Citat:
Ursprungligen postat av
KlaraSwe
Ok Sverige, det är dags att gå på gatan.
Det märks att du inte är svensk.
"Gå på gatan" betyder på svenska "att prostituera sig". Du vill att alla svenskar skall bekämpa vaccinpassen genom att bli horor?
Citat:
Ursprungligen postat av
KlaraSwe
Den gäller oxå för ”vaxad” eftersom ni kommer bli tvinga att ta tredje, fjärde etc…
I Sverige råder inget sådant tvång.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlaraSwe
Vem kommer ta ansvar om jag blir påverkad efter vaccin??
Svenska staten har en särskild fond för det. Få dina mutationer dokumenterade av läkare och vips så är du berättigad till ersättning.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlaraSwe
Varför det står på vaccin flaska att de tar inget ansvar för biverkningar???
För att världens alla stater ville ha leveransen så fort som möjligt, varpå läkemedelsföretagen fick denna dispens för att kunna leverera så tidigt som de gjorde.
I normala fall hade det tagit år att säkerställa att vaccinet är ofarligt nog att kunna massadministreras.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlaraSwe
Hallo, jag kommer att bli experiment till Pfizer eller moderna efterosm Mr.Billy säger så???
Nope. Du kommer bara att blir experimentpatient för Pfizer om du vill fortsätta slösa din energi på icke essentiella levnadsvanor och kunna fortsätta med att vara en belastning för Moder Jord snarare än bara en tacksam hyresgäst.
Fram tills dess är du bara en experimentpatient för Kinas biovapenindustri.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlaraSwe
🖕🖕🖕🖕 jag kommer dö men jag kommer inte ta den shit!!!
Vi alla kommer att dö. Det enda vi kan påverka är När och Hur.
Själv tillhör jag extrem riskgrupp, hatar sjukhus och tog vaxxet enbart för att slippa behöva uppsöka vården i händelse av infektion.