2022-01-31, 18:38
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Antalet faktafel är....
Ordet fakta och TV 4 är sällan kompatibla. Och du är i en skvallertråd om Anna Book. Försök lev med ett leende.
Citera
2022-01-31, 18:45
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Antalet faktafel är....
Antagligen det mesta.
Citera
2022-01-31, 19:01
Medlem
Frammes avatar
Jag begriper fortfarande inte att jag som är 66 år ser minst 10 år yngre ut än donnan. Jag är naturlig utan en massa skit överallt. Aha, det är svaret. När ska familjen flytta till Östermalm? När ska lillknarkarn in på behandling? När blir Fetlisan utsparkad av killen? När kommer lillan hem igen från Västerås? När drar halmpyntet ifrån allt? När kommer donnan hamna på psyket? När säger grannarna ifrån? Det här är ju bara en bråkdel av frågor som vi Bookomaner dras med. Ska jag fortsätta med svärfar och diverse påhitt i Spanien, korvfingrar och skitiga naglar, grillning i solarium o s v. Nä, nu räcker det för den här gången. Ni andra är bättre på det här.
Citera
2022-01-31, 19:47
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag begriper fortfarande inte att jag som är 66 år ser minst 10 år yngre ut än donnan. Jag är naturlig utan en massa skit överallt. Aha, det är svaret. När ska familjen flytta till Östermalm? När ska lillknarkarn in på behandling? När blir Fetlisan utsparkad av killen? När kommer lillan hem igen från Västerås? När drar halmpyntet ifrån allt? När kommer donnan hamna på psyket? När säger grannarna ifrån? Det här är ju bara en bråkdel av frågor som vi Bookomaner dras med. Ska jag fortsätta med svärfar och diverse påhitt i Spanien, korvfingrar och skitiga naglar, grillning i solarium o s v. Nä, nu räcker det för den här gången. Ni andra är bättre på det här.
Alla dessa smarriga cliffhangers! Jag som trodde jag skulle kunna ta mig ur det här träsket så småningom
Citera
2022-01-31, 20:25
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Du tillförde en sak. Du är snyggare än Anna. Byt tråd är mitt råd.

Men tillbaka till mitt tiktok igen. Kvinnan är viral där.

Kan du vara så vänlig och länka ?
Citera
2022-01-31, 20:26
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kan du vara så vänlig och länka ?

Tyvärr kan jag bara länka till tiktok. En ny värld öppnade sig. Sök på Anna Book
Citera
2022-01-31, 20:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Tyvärr kan jag bara länka till tiktok. En ny värld öppnade sig. Sök på Anna Book
Det är bara att söka på tiktok anna book.
Citera
2022-01-31, 21:03
Medlem
osnutens avatar
Man verkar kunna se videos, men inte kommentarer.

https://www.tiktok.com/tag/annabook?lang=en

Ingen aning om det finns bättre startsidor. Har bara kollat i några minuter utan konto.
Citera
2022-01-31, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Man verkar kunna se videos, men inte kommentarer.

https://www.tiktok.com/tag/annabook?lang=en

Ingen aning om det finns bättre startsidor. Har bara kollat i några minuter utan konto.

Tack för ett gott skratt. Det där var det roligaste jag sett på länge! Jag skrattade så tårarna rann...
Citera
2022-01-31, 22:29
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Anna med fallskärm på tiktok, ni behöver aldrig mer vara deppiga. Tydligen någon video från 2008.

Jag är inte lättimpad
Citera
2022-01-31, 22:54
Medlem
Citat:
Anna med fallskärm på tiktok, ni behöver aldrig mer vara deppiga. Tydligen någon video från 2008.

Jag är inte lättimpad
Visst är det hon som tar av sig hjälmen men inte fasen är det hon i själva hoppet inte, nejnej. Så äventyrlig (och modig) är hon absolut inte. Snyggt ihopklippt bara.
Citera
2022-01-31, 23:02
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Visst är det hon som tar av sig hjälmen men inte fasen är det hon i själva hoppet inte, nejnej. Så äventyrlig (och modig) är hon absolut inte. Snyggt ihopklippt bara.

Precis så är det.

Anna Book har inte licens för att hoppa fallskärm, hon skulle inte ens klara läkarundersökningen för att få börja utbildningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in