Citat:
Ursprungligen postat av
Touchdown
Men snälla vännen, varför skulle du få cancer eller autoimmun sjukdom om 5,6,7 år av en vaccinspruta?
Är det sånt här ni anti-vaxxers går runt och oroar er för? Tycker synd om er.
Angående att hoppas på fullständigt övertydliga tecken på att vaccinen är verkningslösa eller farliga, så lär du och ni andra som hoppas på det få vänta länge.
För faktum är att vaccinen är effektiva och säkra.
Gör som 85% av svenskarna! Hoppa på vaccintåget du med! Så slipper vi snart den här vidriga sjukdomen och alla jobbiga restriktioner och Covidpass och skit.
Du har tyvärr blivit hjärntvättad av MSM.
Jag påstår mig inte veta om "vaccinen" är farliga eller ej, men jag vågar påstå att ingen annan heller kan veta det innan man gjort seriösa långtidsstudier. Fas 3-studierna är färdiga någon gång vintern 22-23, och om tidsaspekten är onödig så undrar jag varför det över huvud taget görs långtidsstudier om man kan bestämma att medicinska preparat är "effektiva och säkra" efter blott några månader.
Sedan kan det mycket väl vara så att jag har fler vaccinationer än du. Det kanske är du som bör kallas anti-vaxxer? Eller är det just preparat som fortfarande är i testfasen man helt okritiskt måste ställa upp som försöksperson för om man vill slippa att få det epitetet kastat efter sig av diverse antidemokrater?
Naturligtvis står det dig fritt att hoppa på vilka tåg du vill, men just det här tåget är ett lämmeltåg som ingen djävel vet vart det är på väg. Det enda vi vet är att det inte är på väg emot att råda någon som helst bot på smittspridningen. Ni som är vaccinerade kommer att infekteras med viruset ni också, och känner ni rädsla för det så har jag förståelse för att ni tagit "vaccinen".
Problemet uppstår när ni tycker er äga rätten att tvinga er på andra människors kroppar. Hela den här vaccinationskampanjen innebär ett flagrant brott mot Nürnbergkonventionen, men det kanske inte känns som ett problem?