Citat:
Ursprungligen postat av
Touchdown
Dum i huvudet kan du vara själv!
Fattar du inte att vi behöver vaccinera bort den här jävla skiten?
Ta det där jävla vaccinet så vi kan börja leva normalt igen, utan massa konstiga vaccinbevis och restriktioner och skit. Herregud, hur svårt ska det vara
Nej, varför i helvete ska jag göra det? Jag tänker inte spela rysk roulette med mitt liv och ingå i nåt medicinskt experiment för ett virus som i princip har 0% dödlighet hos majoriteten. Det är absurt.
Vi behöver inte ens ha vaccinbevis och restriktioner. Det är hela min poäng. Det borde vara upp till riskgrupperna att ta sitt ansvar. Om Covid var så jävla dödligt skulle det inte finnas en människa kvar i Afrika och andra fattiga länder nu, men så är det uppenbarligen inte. Samtidigt målas det upp som en sån enorm katastrof i västvärlden.
Det råder masspsykos, där har du svaret. Det är inte ens rationell fakta som styr, utan folk agerar utifrån känslor och politik. Jag är inte ett dugg rädd för Covid. Jag har långt värre saker att oroa mig för, som cancer, hjärtsjukdomar, att vi får våra friheter fråntagna, att världen blir allt mer totalitärt vänster…