Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-07, 18:43
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Angående festen så var det några fulla amerikanska ”dårar” som hade fått kontakt med A. De ville sälja in något koncept. Allt gick helt överstyr då de hade jet-lag. Anna grät hysteriskt efteråt men höll god min och beställde hämtmat mitt i natten.

Ett felbeslut helt enkelt 🎉 Pyntet och sonen drog i kaoset. Nu vet A vem jag är
Var detta under live?
Citera
2021-09-07, 19:06
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Var detta under live?

Nej, men det går att se lite om inblandade på stories
Citera
2021-09-07, 19:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Men fy fan sorglig historia! Cred till Anna som kommer från sån trasig familj och sen själv nu firar 24 år med samma karl.

Att jämföra henne med PW är ju inte riktigt heller samma sak, tycker man kan ge Anna lite Cred där oxå om man tänker att hon faktiskt tagit sig från 0 till 90 under boomen med abc. PW var på god väg redan vid födsel pga sina föräldrars kändisskap.

Nja, till skillnad mot PW så har Anna inte jobbat hårt.
PW var med i teateruppsättning efter musikaluppsättning, medan Anna hela tiden tagit sina enorma pauser.

Det är ju inte Annas morsa och farsa som dött och Anna har ju inte blivit direkt övergiven.
Hon har haft sin morsa fastlimmad o baken i större delen av sitt liv.
Hennes kusiner har haft det värre, men inte håller de väl på som Anna..

PW kommer från en privilerad bakgrund och har haft kontakter, vilket underlättar.
Men hon har också en lätt personlighet och har kämpat själv med 4 barn OCH ambitiöst arbetat.
Det kan man ju inte säga om Anna.
Barnen gör som sina föräldrar....
Citera
2021-09-07, 20:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Angående festen så var det några fulla amerikanska ”dårar” som hade fått kontakt med A. De ville sälja in något koncept. Allt gick helt överstyr då de hade jet-lag. Anna grät hysteriskt efteråt men höll god min och beställde hämtmat mitt i natten.

Ett felbeslut helt enkelt 🎉 Pyntet och sonen drog i kaoset. Nu vet A vem jag är
Förstod ingenting av det där. Vad menar du?
Citera
2021-09-07, 20:25
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Förstod ingenting av det där. Vad menar du?

Kan inte säga mer. Kära A hade en fest som spårade igår natt..inte jättespårade men stökigt blev det! Eller hur Anna 😉

Och vem bryr sig?
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-09-07 kl. 20:29.
Citera
2021-09-07, 20:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Kan inte säga mer. Kära A hade en fest som spårade igår natt..inte jättespårade men stökigt blev det! Eller hur Anna 😉

Och vem bryr sig?
Vilket jävla skitsnack!! Ge dig!!!
Marianne har passerat 90 och Suzanne 70.
F & V jobbade.
Citera
2021-09-07, 20:40
Medlem
irrljuss avatar
Jag gillar hur naturen försöker ta över deras altan...

https://imgur.com/a/TB3ox9Y
Citera
2021-09-07, 20:42
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vilket jävla skitsnack!! Ge dig!!!
Marianne har passerat 90 och Suzanne 70.
F & V jobbade.

Okidoki. Var och en blir salig på sin tro
Citera
2021-09-07, 20:47
Medlem
flugornass avatar
Citat:

Och vem bryr sig?
Jag bryr mig, var det fyllefest på Tiramisu och överbliven amareto ?
Var knoppade halmpyntet och Antonio efter att drog ?

Vill veta mer, nyfiken som få.
Citera
2021-09-07, 20:49
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus

Det är rätt vanligt. Anna uttryckte i en video att vilja plantera om åkervinda. Dödar allt med rötter
Citera
2021-09-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus

Jag fattar inte hur man kan sätta sej och läsa en bok när man går hemma och trädgården ser ut som den gör.
Det var tur de rullade ut röda mattan igår när tanterna kom. Det hade inte gått att ta sej fram genom allt ogräs på gången med en rullator.
Citera
2021-09-07, 22:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Både Anna och Antonio körde live samtidigt ikväll, i varsitt rum. Antonio gick runt med mobilen och filmade i allas rum. Alla tre "barnen" bor kvar hemma. T o m Fisen låg och jäste i sängen på sitt rum.

Antonio skröt om att han minsann tjänar pengar varje dag, trots att han inte jobbar. På fråga svarade han att han har aktier och fonder. Gissar att det är svärfar som börjat fördela arvet direkt till barnbarnen.

Han skulle även fixa två jobb. Han skulle på ett möte imorgon ang byggjobb, och ett lagerjobb nästa vecka. Båda jobben hade han redan räknat in som sina, och sa att han ska jobba dubbelt, dygnet runt. Han vill ha 100.000 kr innan årets slut. Detta för att kunna köpa en lägenhet.

Han skröt även om att Fisen tjänar "grovt med flis".

Vidare berättade han att han jobbat ett par månader i Spanien som telefonförsäljare. Påstod att han hade körkort i 4 månader, men blev av med det nyligen pga marijuana. Han skulle dock fortsätta köra bil ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in