt igt med märkesprylar, fastän hon inte alltid har råd med det.

Haha. Anförskaffningsturne utan likvida medel är dom bra på Bookletterna. Ligger i zigenargenerna från morfars håll.
Senast redigerad av PeterForsman 2021-12-29 kl. 01:42.
Citera
2021-12-29, 01:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna nämner inte My vid namn men hoppas fira nyår med My annars blir det i slutänden bara Robetto och Anna, för barnen kanske äntligen kan stå på egna ben nu.
Vilket uppenbarligen får Anna att deppa ihop..

"Nya traditioner, jag kan fixa det själv" angående julpyntandet. Låter inte överlycklig.
Inte undra på att det är synd om Anna..
Hon får vara alldeles ensam ute på vischan, bortglömd.
Okej, då hon har Robetto.. Men han räknas inte.

Anna har sagt till sonen att det är fult att skryta, det blir uppenbart att sonens ärlighet om farfars hyresbostäder blev för mycket för Anna.
Anna sitter och skryter om hur mycket deras kyl /frys kostat samt att den har inbyggd wifi.
Tantbeundrarna vill ha likadan och tror att det är en inbyggd padda i kylen.
De lär inte ha råd, då de inte har en svärfar som betalar.
Motsägelsefulla Anna är på G igen..
Värst var ändå uttalandet:
Det är faktiskt stort av mig att inte önska mitt lidande till någon annan, trots att jag själv fått lida så mycket. Det säger en hel del om mig.

Mer eller mindre ordagrant vad hon sa. Man baxnar.
Citera
2021-12-29, 02:14
Medlem
Citat:
Det är faktiskt stort av mig att inte önska mitt lidande till någon annan, trots att jag själv fått lida så mycket. Det säger en hel del om mig.

Om hon någon gång skulle antyda lite vilket slags lidande det rör sig om så skulle det ge lite mer trovärdighet kanske.
Men det är lätt att säga att man har det värre än alla andra när man slipper jämföra.

Det som säger en hel del om henne är hur narcissistisk hon är.
Citera
2021-12-29, 02:33
Medlem
Hon ljuger om den rosa kitchen aid som hon köpt ny motor till och ska sälja. Lite senare säger hon att det är en smeg.
Jag tror inte det är varken eller.
Citera
2021-12-29, 05:09
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
När Anna skriver på spanska mår hon bra. När hon skriver på svengelska mår hon dåligt.

Däremellan mår hon bara i sitt universum.
Citera
2021-12-29, 08:34
Hon fattar ju verkligen inte hur en livesändning fungerar.
Hon tycks tro att när hon skrollar så ser vi det. Hon svarar "ja det tycker jag också"....till vem/vad?
Och sen kommentaren "jag har fått så mycket att jag inte kommer ihåg".
Nog fan kommer man ihåg vad man fått i julklapp? Jag fick sjukt många i år och kommer ihåg in till minsta hemmagjorda armband *från barnen*
Citera
2021-12-29, 11:54
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Hon ljuger om den rosa kitchen aid som hon köpt ny motor till och ska sälja. Lite senare säger hon att det är en smeg.
Jag tror inte det är varken eller.
Byta motor på en begagnad köksmaskin… det är ju en förlustaffär redan innan hon tänkt tanken…
Citera
2021-12-29, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Byta motor på en begagnad köksmaskin… det är ju en förlustaffär redan innan hon tänkt tanken…
4000 ska hon sälja den för, den är som ny, inga repor alls..
Hon bryr sig inte om märken, men nu ska det rosa bort, som hon hyllat så, från lidl. Så mycket att hon köpte extra maskiner för att ha ifall den som stod framme skulle gå sönder🙄
Nu ska det bli vitt.
Någon undrade över vilket märke det var på kylen med inbyggd padda, då blir hon lite irriterad, för hon bryr sig inte om märken. LG eller [sam-sung] mycket konstigt uttal😆
Den kostade 27-28999:- när de köpte den, men det hon älskar mest är att det är platsbyggda skåp runt den.
Vad händer den dag skiten pajjar och måste ersättas? Är det ett normalt mått på kylen? Fast annars knackar väl snickedick sonen till någonting najs?
Citera
2021-12-29, 13:27
Medlem
Citat:

Underbar demonstration av narcissistens tankevärld. För de flesta är det fullt normalt att inte vilja önska sitt lidande på någon annan, för narcissisten är det värt ett litet meritmärke att kunna vara nobel nog att säga att man inte vill det. Anna är naturligtvis den första att vilja önska skit på andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in